Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wykres nie siądzie, bo jest zwykle korygowany o czynniki związane z aurą, ale moc jak będzie cieplej to siądzie.

 

Pewnie będzie tak jak mówisz, zobaczymy, jak coś będzie nie tak to się pojedzie na korektę choć u "młynarza" tego nie robiłem, wg mnie wiedział co robi i jak to wyjdzie żeby miało ręce i nogi.

Opublikowano
Ja nie twierdze ze tu jest coś zrobione złe. Chodzi tylko o to, ze wykres jest zwykle korygowany o czynniki atmosferyczne. Temperatura/ciśnienie. Jest całkowicie normalne ze przy wyższych temperaturach silnik ma niższa moc.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Masz jakieś dodatkowe mody? Jeśli nie to prawie 300 koni w seryjnym M57TU2 to już jest bardzo mocny program.

 

Przy dobrej serii tyle te auta wychodzą

 

Tego silnika raczej się nie robi samym programem na 300 koni. Pewnie chciałeś mocny program to masz. Fakt że auto było hamowane w sprzyjających warunkach ale sądzę, że zostało to uwzględnione.

Latem będzie nieźle puchnąć.

Opublikowano

Niech puchnie...

Kolego, skąd możesz wiedziec jaki program chciałem?? Miał byc dobry program i tyle, zapytałem po hamowaniu czy nie jest za dużo, Krzysiek powiedział, że dobrze wyszło, mocna seria , teraz sie tylko cieszyć i tak zostawiłem.

Jak narazie nie mierze w moce 300, 300+ i nawet o tym nie myślę więc wymiana icka, wydechu, wtrysków, wywalenie dpf-a wydaje sie być zbyteczna. Jeśli ktos celuje wyżej to jasna sprawa.

 

Zresztą, pewnie dostałem bonusa 10KM, bo przeciez to jest warszawska hamownia i do tego nielubiany Masters na tym forum u którego podobno też wychodzi zazwyczaj więcej , więc następne 10KM i juz mam 270 , a to już normalna wartość jak dla tej motorowni :cool2:

Opublikowano

Krisl, nie przejmuj się wypowiedziami. Ogólnie na polskim podwórku panuje atmosfera by się czepiać czegokolwiek :) Z moich obserwacji wynika że jest to najbardziej wymagający rynek bo każdy tutaj jest "specjalistą". Skoro MAsters powiedział Ci że jest dobrze, tzn że jest dobrze, zaufaj mu :cool2:

 

Skoro 200KM robi się na lajcie z 2.0D to czemu by 300KM miało być szkodliwe dla tego samego silnika tyle że z dwoma cylindrami więcej? :) Tym bardziej jeśli siedzi na aucie GTB.

 

Odnośnie bonusów to już zależy chyba od hamującego... zrobione u mnie na dynomecie 330D na 290KM pojechało na maha i wyskoczyło 306KM, wróciło do mnie zrobiłem pomiar tymrazem już na stacjonarce V-tech'a i co? 290KM. W sumie niczego to nie zmienia, przyrost jest przyrostem, dają bonusy a niech dają, spójrz na przyrost i tyle.. No u mnie bonusów nie ma, rzadko się zdarza.. le teraz bądź mądry i wydaj osąd że te 10% u których zawyża się nie myli a pozostałe 90% ma poprostu skalibrowana hamownie dół? Było dużo wojenek na ten temat i lepiej nie pitolić już o tym.. spojrzeć na przyrost i mieć odniesienie wtedy.

 

Ale wracając do tematu kreski są spoko, nic się nie stanie.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Nigdy nigdzie nie skrytykowałem mastersa. Nie miałem osobiście z nim do czynienia więc nie mam prawa go krytykować. Słyszałem to i owo ale takie rzeczy zachowuję dla siebie. Tego programu też nie skyrytykowałem. Napisałem tylko że to mocny program. Jnx niby jesteś specem i powinieneś się orientować jak wygląda seryjny IC w M57N2. Jest cholernie mały. Czy według ciebie program na 299 koni na silniku ( nie zakładam, że hamownia mastersa ma jakieś przekłamania -10KM -20KM czy +20) w tym modelu (przy pozostawionym dpf) jest dla ciebie lajtowym programem? nie sądzę. Wydolność turbiny i wtrysków w tym silniku przy dobrych wiartach to jakieś 320 koni przy dodatkowej modyfikacji osprzętu (ic, wydech, dpf out). Ja jak miałem program na 281 ps na seryjnych gratach to po 2-3 dobrych butach w ciepłe dni miałem ogień w dolocie i auto nie jechało. Nie chcę mi się nawet myśleć jakie życie turbina będzie miała przy prawie 300 koniach i jak będzie grzała dolot.
Opublikowano

