Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziwna dyskusja ... dlatego w Polsce wciąż będą auta z mega kreconymi licznikami poniewaz Polak ocenia auto po przebiegu ...

co z autami ktore maja 400 tys km i maja nowe turbo , wtryski i nowe sprzeglo ?

A powiedz w takim razie po czym ocenia sie samochód na zachodzie?

Według ciebie nowe wtryski,turbo i sprzęgło to cały samochód?

Nie zmienia to faktu ze nadal jest to śmieć...

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nowa turbina, wtryski i sprzęgło to też nie wszystko. Cały układ przeniesienia napędu powinien być zdrowy.

Oj przepraszam nie dodalem jeszcze zawieszenia czystego srodka itp dziekuje ze mnie oswieciles ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dziwna dyskusja ... dlatego w Polsce wciąż będą auta z mega kreconymi licznikami poniewaz Polak ocenia auto po przebiegu ...

co z autami ktore maja 400 tys km i maja nowe turbo , wtryski i nowe sprzeglo ?

A powiedz w takim razie po czym ocenia sie samochód na zachodzie?

Według ciebie nowe wtryski,turbo i sprzęgło to cały samochód?

Nie zmienia to faktu ze nadal jest to śmieć...

Rozmawialismy o chiptuningu . Wiec pomijam wahcze itp zgadza sie ? To chyba logiczne ze jesli auto ma drgania ze wzgledu na zuzyty uklad napedowy nie podniesiesz mocy ....

a na zachodzie jada na rzetelny przegląd ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Nie pisze o zawieszeniu czy czystym środku. Tak samo jak nie pisze o przebiegu.

Ale na przykład skrzynia automatyczna to bardzo ważny element układu przeniesienia napędu który ma wpływ na chiptuning. Dodatkowo ma on bardzo duży wpływ na podnoszenie mocy i jest brany pod uwagę za każdym razem.

Opublikowano

Rozumiem ze jak skrzynia ma 210 tys km przebiegu nie robi sie chiptuningu ...

juz powiedzialem . Dziwne myslenie . Do kazdego auta podchodzi sie indywidualnie bo mozesz miec zajechana skrzynie po 100 tys km albo dopirero zregenerowana po 300 tys ... logiczne ze jak skrzynis szarpie albo zle zmienia biegi nikt nie zwiekszy mocy bo sie rozsypie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Po udanym grupowym chiptuningu na południu Polski, czas na drugą turę ;) - OKOLICE RZESZOWA I TARNOWA

 

TERMIN 28-29 Wrzesień 2013 (weekend)

 

 

CENNIK DLA BMW :

 

BMW SERIA 3

 

Model BMW serii 3 : E46 : 318D, 320D 115KM, 136KM (pompa VP44) 499zł

Model BMW serii 3 : E46 : 318D, 320D 116KM, 150KM (szyna CR) 549zł

Model BMW serii 3 : E46 : 330D 184KM 549zł, 330D 204KM 699zł

 

Model BMW serii 3 : E90 : 318D, 320D 122KM, 163KM (EDC16) 649zł, 177KM (EDC17) 899zł

Model BMW serii 3 : E90 : 330D 231KM 849zł

 

BMW SERIA 5

 

Model BMW serii 5 : E39 : 520D 136KM (pompa VP44) 499zł

Model BMW serii 5 : E39 : 530D 193KM 599zł

 

Model BMW serii 5 : E60 : 520D 163KM 649zł

Model BMW serii 5 : E60 : 520D 177KM 899zł

Model BMW serii 5 : E60 : 525D, 530d 218KM 699zł

Model BMW serii 5 : E60 : 530d 231KM 749zł

Model BMW serii 5 : E60 : 535D 272KM 799zł

Model BMW serii 5 : E60 : 535d 286KM 799zł

 

Inne marki - indywidualnie ;-) Ceny zbliżone... przykładowo 1.9TDI na pompkach 550zł, na pompie Boscha 499zł (warunek musi iśc po OBD).

