Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co można powiedzieć to można, ale nasza hamownia na pewno nie zawyża :) Pomiar był robiony na 3 biegu, trzeba pamiętać że ciśnienie turbosprężarki inaczej się buduje, pomiar dokonywany w tych samych warunkach, widać przyrost 100Nm i właściciel mega zadowolony, może zajrzy na forum i opisze wrażenia :lol:

czyli źle wykonany pomiar

Powiesz dlaczego uważasz ze pomiar został źle wykonany ?

Pamiętaj ze na drodze inaczej Sie buduje ciśnienie i nigdy moment tak szybko nie wstanie jak na rolkach ...

Właśnie dlatego ze turbina musi mieć czas by się rozkręcić trzeba to robić na wysokim biegu. Zwykle optimum to przedostatni bieg.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolejne EDC17 : E90 320D 177KM w automacie :

 

http://imageshack.us/a/img11/8713/320dapochipie2.jpg

 

 

W ten weekend (25-26maj) mam zamiar być w trójmieście tak więc zapraszam osoby zainteresowane, jakby chciały zrobić pomiar na hamowni lub na kurację wzmacniającą do swojego auta :norty:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Tylko przyjedz rano .... No właśnie o której zamierzasz być ?

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Tutaj akurat z dzisiaj E60 525D 177KM z DPF :

 

http://imageshack.us/a/img153/5403/525dfinalkopia.jpg

 

Rozumiem, że w przypadku 3.0 197KM można liczyć na więcej, mam na myśli okolice 260-270KM i 550-560Nm?

Opublikowano
Mówisz o 325 d , tak takie przyrosty nie są problemem ...

 

Zgadza się, chodzi mi o 325d. Dzięki za info i potwierdzenie.

Opublikowano
jest taki idealny odcinek w Gdańsku ... obwodnica południowa gdańska ... poczatek od strony elbląga ... ok 5-6 km idealnie gładkiej, prostej i rownej drogi położonej na żuławach gdzie różnica wysokości na całym odcinku może sięga 2 metrów ... a do tego 120km/h dopuszczalne, dwa pasy w kazdym kierunku, skrzyżowania bezkolizyjne i mały ruch 24h ( znaczy no bez problemu da się minąć z innymi pojazdami ).

Jak jnx wpadnie w końcu do 3miasta to chetnie się tu jeszcze raz sprawdze.:)

 

Edit:

PS: Janusz umieszczaj wykresy z momentem w skali do 500 Nm a nie 1000 dla wartości na poziomie 400 ... na skali 1000 każdy wykres wyjdzie gładki, równy i płaski ... chyba że to zabieg marketingowy :norty:

 

 

No właśnie szykuje się chyba jakiś wyjazd :cool2:

 

Co do skali to spójrz na wykresy chociażby sprzed dwóch stron od Witka z R-Performance.. czy od Wojtka z Katowic. Skala niutonów jest mniej więcej 2krotnie wyższa od wartości maksymalnej. Wstawiam tak wykresy by ludzie mieli porównania do innych kresek, a że wartości skali w większości takie są to staram się o jakieś ujednolicenie do odwzorowań innych pomiarów zamieszczonych w internecie :cool2:

 

 

Jestem po rolkach u Rogala z r-performace (mr motors) wraz z wykresem

TC jeśli chcesz pokazać na forum kreski ze swojej hamowni drogowej na Józefiaka dawaj na priv

a wtedy koledzy zobaczą czy i jaka jest różnica

bo rozumiem że są jakieś wątpliwosci

Opublikowano
Jeśli to ból do mur to ja nie mam wątpliwości bo dostałem indywidualnie wykres w skali 500 jak chipem i widać na nim o wiele wiecej szczegółów... A ze mi nie zależy na ścigania sie na cyferki to wole mieć skale dopasowana i sam mogę ocenić wiecej. Ale to ja.... A co inni to ich sprawa

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
...dobra, coś w TEMACIE :)

...535D, łagodnie z momentem dla AT, góra mocniej :)

 

 

 

 

http://imageshack.us/a/img341/1230/bmw535d272km.jpg

 

 

Zacnie :) a od czego ten dołeczek między 3000 a 3200obr/min???

Opublikowano

u mnie bylo tak samo,jak Grzesiek robil program.

...ale dlubal dotad az wyszedl plasko :wink:

Dokladnie tak jak @dziqsek pisze,sprawca jest druga turbina a raczej jej za pozne wstawanie.Z tego co sie orientuje to 35d maja tak praktycznie wszystkie po programie...

Opublikowano
u mnie bylo tak samo,jak Grzesiek robil program.

