Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chcesz mi powiedzieć że z moich 235km i 500nm ( niby ) na serii , można z niego zrobic 300km i 650nm ?? :shock: Lepiej nie :norty: Auto musze mieć minimum 3 lata zależy jak mi się uda go spłacic więc dodatkowe atrakcje finansowe pod postacią wymiany skrzyni i czegoś w silniku ponadplanowego nie są mile widziane ;)

 

Co nie zmienia faktu że pewnie kiedyś się zdecyduję zrobić program na jakieś 270km i 580nm, tak żeby mieć po programie osiągi jak 535d na serii i to chyba wystarczy :roll:

dziqusek ja w swojej byłej E46 330d miałem 297 kucy i 618 niutów i wszystko na ori sprzęgle i jak na razie kolega który ode mnie kupił furkę nadal śmiga i nie narzeka, wiadomo większy icek i uluźnienie wydechu daje naprawdę tym autem frajdę z jazdy a teraz kiedy widzę jak śmiga mój kolega to łza w oku się kręci że już nie jest mój :(

Także dziqusek nie obawiaj się zwiększenia mocy a dopiero gdy odczujesz zmiany sam się przekonasz że było warto :D

 

Artur nie jedno chipowane auto używał, ma wiedzę, doświadczenie i Kolegów którzy ogarniają temat dlatego nie dziwię się jego opinii na temat auta, która ma używać "na kredyt" przez najbliższe lata...

 

nie dziwię się też wpisom Kolegów z grupy TC, robią programy na takie wartości jak chce/oczekuje Klient/Użytkownik...

 

sugerowanie natomiast, że 325d to 330d to samo auto i wytrzyma z chipem 330d, porównywalnie długo jak chipowane 330d to raczej lekkie naciąganie potencjalnych Klientów...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Osprzet który tuner bierze pod uwagę podczas strojenia auta jest ten sam lub bliźniaczo podobny , tu już mam nadzieję dyskusja Sie wyczerpała ...

Dziwi mnie jednak inna sprawa , że najwięcej hałasu robią osoby który wgrywaja soft alpiny d3 do e90 320 d 163 KM i wtedy jakoś nie widać tematów , zapytań w stylu : Czesiu , Grzesiu , Krzysiu czy turbo pierdnie odrazu po wgraniu tego softu czy za kilkanaście kilometrów ...:)

Klient zwrocil Sie do mnie z.pytaniem co możemy z tego auta zrobić , i oto efekt ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Panowie nie wiem za bardzo w czym problem...

Jeździ dużo x25d zrobionych na ok. 250/260KM i ponad 550Nm i jakoś nic złego się nie dzieje. Mało tego, wcale nie jest to program na granicy bo bez dymienia można zrobić nawet 270KM i 580Nm i osobiście znam taki egzemplarz 3er, pytanie tylko kto czego oczekuje.

Poza tym poczytajcie może też zagraniczne fora (UK, DE, NE) gdzie są x25d zrobione samym programem na 270KM lub nawet 280KM i jakoś też nic złego się nie dzieje...

Są również projekty na grubo ponad 300KM (dokładnie 358KM) z tym, że to już po wymianie turbo, wtrysków, wydechu i IC i jakoś też z powodzeniem jeżdżą...

Opublikowano

problemu nie ma zadnego...Twoje auto i mozesz je zrobic na tyle ile chcesz... chodzi o to,ze auto 325d konstrukcyjnie jest wykonane z mniej wytrzymalych podzespolow i jako calosc nie jest tak wytrzymale jak 330d...gdyby byla to kwestia softu to nikt nie kupilby drozszego 330d tylko po wyjezdzie z salonu pojechalby do tunera lub do serwisu po zakup power kitu...

 

Jestes zadowolony to super :cool2: :cool2: , Tuner napisal, ze dla niego nie ma znaczenia model wiec soft jest na pewno zrobiony dobrze...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
problemu nie ma zadnego...Twoje auto i mozesz je zrobic na tyle ile chcesz... chodzi o to,ze auto 325d konstrukcyjnie jest wykonane z mniej wytrzymalych podzespolow i jako calosc nie jest tak wytrzymale jak 330d...gdyby byla to kwestia softu to nikt nie kupilby drozszego 330d tylko po wyjezdzie z salonu pojechalby do tunera lub do serwisu po zakup power kitu...

 

Jestes zadowolony to super :cool2: :cool2: , Tuner napisal, ze dla niego nie ma znaczenia model wiec soft jest na pewno zrobiony dobrze...

Nie do końca. Różnice są w sprzęcie, turbo mniejsze, wtryski prostsze (zwykle magnetyczne a nie pieszo) itd. Dzisiaj akurat się dopytywałem o cenę wału korbowego i okazało się że do 318d 143KM jak i 320d 184KM to te same części, występują w systemie pod tym samym numerem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

ehh :mad2:

 

jako laik z procedur chipowania i jako od lat użytkownik chipowanych aut znów nie rozumiem do końca, dwa pytania do grupy "TC":

 

1) czy wg Was auto 325d należy chipować do takich samych wartości jak 330d?,

2) czy wg Was po takich samych wynikach z chipu auto 325d wykaże się taką samą odpornością na eksploatację jak 330d?

