Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ta końcówka tam na tym wykresie to juz błędzik mały pomiaru bo niuton rośnie, na wykresie strat by to było widoczne, poprostu rolki bardziej pociągnęły koła ;)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
...sam se kręć diesle na hamowni do 5000 :wink:

Sa takie diesle co maja moc maksymalna przy 5500 rpm. I co wtedy, nie dowiem sie nawet jaka silnik ma moc maksymalna ? Ja bym nie zapłacił za usługę jakbym dostał taki wykres. :evil:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Już chyba K8v8M nie masz gdzie trolować :mad2:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
ehhh...z Tobą zawsze tak samo, albo za słabo zrobiona 118-ka, albo za mało kręcona, nigdy nie dogodzi...dobra, następną zakręcę do odcięcia :mad2:

Nie następna, tylko wszystkie :mrgreen:

A tak serio do 4800 mi wystarczy lub jesli wcześniej moment spadnie poniżej tego co jest na poziomie 1500 rpm. :cool2:

 

Po prostu ten wykres mi sie tak spodobał ze chciałbym zobaczyć go w całości. :wink:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
jak zaczyna spadać, to tnę wykresa :8)

Szkoda, bo to jak spada wykres daje dużo informacji. Także praktycznych do jakich obrotow opłaca sie kręcić silnik by miec maksimum osiagow. No i zawsze brakuje mi info o oporach na wykresie oraz o korektach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

o jakich korektach?

a opory są zupełnie nieistotne, wynik zależny jest od rodzaju hamowni (jedno/2 rolkowa) sposoby zapięcia auta, wielkości kół, ciśnienia w kołach, deformacji opony na rolce itd. itp....a wszystko to nie ma wpływu na wynik końcowy wykresu, koniec, kropka.

Opublikowano

korekty oczywiście są, według norm DIN czyli po temperaturze, ciśnieniu atmosferycznym i wysokości npm.

ciśnienie w oponach itd. nie wpływają na wyniki końcowe pomiaru, straty przy pomiarze = straty przy wytaczaniu czyli +- = 0 :)

Opublikowano

tego na wydrukach nie widać, ale jak wyłączę korekty, to można zobaczyć, tylko po co tyle kresek na jednym wykresie, tak jest czytelnie

przy takich temp. jak teraz, korekty są minimalne, w upały są różnice nawet do 8-10% na +

można w ogóle nie korzystać z korekt, ale jeśli to samo auto przyjedzie do kontroli w zupełnie innych warunkach, nie było by porównania

Opublikowano
Czasami widzę ze korekty sa podawane jako liczby a nie linie na wykresie. To jest optymalne, bo nie zakłóca wykresu gdzie jest moc wg normy, a daje info ile auto traci lub zyskuje w złych warunkach. Jesli ktos robi pomiary dynamiki na drodze to tez przy okazji ma info kiedy bedą one optymalne i jak duże sa różnice.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mam jechać na chip tuning i zaoferowano mi 163KM do 177KM 210Nm do 231Nm czy będzie odczuć różnicę ponoć to jest taka bezpieczna granica.
Opublikowano

A ile Ci do tego dopłacą, aby zmniejszyć moment o ponad 100Nm :lol: - różnicę poczujesz

 

Popraw dane, bo to jakaś głupota

Opublikowano
Chyba źle napisałem ja mam aktualnie 163KM i zostanie podniesione do 177KM z kolei mam 210Nm i zostanie podniesione do 231Nm
Opublikowano

Źle zrozumiałeś, nadal piszesz głupoty - jeżeli masz 163km to seryjny moment wynosi 340Nm...

 

poza tym przyrosty o których piszesz są skrajnie niskie

Opublikowano
i przesłał mi ten link i co o tym powiecie? 500 zł taka przyjemność

 

Jeżeli jest to indywidualny program z diagnostyką i hamownią... cena bardzo atrakcyjna.

Jeżeli jest to tylko wgranie jakiegoś gotowca... dziękujemy.

 

Jakość adekwatna do ceny.

na jakiej podstawie to stwierdzenie? Kreski z załącznika wyglądają ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.