Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Spokojnie Panowie nie ma się co spinać ..... nie o to chodzi.

Nie ma mowy o 600Nm w 320d .... Może skorzystałem z niezbyt trafnego porównania. Sprawa oczywista.

Czy tak czy inaczej 400Nm to pikuś , tym bardziej dla opcji 177ps 350Nm.

Zazwyczaj odpuszczam sobie tego typu dyskusje bo o wykresach można by długo gadać... zwłaszcza że jedni wklejają pomiar pod odpowiednim obciążeniem inni bez niego.

A sam wykres czy robiony pod obciążeniem czy bez ,zawsze pokazuje "niezbyt prawdziwą prawdę" Osobiście zawsze traktuję to poglądowo.

 

Nie bronie nikogo jestem bezstronny... Nawet jeszcze nie sprawdziłem gdzie jest to Piaseczno ,więc Pan Andrzej to dla mnie w ogóle obcy temat.

 

Odnosiłem się tylko i wyłącznie do wykresu. Bo w moim mniemaniu jest jak najbardziej poprawny

 

Przeczytałem swego czasu wypowiedź kolegi Toker30 która mocno mnie zaciekawiła...............

Jeździłem na różnych programach w różnych autach . Po przeczytaniu o obciążeniu paska klinowego itd. Zacząłem się zastanawiać co ten "Koleś" ma zmodzone w tym aucie. Jeszcze wtedy nie widziałem jego wykresu. Gdy się pojawił wymiękłem. Bo 3 warsztaty powiedziały mu że to od tego wirusa. :mrgreen:

 

Dla przypomnienia :

 

Prozaiczna sprawa obciążenie paska wielorowkowego oraz koła pasowego (to duże), oraz koła alternatora w E90 (bez sprzęgła) i koła kompresora klimy dało efekt taki że pasek oraz rolki : alternatora, pompy wody, napinacza, klimy są do wymiany: orginalny przebieg auta: salon Polska 95 tysięcy, rolki oraz koła wyglądaja jakby miały najechane : 500tyś nie żartuje chodzą na boki wszystkie!!!!!. Dziagnoza 3 warsztatów w tym autoryzowanego wirus!!!! koszt: łącznie od 1400-4 tysięcy zależy czy same koła, czy coś więcej.

Konkluzja: Jeżeli 100 inżynierów BMW tworzy silnik i części do niego, to jakie prawo ma mechanik nie ubliżając nikomu z pod Warszawy aby zmieniać jego charakterystykę???. Jeżeli chce jeżdzić mocnym autem kupuje 330d a nie udaje że 320d to to samo co 330d.

 

jeszcze jedno czy Pan Poniedziałek zmieni mi mape za darmo czy zażąda hajsu to się okaże.....

 

AO

Roger jak tak bardzo sie interesujesz wykresami to powiedz mi co nie tak z tym wykresem i czemu Andrzej wypuscil to auto na ulice ?

 

Nie mam pojęcia dlaczego wypuścił takie auto, przydał by się wykres serii...... Bo albo autko przyjechało nie sprawne albo wyjechało nie sprawne

Jak dla mnie tragedia , turbina powoli wstaje i ta moc . A może Pan Andrzej nie lubił klienta i chciał silnik w jego aucie "kilim". :mrgreen: :mrgreen:

Może coś z pomiarem nie wyszło.............. gdybać można.

Czy tak czy inaczej ja w tej sytuacji zrobił bym tak :

Auto z powrotem seryjny wsad.

Diagnostyka

Ponowny pomiar.

Usunięcie usterki (bo nie wierze że auto było sprawne)

I dopiero program.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

ten Leon

 

 

Masakra ......cały czas myślałem że to jakaś 320d ,faktycznie tam pisze Leon :duh: :duh:

G-CS to bardzo wiele zmienia

 

I jeśli był modzony a musiał być !

Ten wykres nie jest czymś nadzwyczajnym. Big turbo +big IC= lag

Ale przy większych prędkościach musi zapierdzielać ostro 4400obr 350Nm i 220koni. Ciekaw jestem ile to wytrzyma.

