Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

...no najsłabszy niut w serii jaki miałem, zazwyczaj mają ok 550-570Nm, w tej sztuce słabiej wstawał boost, jedyne co, to miał stosunkowo wysokie ciśnienie na dpf, ale regeneruje systematycznie, prawdopodobnie , standardowo przy tak zrobionej mapie, podwyższone egt załatwi sprawę przy pierwszej, mocniejszej przejażdżce po autostradzie

co do przesuniecia momentu, rzyczenie było nie przekraczać 600Nm :!: wiec zrobiłem wiecej, ale wyżej, tłumacząc że tak będzie moc, a obciążenie napędu mniejsze, nie mogłem go przeciez wypuścić na 300KM :wink:

Opublikowano
35d nigdy nie trzymają serii, jest sporo o tym na necie

 

http://img98.imageshack.us/img98/1230/bmw535d272km.jpg

 

 

Moja miała 10Nm na minusie ale za to 6 koni wiecej w serii,więc jak widać nie wszystkie...

A tutaj przy takim braku niutona,sklanialbym sie bardziej do stwierdzenia ze samochód coś niedomaga...

Opublikowano

dobra @pieczek, to ze Twoja tryzmala nie znaczy ze wszytkie trzymaja... Wiem juz dobrze z poprzednich stron ze Twoja trzymala :D Widzialem tez kilka innych wykresow gdzie nie tryzmalo dlatego padlo pytanie do GCS- WTF czemu nie trzyma.

Ty masz widocznie auto od helmuta ktory jej nie szczedzil i dobrze ja odmulil i juz :cool2:

Opublikowano
dobra @pieczek, to ze Twoja tryzmala nie znaczy ze wszytkie trzymaja... Wiem juz dobrze z poprzednich stron ze Twoja trzymala :D Widzialem tez kilka innych wykresow gdzie nie tryzmalo dlatego padlo pytanie do GCS- WTF czemu nie trzyma.

Ty masz widocznie auto od helmuta ktory jej nie szczedzil i dobrze ja odmulil i juz :cool2:

Wykres nie jest moj,tylko kolegi @boltos,ale widocznie jego tez odmulona przez helmuta :mrgreen:

Gadanie,ze każda nie trzyma to generalizowanie moim zdaniem bo tak nie jest. :cool2:

P.S

Moja nie jest od Helmuta,to tak dla twojej wiadomości :mrgreen:

Opublikowano
male ma to znaczenie w X6 i X5 jak szperalem to co druga ma problem z moca. Nie wiem zwaze swoja to Ci powiem co i jak . Bedzie duzo brakowac to sie bede zastanawiac, naraize pytalem o ten konkrety egzemplarz.
Opublikowano

zwykła eksploatacja ...

 

X przeważnie są od "businessmanów", którzy raczej kładą lachę na docieranie i eksploatację (czyli przeglądy w pakiecie, auto katowane na zimnym przez spóźnionych rodziców gnających z pociechami do szkoły...)

 

mmcv: jestem lekko zdziwiony, nie znam sią zbytnio na używkach ale kupując "takie" auto to oprócz sprawdzenia "lakieru" przed kupnem nie odwiedziłeś hamowni :?:

 

dla mnie auto z "słabą" serią naprawione przez chip (jeżeli nie był to problem softu) to dla mnie b. ale to b. słaba forma rozwiązania problemu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

mmcv: jestem lekko zdziwiony, nie znam sią zbytnio na używkach ale kupując "takie" auto to oprócz sprawdzenia "lakieru" przed kupnem nie odwiedziłeś hamowni :?:

hmm dobre pytanie :cool2: . Auto "sprawdzalo sie" pare godzin i po 9tys przebiegu wyglada na to ze dobrze sie sprawdzilo bo jest tak jak byc powinno. Natomiast hamownie tym razem sobie odpuscilem , dupo hamownia wprawdzie nie odrozni 20 od 40nm / 10-20km , ale wsiadajac z 530manual z podobna moca i wiekszym niutonem mialem wrazenie ze jednak tej mocy (moze nie tyle momentu) jest podobnie.

Nie ma co gdybac :roll: nie cierpie na brak mocy, zhamuje to sie dowiem. Jak beda jakies widocznie problemy z seria - czytaj -60nm , -30koni to bede sie glowic. Dopuszczam wartosci 270/550 takze zobaczymy kiedys,bedzie minimalnie gorzej plakac nie bede :D

Opublikowano
dla mnie auto z "słabą" serią naprawione przez chip (jeżeli nie był to problem softu) to dla mnie b. ale to b. słaba forma rozwiązania problemu...

...gość jeździ autem do okoła Londynu od 2 lat, 0 problemów, 0 błędów w silniku, poza lekko przypchanym dpf wszystko w normie, więc nie było to rozwiązywanie problemu, tylko lekka modyfikacja :wink:

...a na temat trzymania serii w x-drive było juz sporo...

Opublikowano

Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

Naprawdę niezłe osiągi :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Rodzynek od nas :D

 

Chyba najmocniejsze M57 w Polsce :P 330D 184KM + NITRO.

 

 

http://imageshack.us/a/img547/9217/lesm.jpg

 

Skrzynia automat.

 

 

jest wynik :cool2:

 

Matima'y fura??

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.