Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Myślę Amsat jakbyś nie robił programu to jeździł byś do tej pory bezproblemowo na starej :

 

Bo oczywiście ze tak w końcu ciśnienie na turbanie ma dowalone 10xseria wiec nie było opcji turbo padl :duh:

 

Przestań pisać takie dziwne rzeczy jeżeli nie masz pojęcia o turbawkach, ja sam nie jestem tunelem ale wiem ze turbo ruszają w zakrętach 0.1 -0.2 bara wiec dla niej to takie obciążenie jak byś sobie kilogramowa koszulkę na plecy założył i w niej chodził napewno w perspektywie 80 lat byś się zgarbil o 1stopien bardziej do przodu i to tyle :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Myślę Amsat jakbyś nie robił programu to jeździł byś do tej pory bezproblemowo na starej :

 

Bo oczywiście ze tak w końcu ciśnienie na turbanie ma dowalone 10xseria wiec nie było opcji turbo padl :duh:

 

Przestań pisać takie dziwne rzeczy jeżeli nie masz pojęcia o turbawkach, ja sam nie jestem tunelem ale wiem ze turbo ruszają w zakrętach 0.1 -0.2 bara wiec dla niej to takie obciążenie jak byś sobie kilogramowa koszulkę na plecy założył i w niej chodził napewno w perspektywie 80 lat byś się zgarbil o 1stopien bardziej do przodu i to tyle :)

1kg na plecach nosić nie dziękuje ,przez tydzień by mi się znudziło,a po roku to byś chyba nosem trawę zamiatał ,

a jak nie wierzysz to zrób sobie taki eksperyment to zobaczysz ..Byłoby to duże obciążenie dla człowieka!!!!!!!!

Opublikowano

Rozważania teoretyczne na wysokim poziomie, nie ma co, dużo wnoszą do sprawy.

 

Mi turbina poleciała a żadnego chipa nie miałem, z kolei na samochód nie żałuję i dbam o niego należycie. Loteria, w M47TU2 lubią tak turbiny i padać i nie ma co szukać drugiego dna. Chip może przyśpiesza ten proces a może nie. Ciężko jednak jednocześnie stwierdzić gdyż jest to jeden z WIELU czynników które mogą skrócić jej życie i występują w czasie eksploatacji samochodu. Pozostaje zgadywać.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak czy siak .

Jest coś nie tak z turbo i kolega musi coś z tym zrobić, tylko dziwi mnie to że nówka założona ,a tu zonk :duh: Amsat takie same parametry są jak były na starej?

Opublikowano

Turbina prosto z fabryki i ustawiona fabrycznie wraz ze sterownikiem . Nic nie było kręcone tylko założona na miejsce starej . Wszystkie filtry zmienione , przewody i IC przeczyszczone , nowe uszczelki , katalizator sprawdzony i wyczyszczony a do 2400 obr. daje dym z rury i muli a następnie niesamowite przyspieszenie i przestaje dymić .

Potem już normalnie chodzi i wkręca się na obroty od 1600 . Gdy auto postoi trochę to znowu taki efekt jakby za dużo powietrza dostawał silnik i tym samym dawka paliwa rośnie co powoduje dymienie . Dziwna sprawa gdyż do warsztatu pojechałem na starej turbinie , która tylko czasem zamulała ( pedał w podłogę i zero odzewu dopiero od 3000 łapała) i takiego efektu z dymieniem nie było . Do tego doszedł jeszcze odgłos takiego terkotania słyszalnego przy filtrze powietrza jak na postoju puszczam nogę z gazu :

http://www.youtube.com/watch?v=Dd5kG-MwpAw&feature=youtu.be

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy, to sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze.

Podłączałeś kompa, są jakieś błędy?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Gdy padnie czujnik ciśnienia w kolektorze, to jest chyba jakiś błąd związany ze sterowaniem turbiny (stary przypadek i nie pamiętam szczegółów) i auto nie chce jechać na dole obrotów - dopiero od wyższych. Nie ma pewności czy to rzeczywiście padł czujnik, ale warto to sprawdzić.

Co się stało ze starą turbiną, że ją wymieniałeś?

 

Trochę zbaczamy z tematu głównego - przepraszam.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Stara turbina się przycierała i nie dawała mocy od czasu do czasu . Wszystko było sprawdzane w ASO.

Dzisiaj zawiozłem auto właśnie do tego ASO i stwierdzili ,że przyczyną jest to ,że w nowej turbinie ( nie regenerowanej) zacierają się łopatki przy schodzeniu z obrotów i to powoduje efekt ,że powietrze nie jest do końca rozprowadzane a podciśnienie powoduje takie właśnie furgotanie . Nowa turbina i takie sprawy to dziwne ale wysyłają ją do reklamacji . Zamawiam drugą też nową i będą ją montować już w tym ASO więc nie będzie wątpliwości co zawiniło zły montaż ( brak smarowania po uruchomieniu ) czy wada w samej turbinie . Nie mam już innych opcji aby należycie naprawić auto . :cry2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Dziwna sprawa z nową turbiną - nowa i od razu kaput?