 

proszę w odpowiedzi nie używać technicznych zwrotów lub wymijających sformułowań typu: "nie wiem", "być może", jeżeli jest to możliwe to proszę użyć tylko słów "tak" lub "nie", np.:

1) tak,

2) tak.

 

z góry dziękuję za odpowiedź...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
i znów od nowa ... ehh :mad2:

turbo to samo , sprzęgło bliźniaczo podobne zdolne przenieść ponad 600 Nm , wtryski te same ...

 

 

Turbo to samo i owszem jezeli chodzi np o 525d czy 530d,wtryskiwacze natomiast sa

inne...

Opublikowano

zadam glupie pytanie typlko prosze sie nie smiac, proprostu nigdzie nie moge znalesc info w necie.

powie mi ktoś jak czytać wykres?

!)jezeli np u mnie jest przy pedale gazu w podloge, spokojnie do 2500 i potem wgniata w fotel to jak to powinno wygladac na wykresie?

2) mam zamiar jechac na hamownie, ale zanim to zrobie jestem poprostu ciekawy jak czyta sie te wykresy, bo np jak widze ze max jest tyle momentu i tyle koni ok, ale jezeli chodzi o rozwijanie jego to lepiej jak jest szybko skok czy jak jest plasko ?

Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

A czym te silniki sie roznia :?:

Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

A czym te silniki sie roznia :?:

Nie wiem szczerze mówiąc.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

A czym te silniki sie roznia :?:

 

Tez jestem ciekawy czemu jet taka duza roznica miedzy rocznikiem do 2010 i po 2010 . Wydajniejsze wtryski ? 270km to rewelacyjny wynik

Edytowane przez nonam3k
Opublikowano
Witam. Mam pytanie czy ktos z kolegow zna warsztat w Poznaniu na Ul.Polanowskiej 161 . Zajmuja sie tam chip tuningiem i cala elektronika.moze jakies opinie. Z gory dziekuje.
Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

Tez jestem ciekawy czemu jet taka duza roznica miedzy rocznikiem do 2010 i po 2010 . Wydajniejsze wtryski ? 270km to rewelacyjny wynik

Widziałem nawet w okolicach 280 KM. Prawdopodobnie zmiany były związane z wprowadzeniem modelu 218KM ten się już tak wysoko nie kręci, ale ma tylko jedno turbo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

Tez jestem ciekawy czemu jet taka duza roznica miedzy rocznikiem do 2010 i po 2010 . Wydajniejsze wtryski ? 270km to rewelacyjny wynik

Widziałem nawet w okolicach 280 KM. Prawdopodobnie zmiany były związane z wprowadzeniem modelu 218KM ten się już tak wysoko nie kręci, ale ma tylko jedno turbo.

 

Z tego co wyczytałem to różnica jest we wtryskiwaczach . Ściągnę ETK po 2010r i sprawdzę jakie sa numery tych wtryskiwaczy i porównam u siebie w samochodzie .Samochód mam z 2008r ale w 2010r na gwarancji został wymieniony silnik na nowy .

Opublikowano
Posiadacie jakies wykresy 123d ? Na ile mozna podkrecic ten silnik z dpfem ? Zastanawiam sie nad zrobieniem programu .

Zależy jaki rocznik. Do 2010 idzie na ok 245KM po 2010 na ok 270KM.

 

Tez jestem ciekawy czemu jet taka duza roznica miedzy rocznikiem do 2010 i po 2010 . Wydajniejsze wtryski ? 270km to rewelacyjny wynik

Widziałem nawet w okolicach 280 KM. Prawdopodobnie zmiany były związane z wprowadzeniem modelu 218KM ten się już tak wysoko nie kręci, ale ma tylko jedno turbo.

 

Z tego co wyczytałem to różnica jest we wtryskiwaczach . Ściągnę ETK po 2010r i sprawdzę jakie sa numery tych wtryskiwaczy i porównam u siebie w samochodzie .Samochód mam z 2008r ale w 2010r na gwarancji został wymieniony silnik na nowy .

Raczej zamontowali wszystko tak jak w oryginale. Co było powodem wymiany?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Prawdopodobnie zmiany były związane z wprowadzeniem modelu 218KM ten się już tak wysoko nie kręci, ale ma tylko jedno turbo.

 

który ma jedno turbo :?:

Opublikowano
chanky wykres który wrzuciłeś, to przykład jak nie należy robić moda w BMW (i w żadnym innym) spory overboost przy 2000obr. góra też ładnie zdycha

 

Czy miales okazje robic 123d i możesz podzielić sie jakie były wyniki ?

Opublikowano
Prawdopodobnie zmiany były związane z wprowadzeniem modelu 218KM ten się już tak wysoko nie kręci, ale ma tylko jedno turbo.

 

który ma jedno turbo :?:

Obecnie produkowany jako 125d

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.