Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dzis poraz trzeci miałem sytuację że po włączeniu klimatyzacji po 20-30 minutach pracy jej podczas zatrzymywania samochodu np na światłach, korek itp. zaczyna mrugać kontrolka czrewona od oleju i pojawia się informacja na o niskim stanie oleju ( za każdym razem sprawdzam olej po dłuzszym postoju i na bagnecie jest 3/4 miarki), również wydaje mi się że Turbo zaczyna bardzo głośno pracować ponieważ przy obrotach powyżej 2300 i w góre cos bardzo mocno chałasuje dodam ze jak się zatrzymam i tzw przygazuje to tez tak głosno chodzi dodam że wydaje mi się tylko wydaje że to tubina, byłem dzis podłaczyć samochód pod komputer i wyszło że czujnik od oleju jest do wymiany reszt ok.

Dodam że we wczesniejszych kilka dni nie używalem Klimatyzacji i nie było takiego problemu.

Co to może być za usterka??

Czy czujnik oleju może mieć jakąś związek z kilma itp.

Za wszystkie sugestie z góry dziękuję

Opublikowano
jeśli komp pokazał ze czujnik no to wiec, :lol: trzeba wymienić czujnik i wtedy gdybać
Opublikowano

otóż kontrolka smarowania nie koniecznie wskazuje na jego brak , możliwe że pompa wklimy załączając swój roboczy tryb tłoczenia cieczy przejmuje część tzw. mocy i spada prędkośc obrotowa a czujnik odnotowuje spadek ciśnienia . wymień czujnik a jak to nie pomoże sprawdz ciśnienie oleju w warsztacie może być tak że pompa oleju na luzy na zębach i nie podaje tyle oleju co powinna.

 

P.S kiedy zmieniałes filtr oleju ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.