Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A o to wykres mojej BMW, i prawdę mówiąc już umówiłem się aby wrócić do seri, niestety firma Unitronic zarządała odemnie 300zł za tą operację, ale prawdę mówiąc wolę jeżdzić moją bmw 118d niż 320 d po czipsie zrobionym przez niedoszłego inżyniera. :evil:

300zl nie duzo za zadowolenie Klienta , program typu: "jak szybko wymienic turbo", ponad 50KM od serii dla 2.0d w najwyzszym zakresie obrotowym, chyba tez bym nie chcial...ale za to jaka predkosc max :cool2: :cool2: trzeba szukac plusow :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

A o to wykres mojej BMW, i prawdę mówiąc już umówiłem się aby wrócić do seri, niestety firma Unitronic zarządała odemnie 300zł za tą operację, ale prawdę mówiąc wolę jeżdzić moją bmw 118d niż 320 d po czipsie zrobionym przez niedoszłego inżyniera. :evil:

300zl nie duzo za zadowolenie Klienta , program typu: "jak szybko wymienic turbo", ponad 50KM od serii dla 2.0d w najwyzszym zakresie obrotowym, chyba tez bym nie chcial...ale za to jaka predkosc max :cool2: :cool2: trzeba szukac plusow :mrgreen: pozdr.

300 zeta oni licza sobie dodatkowo za wrocenie do serii a nie za kosmiczny program. i jaki nie doszly inzynier :lol: , przeciez spod jego reki wychodza same super autka :twisted:, lecz po przekroczeniu bram firmy mozna tylko zrobic kolko i odrazu wrocic na serwis/remont silnika :lol:

Opublikowano
Moim zdaniem Unitronic powinien mi oddać za zniszczone części rolki które padły w wyniku zbyt dużego obciążenia części. Przestrzegam wszystkich forumowiczów nigdy żadnych wirusów :evil:
Opublikowano

Ciesz sie ze nie masz takiego wykresu po zainwestowaniu grubej kasy w mody :lol:

 

http://img828.imageshack.us/img828/9382/19072010492.jpg

 

... ciesz sie ze ci nie zalozono chlodnicy oleju na tyrytytke, ktora pekla...

 

http://img17.imageshack.us/img17/3734/31637512.jpg

 

a to tak na poprawe humoru, filmik o ...

 

http://www.grapheine.com/bombaytv/agence-uk-d59e24335b9013ee73b53746ba9e7842.html

Opublikowano
Moim zdaniem Unitronic powinien mi oddać za zniszczone części rolki które padły w wyniku zbyt dużego obciążenia części. Przestrzegam wszystkich forumowiczów nigdy żadnych wirusów :evil:

 

Gdy zjesz coś i rozboli Cię brzuch mówisz : nigdy więcej nie jem?

Gdy nabombisz się do trupa i męczy Cię kac mówiesz: nigdy więcej nie pije?

 

Trafiłeś na magika, co nie ogarnia tematu. Przywalił niuta z dołu i trzymał go ile się tylko da w górnej części obrotów. Klient miał czuć [MOD: czytałeś regulamin forum?] samochodu i radość z chipa. Jedź do normalnej osoby na korekcję tego co masz i będziesz zadowolony. :)

Opublikowano
Ciesz sie ze nie masz takiego wykresu po zainwestowaniu grubej kasy w mody :lol:

wg mnie powinnien byc jakis przepis prawny aby "zakonczyc" dzialanie takich osob, nie kazdy ma "pojecie" o motoryzacji a po takiej modyfikacji mozna zrobic krzyde i to nie tylko zwiazana z naprawa auta :mad2: :duh: :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Witam

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/vq2979_skanowanie0001a.jpg

 

 

 

toker30 Oglądnąłem sobie na spokojnie twój wykres. Wkleiłem go ponownie bo być może komuś nie chce się kliknąć na odnośnik i komentuje w ciemno.

 

Może nie jestem jakimś super znawcą ,ale nie widzę w nim nic porażającego.

Moim zdaniem całkiem dobry. Przedstawiony specyficznie w takiej a nie innej skali.....

 

Koledzy co widzicie w nim nie halo ?

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Witam

400Nm od 1800 rmp, IMO troche za wczesnie, chyba ze ktos ma w d.... naped.

 

Marzę o tak pięknie narastającym momencie. Poza tym tak jak pisałem odpowiednia skala i auto właściwie obciążone przy pomiarze.

 

Proszę popatrzeć na wykresy tego modelu.... z rąk jednych z lepszych. Nie stresujcie chłopaka i nie piszcie herezji.

Na końcu idealny wykres kolegi z forum AO Silnik mocniejszy sprzęgło i dwumas 240mm tak jak 320d.

