Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i zmniejszone spalanie.... bardzo milo...

 

no chyba nie za bardzo wciskasz gaz ... Z powietrza tej mocy nie przybylo o 55koni :mrgreen:

 

Tiry to sie wyprzedza na 3-4 a nie na 6ce :D

 

dobrze że na 6 a nie na luzie :norty:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie - ale jak chłop wyprzedza te tir'y przy 200km/h to na 4 redukował nie będzie przecież :norty: Tnie na 6 i się nie zastanawia :mrgreen:
Opublikowano
...myślę że rzeźba jest spora...i trzeba by cały zestaw bi zorganizować :wink:

 

Teraz widzę dopiero że odpowiedziałeś :roll: :duh: Grzegorz - jesteś w stanie napisać, co należało by zmienić aby taki zestaw zagrał? Rozumiem, że turbinki z kolektorem wypadało by zmienić i do tego dochodzi na pewno przeróbka wydechu?

Jakie mogą być przybliżone koszty takiej zabawy, bo wyniki rozumiem, że można by z tego ładne zrobić?

Pozdrawiam

najtrudniejszą sprawą jest rozlokowanie osprzętu bo przy biturbo mało miejsca ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Moim zdaniem rzeźby w biturbo dla 2.0D nie mają sensu. Sprzedasz to, kupisz już inne mocniejsze w serii BMW R6. W Golfach, Passatach i tym podobnych ma to sens, bo tam 3-litrówek w dieslu nie montowano i tam nie ma wyjścia jak tylko inwestować w R4 2.0.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Kupa prawda ze trzeba w 2.0 pakowac ... widzialem kiedyc na zlotach w rottenburgu paska b6 z wsadzonym v10tdi z touarega/pheatona i szal zrobil palac kapcie 4x4 :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

...tak ale niektóre rzeczy robi się tylko z tego powodu że można je zrobić ...

... właśnie kończymy projekt M47 biturbo ... wciąż czekamy na wtryski ... niby stary silnik ale nikt jeszcze tego nie zrobił , jak również hybrydowego sprzęgła z M47N ...

...następne pewnie będzie M47N biturbo z zestawem od 123d ... ale tu pojawia się problem braku miejsca i konieczność wywalenia klimy ....

a najpoważniejszą wada takich przeróbek są koszta ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Przyrost pierwszych kilkudziesięciu koni to tania sprawa, chip i w zasadzie po sprawie. O każdy kolejny coraz ciężej i drożej. W pewnym punkcie już zaczyna się jednak brnięcie w inwestycję, przy której bardziej opłacalna może być sprzedaż i dołożenie tych pieniędzy do młodszego rocznika mocniejszego w serii. To tak patrząc na temat czysto ekonomicznie.

 

Natomiast fajnie, że powstają projekty które są oderwane od ekonomii czy nawet zdrowego rozsądku. Jestem zdania, że jak ktoś potrafi zmodzić grubo 2.0D, to z tym większą łatwością poradzi sobie ze zwykłym chipem dla tej jednostki. Jestem ciekawe co z tego wyjdzie, pochwal się na końcu :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
...myślę że rzeźba jest spora...i trzeba by cały zestaw bi zorganizować :wink:

 

Teraz widzę dopiero że odpowiedziałeś :roll: :duh: Grzegorz - jesteś w stanie napisać, co należało by zmienić aby taki zestaw zagrał? Rozumiem, że turbinki z kolektorem wypadało by zmienić i do tego dochodzi na pewno przeróbka wydechu?

Jakie mogą być przybliżone koszty takiej zabawy, bo wyniki rozumiem, że można by z tego ładne zrobić?

Pozdrawiam

najtrudniejszą sprawą jest rozlokowanie osprzętu bo przy biturbo mało miejsca ...

 

Właśnie to poniekąd mnie zastanawia - w 123d jakoś to upychają i problemów nie ma :wink:

 

artuj - właśnie nie wiem, czy ogólnie pakować się w sam chip, czy zostać przy serii (nie chciał bym, aby mi ktoś cuda zarzucał przy sprzedaży) , czy wystawić auto na sprzedaż i szukać 3.0. Problem największy polega na tym, iż obecne auto jest młodziutkie i dodatkowo w stanie perfekcyjnym, a szukać w rozsądnych pieniądzach 3.0d LCI to już lekki hardcore :?