Montaż też ciężko zepsuć (brak smarowania).

Wymieniałem kiedyś na regenerowaną w 2008 roku w E46 320d 150km, i nie było najmniejszych problemów. Ze smarowaniem przed montażem też specjalnie nie kombinowałem, tylko spuściłem stary olej i zalałem nowy. Później rozruch i silnik popracował na wolnych obrotach parę minut - no i testy w trasie. Turbina jeździ do dziś ( 5 lat i 8 miesięcy - ok 150 Tkm).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

kurde ladnie poszedl !! 640 nm widze ze automat, bo na manualu przy 620 juz slizga sprzeglo przy X . Ja mialem 612 i wydawalo mi sie ze jest juz dobry koks, a biorac pod uwage to ze Twoja hamownia jest nisko skalibrowana na innej moglo by wyjsc 650 nm i 295 koni :D :D .

 

Grzesiek chyba sie musze wybrac do CIebie bo cos 35d slabo jedzie :norty: :norty:

Ile bezpiecznie mozna do 35d w sportautomatik zapakowac ? 700? 720 ?

 

p.s wykres super :cool2: , masz juz 4x4 czy pozyczales hamownie ?

Opublikowano
kurde ladnie poszedl !! 640 nm widze ze automat, bo na manualu przy 620 juz slizga sprzeglo przy X . Ja mialem 612 i wydawalo mi sie ze jest juz dobry koks, a biorac pod uwage to ze Twoja hamownia jest nisko skalibrowana na innej moglo by wyjsc 650 nm i 295 koni :D :D .

 

Grzesiek chyba sie musze wybrac do CIebie bo cos 35d slabo jedzie :norty: :norty:

Ile bezpiecznie mozna do 35d w sportautomatik zapakowac ? 700? 720 ?

 

p.s wykres super :cool2: , masz juz 4x4 czy pozyczales hamownie ?

 

...do tego wywaliłem DPF i na tym sofcie prawie bezdymnie :)

...700Nm to naprawdę granica, dalej może być różnie

...odłączyłem xd i pojechałem rwd :)

mocarne te 2.0d ;)

upsss...literówka :duh:

Opublikowano

G-CS, piękny wykres w 530xd :cool2:

Robi wrażenie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Turbina prosto z fabryki i ustawiona fabrycznie wraz ze sterownikiem . Nic nie było kręcone tylko założona na miejsce starej . Wszystkie filtry zmienione , przewody i IC przeczyszczone , nowe uszczelki , katalizator sprawdzony i wyczyszczony a do 2400 obr. daje dym z rury i muli a następnie niesamowite przyspieszenie i przestaje dymić .

Potem już normalnie chodzi i wkręca się na obroty od 1600 . Gdy auto postoi trochę to znowu taki efekt jakby za dużo powietrza dostawał silnik i tym samym dawka paliwa rośnie co powoduje dymienie . Dziwna sprawa gdyż do warsztatu pojechałem na starej turbinie , która tylko czasem zamulała ( pedał w podłogę i zero odzewu dopiero od 3000 łapała) i takiego efektu z dymieniem nie było . Do tego doszedł jeszcze odgłos takiego terkotania słyszalnego przy filtrze powietrza jak na postoju puszczam nogę z gazu :

http://www.youtube.com/watch?v=Dd5kG-MwpAw&feature=youtu.be

 

Sorry za OT ale jakiś "inny" jest twój licznik albo ja mam inny :?:

też mam 320D ale licznik wyskalowany mam do 260 i pod prędkościomierzem mam wskaźnik ilości paliwa a pod obrotomierzem jest chwilowe spalanie

:?: :?: :?:

Opublikowano
Bo to special edition pali tyle co nic i wskaźnik paliwa oraz ekonomizer nie potrzebny :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano (edytowane)

ciezko ten moment ustawic bez falowania? Ja wiem ze tam sie dwie turbiny schodza ale na serii wyglada plasko - chyba ze to celowy zabieg zeby ustawic wyzej moment. Rozumiem ze bylo delikatnie bo 640nm to z jednej turbiny sa robi na AT.

Kurde slabo trzymaja te 35d ... moc jako tako ale momentu to brakuje 60nm :shock: wiadomo skad to wynika ? . Widzialem lepsze wykresy 35d w sensie niutona. Jaki byl przebieg?

Edytowane przez mmcv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.