 

Bez sensu jest wklejanie wykresów Vag i to jeszcze po modach.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tak jako ciekawostkę silnik w seri 1 - 116D ten sam który teraz jest oferowany i w serii 3 - 316D. Znalazłem filmik zrobiony ze 119 km na 192 km,
Ktoś coś słyszał o tym silniku każdy idzie w te okolice ?
Opublikowano
Czy z 330i w automacie da sie cos jeszcze wycisnac? Myslalem zeby wsadzic wydech bmw performance i ewentualnie dolot mgupe albo simoty i pojechac na program. Boje sie tylko zeby nie bylo strat zamiast przyrostow.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wrzuć sobie wydech Eisennman albo Bastuck , dolot Simoty albo K&N ewentualnie pipercross i podjedz na strojenie a mozesz sie milo zaskoczyc ;) U znajomego doszlo chyba po programie , wydechu eisenmanna i K&N 57i chyba 20-23km i kilka niutków a jaki przy tym dzwiek teraz wydaje <3 :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

 

Roger jak tak bardzo sie interesujesz wykresami to powiedz mi co nie tak z tym wykresem i czemu Andrzej wypuscil to auto na ulice ?

http://img828.imageshack.us/img828/9382/19072010492.jpg

normalny wykrs z unitronica, ja bym podjechal i zapytal sie czemu obroty sie rozjechały... popatrz na inne wykresy i zwróc uwage gdzie jest moc maks i gdzie krzywe lecą w dół, a gdzie to wszystko odbywa sie w tym konkretnym przypadku....

 

p.s.

pracuje przy hamowni podwoziowej i widze ze na tym wykresie nie zostały prawidłowo zsynchronizowane obroty silnika i obrotami rolki :lol:

Opublikowano

a ja po programie mialem "maly" problem- auto przy przyspieszaniu z pedalem gazu wduszonym

do polowy tracilo na 1-2 sekunde sile....

bylem z ponowna wizyta w GoodHoope gdzie p.Mariusz pojezdzil ze mna autem z kompem wpietym do gniazda i co sie okazalo-

Problemem byl zbyt wysoki przepłw powietrza w stosunku do zakładanego. Już w serii.

Kiedy dostał modyfikacji, wysze ciśnienie doładowania etc... ten przepływ się jeszcze zwięszył, przez co sterownik chciał go zdławiać zaworem recyrkulacji spalin.

Kiedy udawało mu się, popuszczał. Potem znów itd...

Nie działo się to przy pełnym obciążeniu, bo przy pełnym recyrkulator nie pracuje.

Pewnie adaptacja przepływki by pomogła, ale tylko ASO.

Zostal podniesiony zakładany przepływ powietrza dla średniego zakresu obciążenia i pomoglo,-

nowy program, hamownia i wyplulo 195 ps, 408 Nm.

jeśli nawet kiedyś przepływka osłabnie, lub ktoś ją adaptuje, nic złego się nie stanie.

Ciągle jeszcze zakładany przepływ jest dużo niższy niż zmierzony. WIęc ma spore pole tolerancji.

Za kilkugodzinna walke z w/wymienionym problemem i uporaniem sie z tym- p.Mariusz nie wzial ani grosza-

za programu jestem zadowolony w 100% i polecam firme Goodhoope

http://img822.imageshack.us/img822/8546/epson003m.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Mam dobra cene na wydech bmw performance. Eisenmann bedzie duzo lepszy zeby wywalac na niego dodatkowego tysiaka?

 

Jeżeli liczy sie dla ciebie piękny dźwięk , pierwszorzędne wykonanie i dobre przyrosty jak na NA benzynkę to spokojnie warto inwestować !

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Uwierz mi na słowo na żywo to całkiem inna bajka ;) A jeżeli lubisz ładne dźwięki i fajne przyrosty i masz sporo gotówki to obejrzyj się za wydeszkiem Meistershaft albo Rouge ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dziqsek, a slyszales oba na zywo? Bo na tym filmiku zdecydowanie lepiej wypada mperformance. Oba wydechy sa na 328i. Na e90post jest caly temat do tego porownania i ogolnie wiekszosc mowi ze performance gra ladniej. Do tego dostaje sie go razem z rurami usuwajacymi rezonatory, a w przypadku eisenmann'a podobno tzreba cos rzezbic samemu.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Slyszałem performance w 130i, meisterschaft Rouge i Eisenmanna e 90 z roznymi silnikami i jak dla mnie performance chodzi jak badziewie ultera

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Troszkę więcej zostało pomodzone niż sam virus. 221KM 450Nm czyli sporo jak na seryjne turbo...

