Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...no i standardowo. u Rogala wyższy wynik :)

Uważasz ze po 3 latach ma sens porównanie ?

 

 

śmiem twierdzić że teraz moje auto jest lepiej przygotowane aniżeli przed chipem

chip był robiony na zasyfiałym filtrze, który latał ze 2 lata min. bo był tak zatłuczony że ja po roku takiego nie wyciągam,

filtr paliwa miał 6 lat i min 200kkm teraz ma 2 lata i 20kkm + reszta filtrów, przeczyszczony IC, egr,wymyty dolot itd

równo 10 KM i 16 niutów mniej

na ori cześciach nie da rady pocisnąć więcej niż 200KM a ja pamiętam że Rogal na jego hamowni wycisnął mi dobrze ponad 207KM co jest awykonalne co

potwierdza ostatnie hamowanie wtedy mogło być blisko 195 a nie 207 czy 210KM

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

U mnie też już po programie :) Seria na hamowni przy przebiegu 141tys km wyszła 201KM i 430Nm, a dzięki właścicielowi TC Chiptuning moja 325d legitymuje się teraz mocą 260KM i 574Nm. Wielkie dzięki bo różnicę na prawdę czuć, a profesjonalizm Tomka i działanie zgodnie z życzeniami klienta zasługuję na wielką pochwałę.

 

P.S.

Niestety nie wiem jak wstawić wykres...

Opublikowano

cieszy mnie zadowolony klient zwłaszcza iż mamy możliwość hamowania aut na hamowni stacjonarnej w Warszawie , dzięki firmie ZIBISOFT ( która zajmuje sie strojeniem aut benzynowych do driftu itp )

http://img211.imageshack.us/img211/5243/2x4.jpg

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)

Nie żebym sie czepiał ale przyrost 60km i 140nm nie wydaje mi się ani zbyt realny ani bezpieczny znając wersję x25d i jej osprzęt przenoszenia napędu, ale niech się może wypowiedzą autorytety w tym temacie..

 

Grzesiu ?

 

P.S. Wyniki serii identyczne z wynikami "fabrycznymi" 325d z silnikiem n57 ot zbieg okoliczności :norty:

Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nie żebym sie czepiał ale przyrost 60km i 140nm nie wydaje mi się ani zbyt realny ani bezpieczny znając wersję x25d i jej osprzęt przenoszenia napędu, ale niech się może wypowiedzą autorytety w tym temacie..

 

Grzesiu ?

no to się nie czepiaj ...

więc powiedz nam cos o osprzęcie ... o układzie przeniesienia napedu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

...pewnie przeżyje, to twarde sztuki, choć moment można by rozłożyć bardziej płasko, a moc max zrobić jak to w BMW, nie przy 3600 ale co najmniej przy 4000obr. :wink:

 

 

http://imageshack.us/a/img20/7312/dtjt.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ależ z wielką chęcią :

 

Po pierwsze zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d, skrzynia biegów ma inne ratio niż w 330d tak samo sprzęgło ma inny numer niż w 330d bo jest liczone na dużo mniejsze obciążenia , konwerter oraz sam sterownik skrzyni jest inny niż w 330d ( bliżej do 320d pod względem softu i wytrzymałości ), dyfer jest robiony podobnie jak skrzynia całkiem innych materiałach niż w 330d oraz zdolności przeniesienia oraz wytrzymałość obciążeniowa i termiczna jest inna niż w 330d .

 

Mogę wymieniać dalej , zwłaszcza że mamy w rodzinie 325d z 2008 i 330d z 2007 i kuzynostwo często je rozbiera oraz tuninguje we własnym zakresie pod street racing.

