Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

seria taka slaba bo auto sprowadzilem z Belgii, a tam podobno ze wzgledu na podatek obnizaja seryjnie moc samochodu (do 150PS mniejsze podatki sie placi - podobno)

A slinik wg tunera bardzo zdrowy, teraz mam nalatane niecale 90tys km

 

A.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
...tylko że te z Belgii mają teoretycznie obniżoną moc do 150 (zazwyczaj trochę więcej) ale moment taki sam, ok 340Nm

 

trudno mi powiedziec czemu tak malo bylo w serii, 2 tyg temu bylem na przegladzie w BMW i powiedzieli ze wszytsko jest ok,

dzis tez przed programem nie wyszlo nic niepokojacego czy tez nieprawidlowego.

 

myslisz ze pomimo to cos moze byc nie tak i taka mod szybko odbije mi sie czkawka :?: :cry:

Opublikowano

monsunn - jak wrażenia po programie u Adriana? Właśnie rozważam, czy się do niego nie wybrać na podreperowanie fabryki :wink: EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

Opublikowano
Jeśli siedzi tam TF035HL-6B-13TB-VG to nie robiłbym na tym tak mocnego programu... wystarczy porozmawiać z kimś kto ma przemiał np karambol by dowiedzieć się że ta turbina to padlina.. Rozmawiając z pracownikiem łódzkiej firmy regenerującej turbosprężarki dowiedziałem się również że garret bije na głowę te suszarki pod względem trwałości. Badań nie robiłem ale skoro ludzie zajmujący się tym na codzień mówią tak to musi coś w tym być..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

oprocz wirusa wszystko pozostalo bez zmian, DPF, EGR.

A auto naprawde jedzie az milo.

 

Ponawiam moje pytanie do panów znajacych temat:

czy na podstawie wykresu mozna wyciagnac jakies wnioski?

nie katuje samochodu, jezdze w miare rozsadnie wiec czy ta modyfikacja nie wplynie negatywanie na samochod (i jego zywotnosc)?

 

dzieki za info

Opublikowano
monsunn - EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

...wyłączanie EGR w aucie z dpf??!!

...nie bardzo widzę bezdymnego softa na 210KM i 430Nm na boście 1.7bar...a na więcej tej sprężarki nie stać

Opublikowano

Pytałem o ten EGR, bo pomyślałem, że Kolega monsunn wywalał przy okazji DPF - teraz już wiem, że jednak nie :wink:

Jak na mój gust, też uważam, że program jest lekko hardcore'owy - takie momenty wychodzą w LCI z wersji 177KM z tego, co widziałem, ale nie spotkałem się jeszcze z takim wynikiem z M47 :roll:

 

Panowie a tak na boku - a w wersji 184KM/380Nm N47D20C jaka siedzi sprężarka?

Opublikowano (edytowane)
monsunn - EGR masz wyłączony i zaślepiony, czy został normalnie funkcjonujący?

Panowie Specjaliści - jakieś negatywne opinie i spostrzeżenia na temat kresek? Czy takie parametry są bezpieczne w stosunku do serii?

...wyłączanie EGR w aucie z dpf??!!

...nie bardzo widzę bezdymnego softa na 210KM i 430Nm na boście 1.7bar...a na więcej tej sprężarki nie stać

 

 

Taką mitsu mam na stole po ukręceniu wirnika... program seryjny . Dokładnie ją sobie pomierzyłem i jest to odpowiednik gt 1756 z tym że 17 od gareta ma jedną łopatkę mniej.

Turbina jest w stanie dmuchać spokojnie 1,8 bara z tym że jeśli regulacja kiepsko chodzi (nie płynnie to pojawiają się przeciążenia które w efekcie powodują ukręcenie ośki moim zdaniem trochę za cienkiej ) Jeśli chodzi o wiatraczki 1,8 to pikuś, jeśli chodzi o wytrzymałość i przeciążenia to już gorzej.

 

Osobiście uważam że wyłączanie EGR w autach z DPF jest jak najbardziej uzasadnione. Powiedział bym więcej , nawet wskazane. Więcej powietrza to mniej cząstek stałych ,mniej cząstek stałych dłuższe życie filtra.

 

Pytanie czy program jest bez dymny ...... :duh: w każdym aucie z DPF JEST BEZDYMNY :mrgreen: :duh: do czasu.

