Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja bym M47 nie chipował. Sporo osób zgłasza problemy z panewkami i turbo przy wcale nie dużych przebiegach. Jeśli juz to trzeba uważać na eksploatację. Nie cisnac poniżej 2500 rpm.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

no M47 sie rozsypie ... N47 zniesie wszystko ... .

 

Mnostwo ludzi jezdzi na programie w M47 zarowno w E46 jak i E9x , maja przelatane po 300tys z czego polowa na programie i jezdza... a niektorzy katuja...

Znam osoby ktorym wtryski i Turbo na serii polecialy a to znaczy ze na programie tez by mogly :wink: ...

 

Dla mnie N47 z poczatkow produkcji jest bardziej niedopracowany (co jest zrozumiale- bolaczki wieku dzieciecego) niz M47, ktory swoje wady tez ma, ale produkowano go stosunkowo duzo i masa osob ma ten motor - stad tez skargi na forum .

 

moja eks e9x na programie lata od 60kkm , poprzednio tez byl program tylko jakis nieteges...(gotowiec) auto ma 180tys jak cos kleknie dam znac, bo jestem w kontakcie z wlascicielem :roll: .

 

Uwazac z eksploatacja to obecnie trzeba z kazdym samochodem :mrgreen:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
Dla mnie N47 z poczatkow produkcji jest bardziej niedopracowany (co jest zrozumiale- bolaczki wieku dzieciecego) niz M47, ktory swoje wady tez ma, ale produkowano go stosunkowo duzo i masa osob ma ten motor - stad tez skargi na forum .

 

Déjà vu :roll:

No proszę, czy wszędzie musi być m47 vs n47?

Opublikowano

Fabryczny maks dla N47 to 218 KM. Dla M47 to 163KM. Do wersji 177/184KM N47 jest przewidziany fabryczny chip.

W większości przypadków chip dla N47 mieści sie w granicach fabrycznych mocy dla tej serii silnika. M47 dla wyższej mocy niż 163 KM nie był planowany.

 

Problemów z panewkami w N47 nie spotkałem ani w życiu realnym ani na forum. Z M47 było sporo zgłoszeń tego rodzaju plus turbo czesto po stu kilkudziesięciu tys. Obawiam sie ze BMW zdążyło wyprodukować juz wiecej N47 niż M47. Po pierwsze dlatego, ze z czasem diesle stawały sie coraz bardziej popularne (w Polsce 90 procent sprzedaży ) a dwa, ze przez ostatnie kilka lat BMW znacznie zwiększyło sprzedaz aut wogole.

 

Warto te fakty wziąć pod uwage przed podjęciem decyzji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano (edytowane)
Fabryczny maks dla N47 to 218 KM. Do wersji 177/184KM N47 jest przewidziany fabryczny chip.

Skąd masz te dane?

Jak to skąd ? Możesz sobie to zamówić u każdego dilera oczywiscie bez utraty gwarancji. Nazywa sie to ztcp BMW performance power kit. A silniki N47 218 są od dawna w sprzedaży. Od roku 2007 była wersja 204 KM. Nic sie z tymi silnikami nie dzieje ( poza znanym problemem z łańcuchem rozrzadu ktory sie czasem zbyt szybko zużywa )

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Aha...to nie wiedziałem. Jutro spytam.

Od razu ci powiem ze koszt to ok dychy bo są tez wymieniane rożne podzespoły. FMIC wiatrak, konwerter itp.

No właśnie widzę, bo na stronce jestem.

Opublikowano

Docent83; ciekaw jestem jak wyjaśni się twój problem. :sad2:

Ja też mam ponoć 150 KM ale mnie to nie przeszkadza (na razie :wink: )

Nawet cieszę się, że ktoś przede mną nie miał więcej, bo siłą rzeczy oszczędzał moje autko :mrgreen:

Ale ja mam engine layout - chiptuning na 150 KM :norty:

Może i ja kiedyś podkręcę go chociaż boję się, że się rozleci (mam m47/t2) :wink:

Pozdrawiam
Opublikowano
Docent83; ciekaw jestem jak wyjaśni się twój problem. :sad2:

Ja też mam ponoć 150 KM ale mnie to nie przeszkadza (na razie :wink: )

Nawet cieszę się, że ktoś przede mną nie miał więcej, bo siłą rzeczy oszczędzał moje autko :mrgreen:

Ale ja mam engine layout - chiptuning na 150 KM :norty:

Może i ja kiedyś podkręcę go chociaż boję się, że się rozleci (mam m47/t2) :wink:

Już coś wiem: DPF zdrowy. Max różnica ciśnień to 50mbar a graniczna norma to ponoć ok 200 (prosze o potwierdzenie lub podanie danych producenckich). UFffff.... :)

Bardzo liczę na to samo, jeśli tak jest jak u ciebie to tez sie cieszę bo wszystkie elementy jednak powinny dłużej pozyc.

Samo to ze jest 151 a nie 163 byłoby ok gdyby nie fakt ze może to zwiastowac jakaś usterke...i to mi przeszkadza. Hamowanie robiłem nie dla potrzeb chipu... Jednak jeśli będę miał płacić za przywrócenie serii to pewnie 180km będzie pod maska...ale to już poczeka na lepsze finansowe czasy.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Dane odnośnie redukcji mocy są widoczne w zdekodowanym VIN (u mnie: 843 engine layout i 7R9 edition fleet)

A jeśli przywracać moc to musisz zrobić chipa więc chipujesz na ile zechcesz :twisted: (no... w granicach rozsądku - dla mnie to też jest ok.170 - 180 KM)

U mnie to pieśń przyszłości.

Pozdrawiam
Opublikowano
niech mnie ktos oswieci jak sprawdzic czy byl chip czy nie jesli nie ma dostepu do hamowni. jest to mozliwe?

...sprawdzić np. boosta, choć jest sporo chipsów z nieruszanym doładowaniem, można też zrobić logi paliwa, albo po prostu dać komuś softa do podglądu

Opublikowano
170KM?...to dobra seria

No dobra 180 KM :wink:

Znam siebie: jak trzeba to deptam bez opamiętania i tego się boję :mrgreen:

Ja bym się aż tak mocy nie bał. Bardziej wysokiego momentu. Idealnie było by podnieść tylko moc nie ruszając maks momentu. Oczywiście zakładam rozsądne użytkowanie.

Ja najchętniej podniósłbym maksymalne obroty tak do 6500 :wink:

Pozdrawiam
Opublikowano
Eee tam przesadzacie, znajomy w m47tu2 w e90 zrobił już 150 tyś km na programie i oprócz wymiany kpl sprzęgła to zero problemów a program dosyć mocny w okolicach 205 km i 410 NM, ważne że max moment ma dosyć wysoko położony 2,700 z groszami.
Opublikowano
Panowie Tunerzy - trwają u Was jakieś prace nad ropniakiem 2.0d 184KM / 380Nm? Ma ktoś jakieś sensowne wyniki, doniesienia, informacje po normalnym strojeniu, nie box'ach?
Opublikowano
Panowie Tunerzy - trwają u Was jakieś prace nad ropniakiem 2.0d 184KM / 380Nm? Ma ktoś jakieś sensowne wyniki, doniesienia, informacje po normalnym strojeniu, nie box'ach?

Z tego co widziałem w sieci chipuje sie to na ok. 220 KM

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.