 

Ja programów nie robię jak wiecie , ale znam je pod względem mechaniki i elektroniki i nie jest tak różowo jak myślicie , wiadomo że trafiają się mocne wydania ale w praktyce ich trwałośc jeżeli chodzi o podzespoły jest raczej słabsza niż 330d , mimo że silnik ma to samo oznaczenie m57n2 to już osprzęt nie jest taki sam niestety, w każdym razie nie fabryczny , bo aftermarketowe no sprzęgło czy wandler już sie niczym nie różni w 325d i 330d :twisted: BMW celowo wypuszczało na początku model 325d na gorszych materiałach , tak samo jak np porsche caymann nigdy nie będzie 911 mimo że moca aż tak się nie różnią :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ależ z wielką chęcią :

 

Po pierwsze zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d, skrzynia biegów ma inne ratio niż w 330d tak samo sprzęgło ma inny numer niż w 330d bo jest liczone na dużo mniejsze obciążenia , konwerter oraz sam sterownik skrzyni jest inny niż w 330d ( bliżej do 320d pod względem softu i wytrzymałości ), dyfer jest robiony podobnie jak skrzynia całkiem innych materiałach niż w 330d oraz zdolności przeniesienia oraz wytrzymałość obciążeniowa i termiczna jest inna niż w 330d .

 

Mogę wymieniać dalej , zwłaszcza że mamy w rodzinie 325d z 2008 i 330d z 2007 i kuzynostwo często je rozbiera oraz tuninguje we własnym zakresie pod street racing.

 

Ale to nie moje auto jak właściciel chce mieć podniesiony moment o 1/3 prawie to prosze bardzo , nie mój cyrk nie moje małpy :twisted:

 

Takie moje 3 grosze jeżeli chodzi o 325d :wink:

ja czasem nie wierzę czy Ty to piszesz naprawdę ... czymś chcesz się wykazać ? a wtrsyki w 320d i w 330d tez były te same i nie przeszakadzało to osiągać okolice 300 KM na seryjnych wtryskach :lol: fakt ich zmiana na wtryski od 535d wydłużała ich żywotność ... tu jest tylko 25x KM , czyli układem paliwowym na Twoim miejscu bym się nie przejmował , powiem Ci cos w sekrecie : cisnienia na szynie nie ruszałem :norty:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d

 

Do takich softów nawet nie trzeba ruszać ciśnienia na szynie, więc co ty gadasz o zaworze zwrotnym :D btw 320D ma kiepski zawór regulacji ? U mnie trzymał pięknie 1740b w ramach testów kilkutygodniowych. Szyna wtryskowa jak w 320D ? to co w 325D są 4 wtryski ? :lol:

 

Sprzęgło ? Jakieś specjalne w 325D ? Heh.. realoem sie kłania : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=21207535593

 

To ja się pytam czy mam wymieniać dalej... turbo? :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Hola hola dziewczęta, wyluzujcie :nienie: ja Wam pisze z doświadczenia o różnicach praktycznych kiedy wymieniamy części :roll:

 

Jak pisałem nie znam się na chiptuningu i nie znam wyników jakie wyciągacie na takich jednostkach ani ile one wytrzymują , napisałem z punktu widzenia laika w temacie że przyrost 1/3 na momencie obrotowym to chyba trochę dużo :shock: w każdym razie jak dla mnie....

 

JNX, realoem nie musisz mnie uczyć... a to co wkleiłeś to dokładnie widać sprzęgło 325d i 525d, nie ma tam 330d m57n2 i to z tego względu właśnie że fabrycznie sprzęgło mimo z tego co pamiętam jednakowej średnicy z 330d jest wykonane celowo z gorszych materiałów - i to się tyczy sprzęgieł oferowanych przez BMW a nie aftermarketowych bo wtedy już nie ma różnicy , ot taka magia BMW :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dobra, nazwijmy rzeczy po imieniu, chciałeś zabłysnąć i Ci się nie udało :lol:

 

