Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem,że u mnie różnica na + 6KM i 3Nm to dobra seria czy KN? nie wiem bo pomiary robione po zmienia na KN oba. Jedyne co ja czuję po zmianie - bo do 1600 obrotów mam nic nie zmienione w parametrach - to lepiej samochód rusza - przyjemniej się zmienia z 1 na 2 bieg i jest większa płynność. Czy to podświadomość? Nie wiem.
http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img826.imageshack.us/img826/6707/8itz.jpg

troszkę wycięło końcówkę ale zawsze można doszlifować ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi te wykresy wyglądają jakby przepływka nie mierzyła całego powietrza.

Dlatego całość jest ładna i równa ale brak max'a.

to źle Ci wyglądają ;)

wycięło dawkę i dlatego ... przepływka mierzy poprawnie

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajde to wkleje od 318 d 122 KM . Najczesciej wychodza wlasnie 160 KM bezpiecznie . Robilem tez na 170 KM ...

co do mocy to wszystko zalezy od jej wyprowadzenia . Poprostu wczesnien pojawia sie wystarczajaco duzo paliwa aby osiagnac ta moc a potem jest przycinana limiterem aby ja utrzymac na tym poziomie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wykres TC, mam nadzieję że u mnie da się wycisnąć te 160PS i ok 340 Nm

Tak . Wyzszy moment nie jest problemem ... widze ze jestes z Wroclawia . Tak sie sklada ze mam nowy punkt we wroclawiu . Z hamownia drogowa i calkiem fajnym zapleczem do kodowania i aktualizacji...jak wejdziesz do mnie na strone to znajdziesz kontakt ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

No i fundamental question czy przy przebiegu 230kkm jest to bezpieczne?

 

:) :D :lol: :mrgreen:

 

ciesz się, że auto "żyje", nawet jakbyś był 1. właścicielem i dbał o auto super pedantycznie to robienie chipu przy takim przebiegu byłoby głupotą,

z racji, że nie jesteś 1. właścicielem i prawdopodobnie nie wiesz nic (chyba, że kupiłeś od rodziny/kolegi) o historii użytkowania auta (czy było "katowane", jak "naprawdę" serwisowane) to chip w tego typu aucie NIE można nazwać "bezpiecznym"...

 

każdy tuner mający choć "ułamek" wyrozumiałości dla Klienta a nie dla kasy z kolejnego programu powinien Ci to odradzić...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge się z tym zgodzić , ponieważ priorytetem jest stan auta , jego podzespołów i ich sprawność a nie jego przebieg ...

tym rozumowaniem przy przebiegu 100 tyś powinniśmy jeździć na oleju mineralnym ...

poza tym już pisałem , że chiptuning jest dla ludzi rozważnych , nie dla narwańców ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

No i fundamental question czy przy przebiegu 230kkm jest to bezpieczne?

 

:) :D :lol: :mrgreen:

 

ciesz się, że auto "żyje", nawet jakbyś był 1. właścicielem i dbał o auto super pedantycznie to robienie chipu przy takim przebiegu byłoby głupotą,

z racji, że nie jesteś 1. właścicielem i prawdopodobnie nie wiesz nic (chyba, że kupiłeś od rodziny/kolegi) o historii użytkowania auta (czy było "katowane", jak "naprawdę" serwisowane) to chip w tego typu aucie NIE można nazwać "bezpiecznym"...

 

każdy tuner mający choć "ułamek" wyrozumiałości dla Klienta a nie dla kasy z kolejnego programu powinien Ci to odradzić...

no to popytam tunerów z Wro...

Czyli zakładasz że przebieg 230kkm to już zgon dla bmw, hm, ciekawe co na to spora część forumowiczów, których betki już dawno wykręciły 200 koła.

No ale wiadomo, że 95% aut sprzedawanych w PL ma przebieg 180kkm:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AO, przesadzasz troche... :) jest w warszawie koles co ma 535d, przebieg 350TYS KM, wszystkie graty seryjne i jezdzi na delikatnym programie (300+ps) i do tej pory nic mu sie nie dzieje... ;)

230 tys to nie koniec auta ani zytownosci silnika, ja dla przykladu w 335i zrobilem program jak auto mialo 170 tys km. (auto sportowe, z troszke innym przeznaczeniem i traktowaniem jak 320d...)

 

Z tego co mi wiadomo to nowy wlasciciel do dzis cieszy sie autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że auto "jedzie" to nie musi znaczyć, że samochód jest OK, że właściciel jest zadowolony nie oznacza, że auto jest OK...

 

na temat "jazdy" nie będę się wypowiadał, każdy jeździ tak jak umie/chce, ocenia ten styl jazdy jak chce, jednym się grzeją "skrzynie" na zwykłym programie, inni mówią/piszą, że auto jest na chipie ++ i nigdy tego nie mieli, wszystko dla ludzi,

 

bezawaryjny przebieg ~250k należy traktować statystycznie jako "szczęśliwy układ", przy takim przebiegu zgodnie z "technologią" producenta, właściwie większość części nadaje się do wymiany ze względu na najzwyklejsze zużycie,

 

można wymieniać części zgodnie z eksploatacją lub nie wymieniać i robić chip, wszystko dla ludzi...

 

jeżeli chcecie to róbcie, wasze auta...dla mnie jest to tak "bezpieczne" jak zawansowane MMA dla 70 latka, który jedyny sport z jakim miał do czynienia to eurosport w tv

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna dyskusja ... dlatego w Polsce wciąż będą auta z mega kreconymi licznikami poniewaz Polak ocenia auto po przebiegu ...

co z autami ktore maja 400 tys km i maja nowe turbo , wtryski i nowe sprzeglo ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa turbina, wtryski i sprzęgło to też nie wszystko. Cały układ przeniesienia napędu powinien być zdrowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.