Edytowane przez ROGER-NYSA

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

ROGER...znając te sprężarki, pompujące w serii 1.6, nie wypuszczam ich na więcej niż 1,7bar...może i są wydajne, ale reszta....

co do egr, kiedyś myślałem że zaślepienie byłoby dobre dla dpf, ale wiedząc jak istotny ma wpływ na sterowanie regeneracją, zmieniłem zdanie :wink:

Opublikowano
Niestety ale praca egr jest niezbędna przy dpfie ....

 

To bardzo ciekawa teoria .....niezbędna do czego ? Jakieś merytoryczne uzasadnienie ?

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano (edytowane)

Panowie, proponuję wam mały test uświadamiający .

 

Dowolne auto BMW z DPF ciśnienia mierzone na wydechu nie muszą być wysokie ,nie ma to znaczenia.

Korzystamy z DIS ,funkcje serwisowe -wypalanie DPF- składamy w ecu wniosek o wypalanie przy spełnieniu warunków :

temp spalin powyżej 240zt .

temp cieczy powyżej 75st

 

Jedziemy ... dopóki paramenty nie zostaną osiągnięcie w statusie widzimy wypalanie : "not active"

Po przekroczeniu wartości status zmienia się na " actiw" to oznacza że przepalanie jest w trakcie .

 

Jedziemy i wypalamy........... to ładnie widać w funkcjach diagnostycznych bo temperatura mierzona spalin wzrasta dl silnika 4 cylindrowego do mniej więcej 650st dla 6 cylindrowego potrafi przekroczy 700st .

Przechodzimy w funkcje serwisowe do poziomu "measure" i wybieramy podgląd live data. Pracy egr ,przepływki ,turbiny itd.

 

Co widzimy ?

 

Podczas przepalania impuls wypełnienia dla zaworu sterującego otwarciem EGR wynosi nie więcej i nie mniej TYLKO "0" zresztą "0" jest zawsze bez znaczenia w jakich warunkach , gdy tylko przekroczymy 2800obr EGR ZAWSZE JEST ZAMKNIĘTY . Podpowiem że przy 2900obr. można z powodzeniem przepalać dpf, to jakby z innego punktu mapy wyklucza prace EGR a dokładnie jakiekolwiek jego uchylenie w celu wpuszczenia spalin.

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Edytowane przez ROGER-NYSA

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
A ja bym chętnie poczytał co macie do powiedzenia ... co prawda w innym ( nowym ) wątku ... tylko dajcie linka :) albo do bmw-sport ... i mówie bardzo poważnie :) interesuje mnie to czysto poznawczo :)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
ROGER...są mapy sterowania EGR podczas regeneracji, i jest tam trochę zależności, ilości tlenu, ciśnienie itd. więc nie sądzę aby gmeranie w nim, przy sprawnym DPF było wskazane...a usuwanie DPF z BMW, mówię to po raz kolejny, to ostateczność :nienie:
Opublikowano
ROGER...są mapy sterowania EGR podczas regeneracji, i jest tam trochę zależności, ilości tlenu, ciśnienie

 

G-CS - myślę że polemika jest zbędna , ale OK konkrety :cool2: przykład jednej zależności .

Proszę :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
...hej, to są korekty, nie wiem do końca gdzie i jakie, ale ecu steruje ERG-em podczas dopalania niewątpliwie...nie obserwowałem precyzyjnie, przy jakich warunkach pracy silnika, może wysokość temp. może inne zależności...nie chce się wymądrzać, ale to nie tylko moje zdanie (jeśli chodzi o tunerów)
Opublikowano

zbędna polemika to jest tylko i wyłącznie z Tobą ... następny temat i słowne przepychanki z gościem który myśli że pozjadał wszystkie rozumy... :duh: wiem , wiem na innym forum już byłby ban :mrgreen:

najpierw poczytaj co robi ecu podczas wypalania ... później sprawdź jaka jest zależność między innymi kąta wtrysku z włączonym egr i bez ... przypominam że kąt wtrysku jest opóźniany przy próbie wypalania ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Witam

Bardzo proszę o opinię na temat mojego wykresu , moc w samochodzie używam praktycznie do wyprzedzania na dwukierunkowych drogach. Z ruszania z piskiem z pod świateł już dawno wyrosłem.

Proszę o opinie znawców tematu.

W opisie jest błąd to nie jest 535 xd lecz 530xd

 

https://picasaweb.google.com/100225609273014617987/2012_12_10#5820447967648964338

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dokokspwany, szkoda ze nie zostawil na 600nm i nie pociagnal plasko a tak masz max moment bardzo krotko, a jak pdczucia? Wgniata w fotel pewnie co ? ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.