Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z dzisiaj taka ciekawostka... BARDZO mocny soft na zyczenie klienta w E39 530D 193KM + GT2260. Trochę przykapcało jak to na softach 230+ w M57 ale klient chciał koniecznie wynik bo jeździ ECO i rzadko korzysta z pełnej mocy :)

 

http://img29.imageshack.us/img29/6530/pao5.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
kto mi zrobi program w wawie? i za ile? interesuje mnie tylko wersja bez dymka i z dpf aktywnym Edytowane przez tommy199
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Chlopie poczytaj na internecie, masters jest jednym z najlepszych w kraju....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jestem zwolennikiem bezposredniego polecenia chlopie :) a takowe mam na razie tylko z r-performance ale znajomi robili tdi i jak u was panowie z nimi robił ktoś ?

 

Oczywiście interesuje mnie w miarę świeży klient a nie sprzed paru dobrych lat :) co kto poleca ?

Opublikowano
oprócz kulturalnej obsługi w cenie dostaniesz wykres/wyniki ~+10% w odniesieniu do innych hamowni, psyha rośnie, tylko polecać...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...no nie sugerowałbym się cyferkami z hamowni, ale ogólnie, przyrostem :lol:

poza tym, na pewno auta nie popsuje, a o to w dzisiejszych czasach, gdzie na każdym rogu proponują "profesjonalny remap"...łatwo nie jest :wink:

Opublikowano

pewnie, ze nie jest łatwo ale z racji, że Kolega nie ma sinika NIE wiadomo jak trudnego do ogarnięcia więc wybór wg mnie powinien być jeden: jadę tam gdzie liczy się podejście do zagadnienia/człowieka/auta...

 

jesteś na forum od "lat", nikt kto u Ciebie był NIE napisał negatywnej opinii, ile jest z W-wy do K-wa i W-wy :?: ~4h, i tak jak umawiasz się na program właściwie masz "zajęty" cały dzień...

 

ja mając auto, które mógłbyś zrobić "dobrze" poświęciłbym te 4h ekstra i pojechałbym do Twojego warsztatu a nie pytał się Ciebie: kogo z konkurencji polecasz w Wawie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

hehe ja jechałem, z za szczecina swego czasu :), moze nie trwało to 4h, bo obeszło się szybciej, ale wszystko od A do Z jak należy :), Nie robiło mi specjalnej różnicy czy pojadę 300km 500 czy też 800 :), każdy kto robi chipa nie robi go przed sprzedaniem, a zakłada, że będzie śmigał długo, więc argument odległości to żaden argument tak naprawdę.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
oprócz kulturalnej obsługi w cenie dostaniesz wykres/wyniki ~+10% w odniesieniu do innych hamowni, psyha rośnie, tylko polecać...

 

moje 335i po programie u rogala mialo 330+ koni, a np u kreatora mocy 299 ;) wiec faktycznie 10%, tylko pytanie kto mial racje ... ;)

Opublikowano
Uważacie, że rogal oszukuje z hamownią? Byłem u niego z jedynka i trójka. W obu przypadkach wykres pokrywał się z serią w trójce było trochę mniej momentu w jedynce trochę więcej. Moc była identyczna co do 0,5KM z tym co zmierzylem na innej hamowni. Na innej hamowni nie weryfikowalem wyniku po chipie jednak rogal musiałby majstrowac świadomie przy urządzeniu aby po chipie uzyskać lepszy wynik. Było to 2 i 4 lata temu. Może teraz jest inaczej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Uważacie, że rogal oszukuje z hamownią? Byłem u niego z jedynka i trójka. W obu przypadkach wykres pokrywał się z serią w trójce było trochę mniej momentu w jedynce trochę więcej. Moc była identyczna co do 0,5KM z tym co zmierzylem na innej hamowni. Na innej hamowni nie weryfikowalem wyniku po chipie jednak rogal musiałby majstrowac świadomie przy urządzeniu aby po chipie uzyskać lepszy wynik. Było to 2 i 4 lata temu. Może teraz jest inaczej.