Bardzo fajny projekt :cool2: szkoda tylko ze koles nie podpial np.Tomtoma wyszlaby troszke mniejsza max. predkosc :mrgreen:

Mam do Was pytanko koledzy :)

Czy po chipsie np.w Mastersie maja stara i nowa mape auta w swojej bazie?

Czy kiedy np.zajade do nich za 2-3lata wgraja mi nowy program do tego samego auta jeszcze raz za friko i na odwrot?

Czy na fakturze moga mi wpisac ze to byly jakies naprawy instalacji elektrycznej w aucie?

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano
...to jasne jak słonce...każdy tuner ma w bazie ori...i wcale nie musi być to zgrane z Twojego...po prostu nr. sterownika i nr. softu...to jest powtarzalne w wielu egzemplarzach autek tego samego modelu, a czy zrobi to gratis?...to zależy jakie ma podejście do klienta...dla mnie niema żadnego problemu...przecież to ok. 15min roboty :D ...a jeśli chodzi o fakturki...to większość ludzi bierze na jakąś usługę serwisowa...bo przecież nie każda księgowa chciała by wprowadzać "chiptuning" do rozliczeń :cool2:
Opublikowano

Dzieki G-CS :)

Jezeli bede robil mody(jak nie zmienie auta) tak czy siak bede robil tu: http://www.autotuneheinz.be/index.php?go=start#//start//nl pelny profesjonalizm :8) z rana koles z Aso Bmw(przez serwis wychodzi 30%taniej) odbiera auto spod domu,wieczorem po modach powrot auta pod drzwi :wink: pytalem dla kuzyna ktory lata E92 ale 3.0d polatal moja i mu malo :wink: a nie bedzie specjalnie zapitalal do Belgii po extra kunie :wink:

Na mody na 100% uda sie do Mastersa.

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano

Na mody na 100% uda sie do Mastersa.

Pzdr,Kwiatek

i zapłaci za "gotowca" 2x więcej niż w V-tech, dadzą auto na hamownię, sprawdzą stan techniczny i wgrają mod proporcjonalny do oczekiwań kierowcy, chyba, że ma motor, ktory jeszcze nie jest oklepany i znany, to może oczekiwać na wkład własny P. Marka....

wgranie ponowne "starego" softu w MASTERS to wg cen oficjalnych 800zł - chyba, że coś źle działa to usługa jest free z wyraźnym zaznaczeniem, że przyczną jest przypadkowy zbieg okoliczności a nie błąd Tunerów :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
i zapłaci za "gotowca" 2x więcej niż w V-tech, dadzą auto na hamownię, sprawdzą stan techniczny i wgrają mod proporcjonalny do oczekiwań kierowcy, chyba, że ma motor, ktory jeszcze nie jest oklepany i znany, to może oczekiwać na wkład własny P. Marka....

wgranie ponowne "starego" softu w MASTERS to wg cen oficjalnych 800zł - chyba, że coś źle działa to usługa jest free z wyraźnym zaznaczeniem, że przyczną jest przypadkowy zbieg okoliczności a nie błąd Tunerów , pozdr.

Gratki AO .Kuzyn ma 54kamienie i nie ma w zwyczaju latac po forumach,przekaze twoje sugestie :wink:.

Pzdr,Kwiatek

Opublikowano

Witam,

Moja bunia też doczekała się powiększenia stajni przez wrocławski Dynosoft.

Taki był efekt po pierwszej przymiarce:

http://img833.imageshack.us/img833/4194/bmwvf.jpg

 

Na moją prośbę zdjęli trochę niutonów i skończyło się na 210KM, trochę obawiałem się o trwałość tak mocno wyciągniętego motorka, mimo iż zdrowy i seria mocna ale ma już 175tys więc wchodzi w wiek dojrzały ;)

Opublikowano
...nie musisz się stresować...173KM i 360Nm w serii to raczej dużo jak na ten motorek...jeszcze nigdy nie widziałem na żadnej hamowni takiego wyniku na ori...więc myślę że pomiary mogły być lekko zawyżone przed i po...i wyciągając średnią masz teraz b. dobry standardowy modzik :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.