Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Znaleźć wykres N47 zredukowanego na 163KM jest ciężko, dlatego nie mam punktu odniesienia.

Czy jakieś dodatkowe testy muszę robić, czy w razie chęci mogę spokojnie chipować?

w tym wątku jest sporo wykresów z tych silników z ograniczoną mocą :)

tu masz kilka:

 

 

http://img839.imageshack.us/img839/8168/bmw320d177km163km.jpg

http://img248.imageshack.us/img248/3008/bmw320d177kmflotaxps1.jpg

http://img5.imageshack.us/img5/3047/bmw520d163km177km.jpg

http://img685.imageshack.us/img685/8863/bmw520d177km163km.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była robiona, nic nie wywala.

a skąd wiesz że jest obcięta moc ?

Po pierwsze to z papierów od auta, a po drugie z http://www.bmw.pl/pl/pl/owners/parts/electronic-parts-catalogue/electronic-parts-catalogue.html

 

G-CS:

Trochę stron to jest, nie każdy w opisie podaje, że to 177@163... Dzięki za wykresy.

 

Ostatecznie tutaj trzeba się wlutowywać, inaczej chipa w tym silniku się nie da zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem kiedyś opinię na forum, że przed chipowaniem w przypadku silnika z fabrycznie zmniejszoną / ograniczoną mocą (np N47 177 na 163, lub M47 163 na 150) lepiej jest wgrać oryginalny fabryczny mocniejszy program, a później dopiero chipować.

 

Ile w tym racji?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ja nie widzę sensu, w mapach widać różnicę, więc dłubie się tak samo

...a tu dzisiejsze e90 w automacie :)

 

 

 

http://img832.imageshack.us/img832/3262/bmw320d163kmat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w automacie, tak wyglądają zdrowe motorownie i automaty w e90 na wykresach :)

 

 

Jeśli to nie żadna tajemnica to jaki jest koszt moda w E91 320d 163KM?

 

 

I jeszcze jedno pytanie: czy to możliwe że to auto ma ograniczenie prędkości do 200km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja leciałem swoim bez problemu nie raz 250 km/h, a ogranicznika żadnego nie zdejmowałem.

Chyba, że poprzedni właściciel to zrobił :roll:

Raczej innej opcji nie ma. U mnie nawet przy blisko 270KM nie dało sie przekroczyć fabrycznej prędkości 238 (licznikowe 250)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja leciałem swoim bez problemu nie raz 250 km/h, a ogranicznika żadnego nie zdejmowałem.

Chyba, że poprzedni właściciel to zrobił :roll:

Raczej innej opcji nie ma. U mnie nawet przy blisko 270KM nie dało sie przekroczyć fabrycznej prędkości 238 (licznikowe 250)

 

To nic mi o tym nie mówił i wyglądał na takiego spokojnego gościa. Prawie jak ten starszy lekarz z Niemiec co do kościoła tylko jeździł :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w automacie, tak wyglądają zdrowe motorownie i automaty w e90 na wykresach :)

 

Piszesz, że tak wyglądają czyli kreski nie do końca w przypadku A/T przekładają się na odczucia podczas jazdy?

Ja bym powiedział ze sie bardzo przekładają. Nie ma kopniecia momentu, jest wrażenie troche jazdy elektrykiem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może ktoś mi powie co może powodować takie zachowanie:

- auto rusza normalnie i przyspiesza bez problemu ale w granicach blisko 200km/h zaczyna cyklicznie w odstępach sekundowych tracić moc (jedzie - nie jedzie - jedzie - itp) dalej jak do 210 nie doszedłem bo to nie prosta sprawa takie cykliczne cięcie mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może sie przegrzewa. Choć to raczej za krótkie przerwy na przegrzewanie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilkoma beemkami jeździłem ale jeszcze nie widziałem by w ten sposób objawial sie limiter.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zero problemów, a przy chipie, gratis :)

 

jeśli zgram soft ze sterownika to jesteś w stanie mi potwierdzić na 100% czy mam ogranicznik czy też nie?

nie mam na myśli usuwanie ograniczenia tylko potwierdzenie jego obecności lub jego brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.