...ale dlubal dotad az wyszedl plasko :wink:

Dokladnie tak jak @dziqsek pisze,sprawca jest druga turbina a raczej jej za pozne wstawanie.Z tego co sie orientuje to 35d maja tak praktycznie wszystkie po programie...

 

nie wszystkie, znajomy wział się za kanały w tych turbinach i działają jak należy :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
...praktycznie wszystkie po programie...

 

nie wszystkie, znajomy wział się za kanały w tych turbinach i działają jak należy :D

 

u mnie nikt nic nie dlubal przy kanalach a wykres plaski... :mrgreen:

Dlatego napisalem :

...praktycznie wszystkie po programie...
Opublikowano

Widzę, że mamy tutaj paru fachowców więc i ja się poradzę. Pacjent to 318d 2006 122ps M47N, znikomy realny przebieg 80tkm, silniczek bardzo fajny i oszczędny, ale na trasie brakuje mu trochę animuszu. Pytanie jest proste - ile można maksymalnie, ale bezpiecznie osiągnąć z tego motoru, znalazłem przykładowo taki wykres, to standardowy mod czy już raczej na granicy bezpieczeństwa ? :

 

http://img689.imageshack.us/img689/6366/bmw118d122km.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Opublikowano
jest taki idealny odcinek w Gdańsku ... obwodnica południowa gdańska ... poczatek od strony elbląga ... ok 5-6 km idealnie gładkiej, prostej i rownej drogi położonej na żuławach gdzie różnica wysokości na całym odcinku może sięga 2 metrów ... a do tego 120km/h dopuszczalne, dwa pasy w kazdym kierunku, skrzyżowania bezkolizyjne i mały ruch 24h ( znaczy no bez problemu da się minąć z innymi pojazdami ).

Jak jnx wpadnie w końcu do 3miasta to chetnie się tu jeszcze raz sprawdze.:)

 

Edit:

PS: Janusz umieszczaj wykresy z momentem w skali do 500 Nm a nie 1000 dla wartości na poziomie 400 ... na skali 1000 każdy wykres wyjdzie gładki, równy i płaski ... chyba że to zabieg marketingowy :norty:

 

 

No właśnie szykuje się chyba jakiś wyjazd :cool2:

 

Co do skali to spójrz na wykresy chociażby sprzed dwóch stron od Witka z R-Performance.. czy od Wojtka z Katowic. Skala niutonów jest mniej więcej 2krotnie wyższa od wartości maksymalnej. Wstawiam tak wykresy by ludzie mieli porównania do innych kresek, a że wartości skali w większości takie są to staram się o jakieś ujednolicenie do odwzorowań innych pomiarów zamieszczonych w internecie :cool2:

 

 

 

Jestem po rolkach u Rogala z r-performace (mr motors) wraz z wykresem

TC jeśli chcesz pokazać na forum kreski ze swojej hamowni drogowej na Józefiaka dawaj na priv

a wtedy koledzy zobaczą czy i jaka jest różnica

bo rozumiem że są jakieś wątpliwosci

 

 

 

 

miałem nic nie pisać ale jednak......

Niestety do Rogala z mr motors (obecnie r-performance) nie pojechałbym już kolejny raz, bo delikatnie mija się z prawdą

jego hamownia niestety mocno zawyża i w moim przypadku o 10-12KM i ze 30 niutów a to jest wg mnie dramat

Opublikowano

 

miałem nic nie pisać ale jednak......

Niestety do Rogala z mr motors (obecnie r-performance) nie pojechałbym już kolejny raz, bo delikatnie mija się z prawdą

jego hamownia niestety mocno zawyża i w moim przypadku o 10-12KM i ze 30 niutów a to jest wg mnie dramat

To ciekawe. Ja robiłem testowo u niego i w Szczecinie i różnica wyszła na poziomie 0,3KM

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Z tego co wiem z poczatku u Rogala wychodziły dosyć optymistyczne wyniki widać to po serii :cool2: Obecnie chyba już wszystko jest w porzadku sądząc po jego wykresach.

 

dla przypomnienia Ranger był u mnie by sprawdzić ile wychodzi na Dynomecie.

 

Może pokaże dla porównania wykresy od rogala i odemnie z dynometu. Z ciekawości zajrzałem w soft i jest na 180-185KM, tyle co wychodzi z dynometu. Jestem pewien że po wgraniu serii u mnie pokazałoby 150KM, czyli tyle ile ma seria katalogowo.

 

Tak więc dynomet nie kłamie i z pewnością nie zawyża wyników :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.