Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ta końcówka tam na tym wykresie to juz błędzik mały pomiaru bo niuton rośnie, na wykresie strat by to było widoczne, poprostu rolki bardziej pociągnęły koła ;)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...sam se kręć diesle na hamowni do 5000 :wink:

Sa takie diesle co maja moc maksymalna przy 5500 rpm. I co wtedy, nie dowiem sie nawet jaka silnik ma moc maksymalna ? Ja bym nie zapłacił za usługę jakbym dostał taki wykres. :evil:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh...z Tobą zawsze tak samo, albo za słabo zrobiona 118-ka, albo za mało kręcona, nigdy nie dogodzi...dobra, następną zakręcę do odcięcia :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh...z Tobą zawsze tak samo, albo za słabo zrobiona 118-ka, albo za mało kręcona, nigdy nie dogodzi...dobra, następną zakręcę do odcięcia :mad2:

Nie następna, tylko wszystkie :mrgreen:

A tak serio do 4800 mi wystarczy lub jesli wcześniej moment spadnie poniżej tego co jest na poziomie 1500 rpm. :cool2:

 

Po prostu ten wykres mi sie tak spodobał ze chciałbym zobaczyć go w całości. :wink:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zaczyna spadać, to tnę wykresa :8)

Szkoda, bo to jak spada wykres daje dużo informacji. Także praktycznych do jakich obrotow opłaca sie kręcić silnik by miec maksimum osiagow. No i zawsze brakuje mi info o oporach na wykresie oraz o korektach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakich korektach?

a opory są zupełnie nieistotne, wynik zależny jest od rodzaju hamowni (jedno/2 rolkowa) sposoby zapięcia auta, wielkości kół, ciśnienia w kołach, deformacji opony na rolce itd. itp....a wszystko to nie ma wpływu na wynik końcowy wykresu, koniec, kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o korekty względem ciśnienia powietrza i temperatury. Opory dają jednak także pewne informacje o aucie. Choćby właśnie o wpływie ciśnień w kołach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekty oczywiście są, według norm DIN czyli po temperaturze, ciśnieniu atmosferycznym i wysokości npm.

ciśnienie w oponach itd. nie wpływają na wyniki końcowe pomiaru, straty przy pomiarze = straty przy wytaczaniu czyli +- = 0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne, ze tak, ale fajnie jest wiedzieć przy okazji jaki wpływ ma temperatura i ciśnienia na faktyczna moc.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego na wydrukach nie widać, ale jak wyłączę korekty, to można zobaczyć, tylko po co tyle kresek na jednym wykresie, tak jest czytelnie

przy takich temp. jak teraz, korekty są minimalne, w upały są różnice nawet do 8-10% na +

można w ogóle nie korzystać z korekt, ale jeśli to samo auto przyjedzie do kontroli w zupełnie innych warunkach, nie było by porównania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami widzę ze korekty sa podawane jako liczby a nie linie na wykresie. To jest optymalne, bo nie zakłóca wykresu gdzie jest moc wg normy, a daje info ile auto traci lub zyskuje w złych warunkach. Jesli ktos robi pomiary dynamiki na drodze to tez przy okazji ma info kiedy bedą one optymalne i jak duże sa różnice.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gość mi napisał że się pomylił z benzyną

 

http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-BMW-3-E90-E91-E92-E93-320d-120kW-163KM

 

i przesłał mi ten link i co o tym powiecie? 500 zł taka przyjemność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i przesłał mi ten link i co o tym powiecie? 500 zł taka przyjemność

 

Jeżeli jest to indywidualny program z diagnostyką i hamownią... cena bardzo atrakcyjna.

Jeżeli jest to tylko wgranie jakiegoś gotowca... dziękujemy.

 

Jakość adekwatna do ceny.

na jakiej podstawie to stwierdzenie? Kreski z załącznika wyglądają ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.