Skocz do zawartości

[E34]Obieg cieczy chłodzącej, kierunek i nieznane urządzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym dowiedzieć się co to za urządzenie zaznaczone znakiem zapytania na poniższych zdjęciach (wchodzi w nie trzy przewody, jeden z głowicy, i dwa pozostałe z nagrzewnicy), sorki za kopie zdjęcia robione w nocy:

 

http://img46.imageshack.us/img46/6080/dsc00535j.th.jpg

 

http://img444.imageshack.us/img444/6206/dsc00536p.th.jpg

 

Z urządzenia wychodzą trzy przewody jeden do głowicy, dwa pozostałe są połączone do nagrzewnicy przy ścianie grodziowej, z której wychodzą trzy przewody. Trzeci przewód jest połączony jak na schemacie poniżej. Po prześledzeniu połączeń narysowałem schematyczny obieg cieczy jeśli ktoś ma oryginalny schemat obiegu to byłbym wdzięczny za udostępnienie, tymczasem proszę o prześledzenie tego schematu przez kogoś kto wie, w jaki sposób następuje obieg cieczy chłodzącej. Jeśli zrobiłem jakieś błędy, jeśli chodzi o zaznaczenie kierunku ruchu cieczy lub nie narysowałem jakiegoś elementu lub przewodu poprawcie mnie:

 

http://img21.imageshack.us/img21/4783/obiegcieczybmwe34.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są to elektrozawory którymi sterujesz z kabiny(ciepło zimno) te pokrętła prawa i lewa strona dlatego są dwa elektrozawory każdy na strone.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli są zamknięte nie da rady odpowietrzyć układu.Odpowietrzamy zawsze na ogrzewaniu otwartym na maxa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Po to tyle zachodu ponieważ był problem z ogrzewaniem i temperaturą i następnie z odpowietrzaniem. Dzisiaj sprawdziłem cisnienie na cylindrach 1-12,5; 2-10,5; 3-10; 4-9,5; 5-9,5; 6-2,5. Więc chyba wszystko jasne głowicę szlag trafił :x W poniedziałem zaczynam rozbierać. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje zmierzyć jeszcze raz ciśnienie ale zacząć od 6 cylindra( w czasie pomiaru przepustnica przynajmniej do połowy otwarta i wyciągnięty przekażnik pompy paliwa)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Witam pomiar powtórzony dwa razy za każdym razem to samo. Więc od poniedziałku zdejmuję głowicę, bo chyba już wszystko jasne i niema co dalej szukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.