Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
185KM i 390Nm - czy ja wiem, czy mało jak na flotówkę :wink: Wydaje mi się, że normalny mod - niektóre "pełne" 163KM tak wychodzą, a niektóre nawet nie z tego, co widziałem :wink: Niby tak samo się kręci, ale ... :D
Opublikowano

Co za różnica, czy to flotówka czy nie? Przecież niczym poza softem się nie różnią.

Nie każdemu potrzeba od razu 200 KM. Niektórym to przychodzi stopniowo :mrgreen:

Ja bym też wirusa nie robił od razu gdybym miał 163. Ale miałem 150 ;)

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv
Opublikowano
...nie bardzo rozumiem co miałoby być nie tak z tym wykresem, że mogłoby być parę kucy więcej?...przecież nikt nie powiedział że każde auto ma być kręcone na maxa, jest ładnie i tyle :wink:

 

I właśnie o to mi chodziło, jak dla mnie również jest ok i nie ma się czego czepiać - soft przyzwoity, auto nie wyduszone na maxa :cool2:

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv

 

skrab - kogo tam masz najbliżej to CI nie powiem, ale resztę owszem podpowiem na przykładzie A4 AVF :wink:

1. Spalanie spadnie Ci przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy (umiarkowanego) - wyższy moment i przesunięty zapewne na wyższy zakres obrotów sprawi, że będzie się przyjemniej i sprawniej jeździło. Prawda jest taka, że jeśli będziesz auto cisnął, to na pewno spali więcej ropy, bo z czegoś kreski wyjść musiały :roll: Paliwa jest więcej podawane to i z baku szybciej pójdzie - ile, to już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie :wink:

2. Co do ceny, to jak się dowiaduję o swoje auto (również EDC17) to wołają 1500-2300pln brutto - ceny podaję dla renomowanych firm wrocławskich :wink: Być może wynika to z faktu konieczności hamowania xDrive'a, ale w sumie można przyjąć okolice 1500pln za rozsądne.

Opublikowano
Koledzy powiedzcie mi gdzie można wirusa zrobić w Cze-wie silni n47n2 i czy dużo wzrośnie spalanie ,i oczywiście jaka cena tej operacji, może być na Pv

 

skrab - kogo tam masz najbliżej to CI nie powiem, ale resztę owszem podpowiem na przykładzie A4 AVF :wink:

1. Spalanie spadnie Ci przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy (umiarkowanego) - wyższy moment i przesunięty zapewne na wyższy zakres obrotów sprawi, że będzie się przyjemniej i sprawniej jeździło. Prawda jest taka, że jeśli będziesz auto cisnął, to na pewno spali więcej ropy, bo z czegoś kreski wyjść musiały :roll: Paliwa jest więcej podawane to i z baku szybciej pójdzie - ile, to już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie :wink:

2. Co do ceny, to jak się dowiaduję o swoje auto (również EDC17) to wołają 1500-2300pln brutto - ceny podaję dla renomowanych firm wrocławskich :wink: Być może wynika to z faktu konieczności hamowania xDrive'a, ale w sumie można przyjąć okolice 1500pln za rozsądne.

Dzieki Koval muszę kogoś znaleźć z mojej okolicy

Opublikowano

a tutaj wykresz wczorajszego modowania E46 330D 184KM :

 

http://tc-performance.home.pl/data/imagegallery/5f42ad2e-fbf3-cc8e-5b85-4685f80587dd/4d34f4bf-4948-a35d-7e49-71fafcf846fe.jpg

 

 

czekamy jak kolega zrobi porządek z wydechem :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Nie znalazlem tematu do powitan wiec zaczynam odrazu tu.

 

E61 520d automat, 125tkm. Jak widac seria dosc slaba byla a jest teraz tak:

 

http://img405.imageshack.us/img405/8995/wykresax.jpg

 

Wrazenia z jazdy po wirusie bardzo pozytywne. Mysle ze lata teraz wcale nie gorzej niz moja byla Audi Allroad 2.7 Biturbo bez wirusa.

 

Prosze o opinie na temat wykresu.

 

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
Jeśli porównać to można teraz do 2.7biT, to jak dla mnie lalunia - moment spokojny pod automat, a moc naprawdę ładna do sprawnej jazy :cool2:
Opublikowano
Wykres świetny. Rogal zrobił duże postępy w zakresie BMW na edc17.

 

Witek robi bardzo szybkie postępy z każdym autem za które się chwyta, dlatego też niektórzy jadą przez całą Polskę do niego :wink: i nie żałują talarów :norty:

Opublikowano
jak się liźnie 2.7T to dieselek może mieć meeeeega problemy :cool2:

 

mysle ze wtedy to i 3.0d mogl by miec spore problemy ale tak jak pisalem: to byl Allroad czyli ciezki (0-100 7,7s katalogowo) oryginalny soft. O ile mniejwiecej skroca sie przyspieszenie 0-100 przy takim modzie jak mam? Wiem ze liczy sie bardziej elastycznosc ale tak z czystej ciekawosci...

 

Pozdrawiam

Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.