Jeśli będzie miało zostać na dłużej to może zrobi się soft i będzie jakoś po wsi "latało" :cool2:

Opublikowano
Przyrost pierwszych kilkudziesięciu koni to tania sprawa, chip i w zasadzie po sprawie. O każdy kolejny coraz ciężej i drożej. W pewnym punkcie już zaczyna się jednak brnięcie w inwestycję, przy której bardziej opłacalna może być sprzedaż i dołożenie tych pieniędzy do młodszego rocznika mocniejszego w serii. To tak patrząc na temat czysto ekonomicznie.

 

Natomiast fajnie, że powstają projekty które są oderwane od ekonomii czy nawet zdrowego rozsądku. Jestem zdania, że jak ktoś potrafi zmodzić grubo 2.0D, to z tym większą łatwością poradzi sobie ze zwykłym chipem dla tej jednostki. Jestem ciekawe co z tego wyjdzie, pochwal się na końcu :)

 

Pozdrawiam

oczywiście , jak projekt będzie ukończony z początkowym założeniem to opiszemy większość dokładnie ...

inny ciekawe projekt to M47N + wtryski od 535D + turbo GTB1752V + big IC .... które dodatkowo czeka na montaż Snow Performance , czyli wtrysku metanolu w kolektor ... kilka wykresów można obejrzeć na naszej stronie www.TC-PERFORMANCE.eu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Kolego gcs to Twoj wykes ponizej. To chyba jakos mega skoksowany program? Skad tam taki przyrost mocy i momentu?

http://db.tt/paJQmdkH

Opublikowano

A ja z pytaniem z nieco innej beczki. Jakie są problemy i ewentualne koszty (poza zakupem motorowni), aby np w przypadku wysrania się N47-177/184KM wsadzić w jego miejsce N57 245KM?

Są jakieś problemy ze sterowaniem, osprzętem, itp?

 

Ma1ik - możesz zapodać wykres - nic nie widać :wink:

Opublikowano
A ja z pytaniem z nieco innej beczki. Jakie są problemy i ewentualne koszty (poza zakupem motorowni), aby np w przypadku wysrania się N47-177/184KM wsadzić w jego miejsce N57 245KM?

Są jakieś problemy ze sterowaniem, osprzętem, itp?

 

Ma1ik - możesz zapodać wykres - nic nie widać :wink:

 

poza zakupem motorowni to w twoim wypadku na pewno zakup sprzęgła, skrzyni biegów, dyfra tylnego, przedniego, tylnego wału napędowego i tylnych półosi. na pocieszenie Ci powiem, że skrzynia rozdzielcza, przednie półosie i przedni wał mogą zostać. :8)

Opublikowano
A ja z pytaniem z nieco innej beczki. Jakie są problemy i ewentualne koszty (poza zakupem motorowni), aby np w przypadku wysrania się N47-177/184KM wsadzić w jego miejsce N57 245KM?

Są jakieś problemy ze sterowaniem, osprzętem, itp?

 

Ma1ik - możesz zapodać wykres - nic nie widać :wink:

 

poza zakupem motorowni to w twoim wypadku na pewno zakup sprzęgła, skrzyni biegów, dyfra tylnego, przedniego, tylnego wału napędowego i tylnych półosi. na pocieszenie Ci powiem, że skrzynia rozdzielcza, przednie półosie i przedni wał mogą zostać. :8)

 

No to jednak lepiej sprzedać i kupić 330xDrive jak widzę w przypadku problemów, bo koszt swap'u raczej wyjdzie więcej, niż jakby chciał w ASO rozrząd w N47 wymienić :roll:

Opublikowano (edytowane)
poza zakupem motorowni to w twoim wypadku na pewno zakup sprzęgła, skrzyni biegów, dyfra tylnego, przedniego, tylnego wału napędowego i tylnych półosi. na pocieszenie Ci powiem, że skrzynia rozdzielcza, przednie półosie i przedni wał mogą zostać. :8)

 

No to jednak lepiej sprzedać i kupić 330xDrive jak widzę w przypadku problemów, bo koszt swap'u raczej wyjdzie więcej, niż jakby chciał w ASO rozrząd w N47 wymienić :roll:

 

zazwyczaj tak... chyba, że dorwiesz w rozsądnych pieniądzach pogniecionego anglika, który będzie mieć dobry układ napędowy... niektóre części z tych, które wymieniłem pasują też od starszego 330xd M57N2.