 

Lista chętnych :

 

1. ///david e91 320d m47n2 bmw-sport

2. Zorak e46 320d m47 bmw-sport

3. Torixon e46 330d m57 Łańcut bmw-sport

4. Coro -> mój kumpel 320d m47 bmw-sport

5. leoni89 e46 320d m47n bmw-sport

6. Łukasz e39 530d m57-kumpel leoni89 bmw-sport

 

 

Jakbyście byli chętni to proszę o wstępne zapisy na w/w termin :ok:

 

Warunek: minimum 8 aut ;)

 

Jakby się ktoś chciał pozbyć DPF to również prosze pisać :P

 

Miejmy nadzieje że wpadnie trochę nowych wykresów :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie, nie chce mi sie rano czytac kilku stron ktore nie maja NIC WSPOLNEGO z tematem. Prosze stosowac sie do regulaminu forum. Osoby ktore sie reklamuja na forum BMW Klub Polska sa jego pelnoprawnymi uczestnikami, maja takie samo prawo jak inni napisac cos w tym lub innym watku DODATKOWO maja prawo reklamowac swoje uslugi. Forme i tresc tej reklamy prosze pozostawic ocenie potencjalnych klientow. Jezeli ktos ma jakies uwagi lub rady dla osob ktore sie reklamuja na naszym forum prosze napisac PW. Jezeli ktos ma jakies uwagi zwiazane z dzialanoscia naszego forum prosze pisac na [email protected] lub PW do mnie.
Opublikowano
Mam takie pytanie odnośnie 318d 122ps M47N, widziałem że te autka robi się w okolicach 160ps, czy po wymianie FMIC można bezpiecznie zrobić 170ps ? Czy ten silnik różni się intercoolerem w stosunku do 320d ? Bo wiem, że suszarka jest mniejsza i wtryski mają niższą wydajność... Jeśli to ma znaczenie to autko jest z DPFem, realny przelot 80tkm.
Opublikowano (edytowane)

...do tego głowica, a konkretnie zawory mają mniejszą wytrzymałość termiczną, w 320d są sodowe

...IC zasadniczo nic nie zmieni, wydajność suszarki jest stosunkowo niska, więc nie podnosi sie ciśnienia więcej niż 0.1bar, a to nieznacznie tylko podnosi temp. w dolocie

czy 170KM będzie bezpiecznie?, to zależy od sposobu eksploatacji, o serwisowaniu już nie powiem, można zrobić mocno, ale temp. (EGT) na turbinie będzie stosunkowo wysoka, więc osobiście nie wypuszczam aut na takich ustawieniach

tak zrobiona jak poniżej, to naprawdę mocny setup, na granicy bezpiecznej exploatacji

http://imageshack.us/a/img404/10/cotc.jpg

Edytowane przez G-CS
Opublikowano
Ok, czyli zwyczajnie nie ma sensu, zważywszy na mój zdecydowanie dynamiczny styl jazdy.

...iść wyżej, raczej nie...osobiście własne auta koksuje strasznie, wszystko co tylko do wyciśnięcia jest, ale przy upalaniu mam to na uwadze, poza tym mam podłączona aplikacje torque na androidzie i podglądam co się dzieje w motorowni :wink:

Opublikowano
Z resztą taki programik praktycznie pokrywa się z serią 320d 163, która już jedzie jako tako, jeśli walka o dodatkowe 10 koni ma być obarczona większym ryzykiem to wolę jeździć ze spokojną głową. Jeśli chodzi o samą eksploatację to silnik zawsze delikatnie rozgrzewam, nie gaszę zaraz po deptaniu, natomiast na trasie nogę mam ciężką, sporo wyprzedzania i wysokie prędkości przelotowe, jeśli chodzi o dłuższe dystanse i autostrady to okolice 180 km/h i 3000 obr, mam świadomość że jazda z vmaxem może nadwyrężyć tą małą turbinkę...
Opublikowano
Olej zawsze nawet w wolnossącej benzynie wymieniam co 15tkm, to co w serwisach jest spuszczane po 30tkm to już nawet oleju nie przypomina, nie miałbym serca deptać silnika na takim syfie.
Opublikowano
Olej zawsze nawet w wolnossącej benzynie wymieniam co 15tkm, to co w serwisach jest spuszczane po 30tkm to już nawet oleju nie przypomina, nie miałbym serca deptać silnika na takim syfie.

masz taki sam dylemat jak, też wiem, że max co z tego silnika bezpiecznie wyjdzie to 160PS czyli prawie seria z 120d/320d.

Kiedyś był nawet na forum post o przekładce turbiny, wtrysków od wersji 163PS ale to chyba jednak drogi mod i nikt z tego forum, z tego co kojarzę tego nie robił.

