Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam i prosze o porade chodzi o to ,ze mam kola letnie 19" i auto stoi jak kaczor na oryginalnych sprezynach.Wczoraj wyczailem sprezyny obnizajace H&R o 35mm przod i tyl i teraz moje pytanie czy po wymianie sprezyn musze znow ustawiac zbieznosc no i jak auto zachowuje sie zima na kolach 16"? I wogole jak to bylo by z komfortem jazdy?Mam tez e46 touring z m3 zawieszeniem 18" kola i jak dla mnie wszystko jest ok.Jak to bedzie teraz w e60?.
Opublikowano
powinno się ustawić zbieżność.

Jak -35 to nie ma tragedii w komforcie, tylko musisz uważać z tymi danymi producenta... mi przód miał opaść o -40 a w realu poszedł -60 :?

ta- bo Henka kupiles...

HR - 35 mm daja - 35 mm a tyl to pytanie, czy masz Nivo?

zbierznosc musisz ustawic tak czy tak...

<<<<<<<<<<<

Ja w serji rozumie komfort- statek na biegunach...

Kazdy odbiera to inaczej

Opublikowano
powinno się ustawić zbieżność.

Jak -35 to nie ma tragedii w komforcie, tylko musisz uważać z tymi danymi producenta... mi przód miał opaść o -40 a w realu poszedł -60 :?

ta- bo Henka kupiles...

 

Mam Vogtland i nie jest to jakiś no name a raczej szanująca się firma.

tak samo jak ja w Audi weitecka mialem???

i ... nie komentuje bo brak mi slow...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dziekuje za odpowiedz.

Wybralem H&R bo faktycznie z komenarzy na necie sa raczej wszyscy zadowoleni z tej marki.

http://images48.fotosik.pl/291/01f3ae98bd81039cm.jpg

 

To ja Ci jeszcze dam bardzo dobrą radę. Zmień kolego amortyzory na dedykowane pod obniżone auto np. bilstein b6. Jeśli będziesz jeździł na oryginalnych amorach to uważaj na nierówne drogi w zakrętach.

Opublikowano
Bardzo dziekuje za odpowiedz.

Wybralem H&R bo faktycznie z komenarzy na necie sa raczej wszyscy zadowoleni z tej marki.

http://images48.fotosik.pl/291/01f3ae98bd81039cm.jpg

 

To ja Ci jeszcze dam bardzo dobrą radę. Zmień kolego amortyzory na dedykowane pod obniżone auto np. bilstein b6. Jeśli będziesz jeździł na oryginalnych amorach to uważaj na nierówne drogi w zakrętach.

 

B6 nie jest amorem o niższym skoku do obniżeń, tylko utwardzonym, przystosowanym do jazdy "sport" a skok i długość bagnetu ma taki sam co B4. :)

Natomiast B8 to jedyny Bilstein o krótszym skoku bagnetu, przeznaczony do obniżonego zawieszenia..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dziekuje za odpowiedz.

Wybralem H&R bo faktycznie z komenarzy na necie sa raczej wszyscy zadowoleni z tej marki.

http://images48.fotosik.pl/291/01f3ae98bd81039cm.jpg

 

To ja Ci jeszcze dam bardzo dobrą radę. Zmień kolego amortyzory na dedykowane pod obniżone auto np. bilstein b6. Jeśli będziesz jeździł na oryginalnych amorach to uważaj na nierówne drogi w zakrętach.

 

B6 nie jest amorem o niższym skoku do obniżeń, tylko utwardzonym, przystosowanym do jazdy "sport" a skok i długość bagnetu ma taki sam co B4. :)

Natomiast B8 to jedyny Bilstein o krótszym skoku bagnetu, przeznaczony do obniżonego zawieszenia..

 

Wedle mojej wiedzy b6 stosuje się do obniżeń do 30 mm.

Opublikowano
B6 podobno nawet do "-40" daje radę...

 

I nie tylko b4 też. Do takich obniżen nie jest wymagany krótszy skok. Ale do -50 i więcej daje im pół roku, nowym. :lol:

To samo powiedzieli mi w ASO

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sprezynki wymienione,zbieznosc ustawiona,poszedl 35mm nizej,zrobilem 1500km i zadnych niepokojacych reakcji,auto prowadzi sie tak samo jak przed wymiana poprostu duzo lepiej wyglada.Dziekuje wszystkim za informacje
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.