 

ogólnie pewnie dałoby się też wyrzeźbić żeby zostawić dyfry stare - wtedy by trzeba złożyć customowy tylny wał napędowy. chociaż nie jest powiedziane też, że nie będzie pasować - ja się oparłem na realoem.com i listach zamienności części. z drugiej strony, N57 po chipie z 600-650Nm mógłby szybko zniszczyć Twój stary dyfer. żeby mieć tak jak fabryka dała to spore koszty.

Edytowane przez jceel
Opublikowano

Jasne, ale to też nie przypuszczam, żeby ktoś chciał oddać wszystkie graty w przyzwoitym stanie za 10-15tyś. :? Do tego dochodzi jeszcze sam koszt swap'u i znając życie problematykę z elektroniką, czy sterownikami w aucie.

Czyli z tego, co piszesz wał, mosty i półosie w wersjach 330xDrive i 320xDrive są całkowicie inne?

Opublikowano
Jasne, ale to też nie przypuszczam, żeby ktoś chciał oddać wszystkie graty w przyzwoitym stanie za 10-15tyś. :? Do tego dochodzi jeszcze sam koszt swap'u i znając życie problematykę z elektroniką, czy sterownikami w aucie.

Czyli z tego, co piszesz wał, mosty i półosie w wersjach 330xDrive i 320xDrive są całkowicie inne?

 

zobacz wyżej, zrobiłem aktualizację poprzedniego posta :D przód podejrzewam że przód by dał radę, tył jest na pewno inny. no i skrzynia biegów na milion procent do zmiany... co ciekawe transfer case ATC300 jest takie same dla wszystkich xdrive od 2005 aż do 2011

Opublikowano

Kurczę, a może to jest ciekawa alternatywa, jak komuś mającemu zadbane auto wywali łańcuszek :) Jeśli zliczyć koszt zakupu 330d/xDrive, który można ogarnąć poza Polską, to legalnie zapłaconej akcyzy już można nie przeżyć psychicznie :norty:

Pomijam już fakt, że przy odsprzedaży auta był by niezły sajgon :roll:

Opublikowano
Wnętrza to już z niego nie przełoży :norty: a i motor coś osmolony jakiś. 30k PLN i praktycznie nic do odsprzedaży po rozbiórce : :? Więc gra raczej nie warta zachodu - w takim przypadku chyba wolałbym jednak sprzedać, dołożyć i w ostateczności wrócić jakimś bankowozem, albo ryczeć jak buba przy okienku w celnym :norty: :norty:
Opublikowano
Wnętrza to już z niego nie przełoży :norty: a i motor coś osmolony jakiś. 30k PLN i praktycznie nic do odsprzedaży po rozbiórce : :? Więc gra raczej nie warta zachodu - w takim przypadku chyba wolałbym jednak sprzedać, dołożyć i w ostateczności wrócić jakimś bankowozem, albo ryczeć jak buba przy okienku w celnym :norty: :norty:

 

ja jak kupowałem swoje 330xd to sprawy celne załatwiała mi znajoma agencja celna, oczywiście wzięli swoją prowizję ale nawet wliczając ją to... załatwili mi niesamowicie niską akcyzę. ja nie wiem jak, dostarczyłem tylko dokumenty które dostałem przy zakupie a odebrałem dowód rejestracyjny ;)

Opublikowano

Witam,

 

dzis zawirusowalem moj pojazd 320D 2006 163PS.

Wykres w zalączniku.

Co sadzicie o tym modzie na podstawie wykresu? :lol:

 

 

 

dzieki za opiniehttp://img845.imageshack.us/img845/6318/bmw163psdw.jpg

 

dzieki za opinie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.