Nie doczytałem że mówisz o seryjnym M57N2 :cool2:

Masz rację, seryjny IC to lipa, nawet w serii potrafi się grzać, po zamontowaniu chinola za 500zł sytuacja zmienia się diametralnie. Ja miałem na myśli sam silnik że taka moc dla niego to pikuś, oczywiście gdy moc wygenerowana jest przez kogoś kto się na tym zna. Pewnie Masters wziął pod uwagę "bonus" dlatego bym się nie martwił o jego program. Przecież patrząc ze strony klienta lepiej mieć 288KM gdzie po ogniu w dolocie jest 270 aniżeli program na 270 :) Po wymianie IC nie robisz korekty softu nie wydajesz na to kasy :D Ale zasada jest jedna : trzeba poinformować o tym klienta :cool2: Odnośnie wtrysków nie wiem kto Ci powiedział że stykają do 320KM. Całkowita nieprawda.

 

 

Dobra, wracając do tematu, czas na jakiś wykresik bo dawno nic nie wrzucałem a parę bmw się zebrało.

E60 520D 163KM na GTB1752V

 

http://imageshack.com/a/img208/7718/799u.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Nigdy nigdzie nie skrytykowałem mastersa. Nie miałem osobiście z nim do czynienia więc nie mam prawa go krytykować. Słyszałem to i owo ale takie rzeczy zachowuję dla siebie. Tego programu też nie skyrytykowałem. Napisałem tylko że to mocny program. Jnx niby jesteś specem i powinieneś się orientować jak wygląda seryjny IC w M57N2. Jest cholernie mały. Czy według ciebie program na 299 koni na silniku ( nie zakładam, że hamownia mastersa ma jakieś przekłamania -10KM -20KM czy +20) w tym modelu (przy pozostawionym dpf) jest dla ciebie lajtowym programem? nie sądzę. Wydolność turbiny i wtrysków w tym silniku przy dobrych wiartach to jakieś 320 koni przy dodatkowej modyfikacji osprzętu (ic, wydech, dpf out). Ja jak miałem program na 281 ps na seryjnych gratach to po 2-3 dobrych butach w ciepłe dni miałem ogień w dolocie i auto nie jechało. Nie chcę mi się nawet myśleć jakie życie turbina będzie miała przy prawie 300 koniach i jak będzie grzała dolot.

 

Kacpercio loozik, wiem o czym piszesz i masz po części rację, natomiast zrozum, że ja np nie jeżdzę na tor, nie killuje się na każdych światłach z każdym kto popadnie , program miał uprzyjemnić jazdę głównie w trasie i tak pewnie będzie. Już teraz mogę Ci powiedzieć, że jeździ się dużo przyjemniej a wyprzedzanie to czysta przyjemność :cool2: -właśnie jestem po pierwszej trasie z programem.

Nie widze tez przeszkód żeby się spotkać, pogadać, potestować to i owo, w końcu daleko do siebie nie mamy.

Pozdr

Opublikowano

Wygląda dobrze, ale ciekawi mnie ten wykres z tej firmy :

 

http://juratuning.pl/wp-content/uploads/2012/04/bmw-e92-335d2.jpg

 

:lol:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Pięknie dopałowane :lol: :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
Na hybrydowych turbinach wynik możliwy, ale na serii w życiu :) Słowackie 335D na hybrydach HP turbo 430KM mega kopcące wyprodukowało, przy 410KM smużyło akceptowalnie, oczywiście Icek od Wagnera. (pomijam fakt wpisanego przełożenia na tym wykresie :D przy 3800obr te auto dopiero się budzi :D ) Edytowane przez jnx

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Na hybrydowych turbinach wynik możliwy, ale na serii w życiu :) Słowackie 335D na hybrydach HP turbo 430KM mega kopcące wyprodukowało, przy 410KM smużyło akceptowalnie, oczywiście Icek od Wagnera.

Jaka cena za takie hybrydy?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dzięki bardzo, jutro napiszę jaki koszt.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Wygląda dobrze, ale ciekawi mnie ten wykres z tej firmy :

 

http://juratuning.pl/wp-content/uploads/2012/04/bmw-e92-335d2.jpg

 

:lol:

Niby że coś nie tak??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.