Nie majstrowac tylko kwestia kalibracji urzadzenia...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
No ale skoro urządzenie pokazuje przed chipem dane fabryczne, a w przypadku trójki nawet minimalnie mniej, i to się pokrywa z tym co pokazuje inna hamowania to chyba dobrze jest skalibrowane? Czy też sugerujesz, że po chipie następuje rekalibracja i wtedy dopiero wartości są zawyżone ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No ale skoro urządzenie pokazuje przed chipem dane fabryczne, a w przypadku trójki nawet minimalnie mniej, i to się pokrywa z tym co pokazuje inna hamowania to chyba dobrze jest skalibrowane? Czy też sugerujesz, że po chipie następuje rekalibracja i wtedy dopiero wartości są zawyżone ?

To ze pokazuje moc I moment zgodnie z katalogiem to nie znaczy ze auto faktycznie tyle ma ... zreszta nie moja hamownia I nie moja sprawa ... kazdy ma taka jaka ma I bez sensu prowadzic spory o wartosc 5 KM ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Czym wyróżnia się R-Performance tak naprawdę?

Gotowce wgrywają.. i ew. troszkę pokalibrują.. i tyle.. kto inny mający pojęcie tego nie zrobi... ? czym oni się wykazują? Mają tak dużo klientów, że robią na masę.. a dla mnie żadna sztuka wybrać najdroższy warsztat..

szukam czegoś najlepszego w stosunku do cena-jakość :)

 

Poza tym chyba rozszerzę pole poszukiwań warsztatu.. Poznań / Łódź też może być..

Opublikowano

Mi robił program kolega TC a wgrywał (nie pamiętam imienia) w warsztacie zaprzyjaźnionym w okolicach Ożarowa Mazowieckiego specjalizującym w przeróbkach aut do driftu.

Rogal nie chciał robić bo trzeba kompa pruć a on woli po kablu.Widocznie miał za dużo roboty i nie chciało mu się rozbierać kompa.

Weryfikowałem za to wynik u niego i wyszło 15 KM więcej i 10 Nm.

Co do cen to TC bezkonkurencyjny.

Tommy199 mogę Ci dać po testować albo możemy złapac sie z kreski i zobaczymy jaka realnie jest różnica bo subiektywnie jest zaj....... sta.

Opublikowano
...a tu ciekawostka, autko po chipie i wywaleniu dpf...klient przyjechał na ogarniecie "lekkiego" dymu i wibracji napędu, po 2 hamowaniach, ściany na hali mam do mycia :duh:

 

krótki filmik

 

 

...a tak wygląda komplet , na próbę i do diagnostyki, wgrana także seria :wink:

 

 

http://imageshack.us/a/img812/6955/jpt4.jpg

 

 

Masakra, co to za lokomotywa? :shock: :shock: :shock: :shock:

A że tak zapytam, gdzie był wcześniej robiony chiptuning i usuwany dpf, coś ziomek wspominał? Warto by było mieć rozeznanie aby unikac takich Tunerów, No chyba ze ursusa lub władimira takiemu można dać do modyfikacji.

przerazliwe partactwo :shock: :shock: :shock:

Opublikowano
...no nie sugerowałbym się cyferkami z hamowni, ale ogólnie, przyrostem :lol:

poza tym, na pewno auta nie popsuje, a o to w dzisiejszych czasach, gdzie na każdym rogu proponują "profesjonalny remap"...łatwo nie jest :wink:

 

Tak jest.

Poza tym moja 330d zrobiona u Rogala na 305 koni, zmierzonych na jego hamowni, jakoś jest szybsza od innych 330d dłubanych u innych tunerów na 280-290 koni. Zresztą na zakończenie sezonu w Toruniu w zawodach na 1/4 w klasie do 3 litrów w pierwszej piątce były 3 auta zrobione u Rogala ( 1,2 i 5 miejsce). Wiem, że warunki pogodowe były słabe ale jednakowe dla wszystkich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.