Ciekawi mnie tylko jedna rzecz, czy zmodzona18d (np na 160PS) będzie jeździła lepiej jak seria 20d (163PS). Zawsze to jest szansa, że tuner przyłoży się lepiej niż seryjne softy łagodne i bez szału:)

Opublikowano

Chcesz sprzedać swój samochód i wmówić komuś 163KM lub założyłeś się z sąsiadem o flaszkę, czy robisz to po prostu dla siebie? Nie rozumiem celu pytania :D

 

Małe turbo jest też zaletą, jeżeli chodzi o dynamikę przy niższych obrotach. Wstaje szybciej. Nawet ktoś tutaj kiedyś na forum twierdził, że 318D potrafi żwawiej reagować na pedał gazu niż 320D. Tak więc ze świateł kto wie, 163KM może dostać po tyłku. Przy wyższych prędkościach to będzie już pewnie jak wyprzedzanie ciężarówek tylko prędkości większe i przez kilka kilometrów oba pasy zajęte :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Chcesz sprzedać swój samochód i wmówić komuś 163KM lub założyłeś się z sąsiadem o flaszkę, czy robisz to po prostu dla siebie? Nie rozumiem celu pytania :D

 

Pozdrawiam

 

robię to tylko dla siebie, przy bazie 120d/320d jest opcja bezproblemowego moda na 190-200PS a to już fajna jazda, tylko stad takie dywagacje

Opublikowano
Chcesz sprzedać swój samochód i wmówić komuś 163KM lub założyłeś się z sąsiadem o flaszkę, czy robisz to po prostu dla siebie? Nie rozumiem celu pytania :D

 

Małe turbo jest też zaletą, jeżeli chodzi o dynamikę przy niższych obrotach. Wstaje szybciej. Nawet ktoś tutaj kiedyś na forum twierdził, że 318D potrafi żwawiej reagować na pedał gazu niż 320D. Tak więc ze świateł kto wie, 163KM może dostać po tyłku. Przy wyższych prędkościach to będzie już pewnie jak wyprzedzanie ciężarówek tylko prędkości większe i przez kilka kilometrów oba pasy zajęte :D

 

Pozdrawiam

Seat Leon na bank obiedzie jedno i drugie ,a ma 150KM :wink: Jeździłem to wiem że ma to kopa..

Opublikowano

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj fachowców z tej branży .

Czy chip ma wpływ na złą pracę nowo założonej turbiny ?

Jestem w trakcie zmiany turbiny i nie mogę dojść z jej ustawieniem do ładu . Raz jest dobrze raz zamula i przeładowuje .

Czy podczas robienia i wgrywania programu ingeruje się w sterownik turbiny i teraz ta nowa turbina potrzebuje jakiejś adaptacji pod ten program ?

Myślałem ,że wystarczy zmienić turbo na nowe i powinno działać a teraz już mam wątpliwości .

Dzięki za odpowiedzi i sorry za offtop .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Przy standardowym turbo podczas robienia softu nie ma potrzeby ingerowac w sterowanie turbiny poniewaz jej regulacja w standardowej mapie jest bardzo precyzyjna ...

co innego jesli jest wstawione inne turbo np wieksze wtedy nalezy zmodyfikowac mape sterowania turbo ...

nie wiem kto i jak grzebal w Twoim sofcie wiec najlatwiej wrocic do ustawien fabrycznych i dopiero szukac problemu ...

ja obstawiam na zle zregenerowana turbine albo jej sterownik szwankuje jesli jest elektroniczny ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj fachowców z tej branży .

Czy chip ma wpływ na złą pracę nowo założonej turbiny ?

Jestem w trakcie zmiany turbiny i nie mogę dojść z jej ustawieniem do ładu . Raz jest dobrze raz zamula i przeładowuje .

Czy podczas robienia i wgrywania programu ingeruje się w sterownik turbiny i teraz ta nowa turbina potrzebuje jakiejś adaptacji pod ten program ?

Myślałem ,że wystarczy zmienić turbo na nowe i powinno działać a teraz już mam wątpliwości .

Dzięki za odpowiedzi i sorry za offtop .

Myślę Amsat jakbyś nie robił programu to jeździł byś do tej pory bezproblemowo na starej ,a tak to ,

nowe turbo i problemy,chyba to jest jednak wina innej mapy :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.