Skoro nie muszę uczyć Cię realoem to po co piszesz o układzie paliwowym w tym aucie? :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
...nikt nie zamierza się kłócić tylko jeśli coś podważasz rób to mądrze i bądź sumiennie przygotowany ... zobacz ile wytrzymywała seryjna tarcza w 330d M57n bo sprzęgło jest to samo ...;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja nie podważam, napisałem że wydaje mi się mało realny i bezpieczny, a tu zmasowany atak grupy TC nagle mi na moje szerokie plecy wchodzi :|

 

Fakt faktem że chciałbym w swojej 530xd mieć dodatkowe 140nm i 60km ale nie wydaje mi się żeby auto to zniosło :evil:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ja nie podważam, napisałem że wydaje mi się mało realny i bezpieczny, a tu zmasowany atak grupy TC nagle mi na moje szerokie plecy wchodzi :|

 

Fakt faktem że chciałbym w swojej 530xd mieć dodatkowe 140nm i 60km ale nie wydaje mi się żeby auto to zniosło :evil:

zniesie duzo więcej , zależy od skrzyni ... ale bez uluźnienia wydechu i większego IC się nie obędzie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Chcesz mi powiedzieć że z moich 235km i 500nm ( niby ) na serii , można z niego zrobic 300km i 650nm ?? :shock: Lepiej nie :norty: Auto musze mieć minimum 3 lata zależy jak mi się uda go spłacic więc dodatkowe atrakcje finansowe pod postacią wymiany skrzyni i czegoś w silniku ponadplanowego nie są mile widziane ;)

 

Co nie zmienia faktu że pewnie kiedyś się zdecyduję zrobić program na jakieś 270km i 580nm, tak żeby mieć po programie osiągi jak 535d na serii i to chyba wystarczy :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano (edytowane)
wiem , wiem :) nie chciałem przeginac z egt :D

 

co do samej hamowni to własciciel twierdzi że przekłamuje jakies 5 KM i kilkanascie Nm ...

 

Hamownia rzeczywiście troszeczkę przekłamuje ale w "drugą stronę". Hamowałem samochód kilka dni przed programem u siebie w LBN na jednej z nowocześniejszych hamowni MAHA w PL i wyszło 204KM/422Nm, także przekłamania są raczej na poziomie błędu pomiarowego.

 

Natomiast co do samego programu i przyrostów to raczej niczego się nie obawiam, kilku znajomych jeździ x25d na podobnych wartościach już dość długi czas i nic złego się nie dzieje.

Edytowane przez PatLove
Opublikowano
Chcesz mi powiedzieć że z moich 235km i 500nm ( niby ) na serii , można z niego zrobic 300km i 650nm ?? :shock: Lepiej nie :norty: Auto musze mieć minimum 3 lata zależy jak mi się uda go spłacic więc dodatkowe atrakcje finansowe pod postacią wymiany skrzyni i czegoś w silniku ponadplanowego nie są mile widziane ;)

 

Co nie zmienia faktu że pewnie kiedyś się zdecyduję zrobić program na jakieś 270km i 580nm, tak żeby mieć po programie osiągi jak 535d na serii i to chyba wystarczy :roll:

dziqusek ja w swojej byłej E46 330d miałem 297 kucy i 618 niutów i wszystko na ori sprzęgle i jak na razie kolega który ode mnie kupił furkę nadal śmiga i nie narzeka, wiadomo większy icek i uluźnienie wydechu daje naprawdę tym autem frajdę z jazdy a teraz kiedy widzę jak śmiga mój kolega to łza w oku się kręci że już nie jest mój :(

Także dziqusek nie obawiaj się zwiększenia mocy a dopiero gdy odczujesz zmiany sam się przekonasz że było warto :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Witam,napisałem w tym temacie viewtopic.php?f=73&t=215606

ale chyba niezbyt trafnie.

Wiadomo coś na temat grupowego chiptuningu u Aligatora w Katowicach,byliby chętni???

Widziałem stawkę , odezwij Sie na PW , wystarczy Ci na dojazd i jeszcze sporo zostanie ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.