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/oi6445_1.jpg

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/bg4836_2.jpg

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/ex9946_3.jpg

 

http://img338.imageshack.us/img338/5690/e90wykresmastreschip330.jpg

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Oglądając wasze piękne wykresy, zastanawiam się czy nie pojechać do mojego tunera i nie dać mu w morde za to co zrobił z moją :

 

Najpierw seria ( co ciekawe wartości troszkę przekroczyły wartości fabryczne ( Moc nominalna 143kuniów moment 300nm) :

http://img137.imageshack.us/img137/589/dsc0221ll.jpg

 

A tak to wygląda po programie :

http://img840.imageshack.us/img840/4180/dsc0233fj.jpg

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Oglądając wasze piękne wykresy, zastanawiam się czy nie pojechać do mojego tunera i nie dać mu w morde za to co zrobił z moją

 

Nie jest zle, jedyne co mozna poprawic to dolek zlikwidowac przy 2300 i niutona przesunac troche w lewo. Dziwie sie ze masz 318d i takie ladne wyniki i mocy ci nie obcina. Mi za pierwszym razem wyszlo 187 i 402Nm ale od okolo 3800 obcielo moc (przy 3 lub 4 hamowaniu). Szybka korekta i mod na 180 i 390Nm tak by bylo bezpiecznie. napisz gdzie robiles, moze warto podjechac do kogos innego shamowac auto zeby zweryfikwoac wynik.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Gryfów Śląski ( okolice Zgorzelca) - MRC Tuning

 

Nie obcina mi teraz mocy, ale na samym początku przy ostrym butowaniu wchodził mi częśto w tryb awaryjny i konieczna była korekta.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Witam

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/vq2979_skanowanie0001a.jpg

 

 

 

toker30 Oglądnąłem sobie na spokojnie twój wykres. Wkleiłem go ponownie bo być może komuś nie chce się kliknąć na odnośnik i komentuje w ciemno.

 

Może nie jestem jakimś super znawcą ,ale nie widzę w nim nic porażającego.

Moim zdaniem całkiem dobry. Przedstawiony specyficznie w takiej a nie innej skali.....

 

Koledzy co widzicie w nim nie halo ?

 

 

Na razie zostałem przy tym programie jeżeli padnie mi sprzęgło i będzie to wina programu pojade do firmy Unitronic i raz na zawsze zrobie z nimi porządek!!, ale na razie jeżdze. jeżeli ktoś miał z nimi przykre doświadczenia proszę o opisanie tego na forum to wtedy napewno zmienię program.

Opublikowano

Witam

Na razie zostałem przy tym programie jeżeli padnie mi sprzęgło i będzie to wina programu

 

Te sprzęgła bez problemu przenoszą 600Nm przy 1800obr .Więc mało prawdopodobne aby od tego programu się rozpadło.

Uważam że twojemu wykresowi nic nie można zarzucić, nie jeden o takim marzy. Bmw to nie VAG żeby przesuwać moment obrotowy w wyższy zakres obrotów.

Przy takim wykresie (napęd na przód ) za każdym razem przy tylko szybszym starcie mieli, a ASR pracował by bez końca. Nie wspominam że nie ma dla vag seryjnego sprzęgła które przeniesie 600Nm .

 

Każdy kto się zna powie Ci że wszystko w twoim programie jest Ok.

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

jako, że jesteś osobą o wyjątkowej dociekliwości i cierpliwości do tłumaczenia zagadnień zapytam się:

 

czy w przypadku e9x jest tak samo jak e46? patrząc na realoem wychodzą inne nr częsci...może źle patrze ale oceń sam:

320d http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=21_0234&hg=21&fg=05

 

330d http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC91&mospid=48825&btnr=21_0234&hg=21&fg=05

 

Wiesz coś na temat koła 2masowego? Czy jest o podobnej wytrzymałości, jak sprzęgło, któremu dajesz aż 600Nm?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Wiesz coś na temat koła 2masowego? Czy jest o podobnej wytrzymałości, jak sprzęgło, któremu dajesz aż 600Nm?

 

Jeśli chodzi o sprzęgło i 2mas . To jak sam sprawdziłeś jest inne ... inne po numerach.

Różnią się osadzeniem, jeśli weźmiesz je do reki- " spiek " tarczy wydaje się być zrobiony z tego samego materiału w 330 i 320d. Czy tak jest głowy nie dam.

Ponadto sądzę że istotnym faktem jest to że tak jak pisałem wcześniej są tej samej średnicy 240mm. W vagu szły 212 i230 mm. a 400Nm zabijało je w chwilkę.

W wcześniejszych 318d szło sprzęgło 228mm .

600Nm nie musimy się obawiać w 320d, taki wynik na seryjnych gratach jest nie osiągalny.

Widziałem 215ps i 460Nm .. w 320 d moim zdaniem był to typowy hardcor i nie myślę tutaj o sprzęgle, sam program dla seryjnego silnika był już bardzo agresywny (mowa o e46) Sam miałem swego czasu 437Nm zero uślizgu sprzęgło przyjmowało ten moment jakby to było seryjne 330Nm. Moc z 2l nie dawało mi spokoju (nie szło spać, w nocy sumienie gryzło.... swoje wiem ) i zszedłem znacząco w dół.

 

Pozdrawiam Krzysiek

ps. Kolega ma jak sądzę wersje 177ps. według specyfikacji 350Nm przy 1750 obr. to normalka. więc 50Nm więcej ma zabić sprzęgło? :duh:

 

http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/jj8302_Zrzut_4.jpg

Edytowane przez ROGER-NYSA

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Jeśli chodzi o sprzęgło i 2mas . To jak sam sprawdziłeś jest inne ... inne po numerach.

Różnią się osadzeniem, jeśli weźmiesz je do reki- " spiek " tarczy wydaje się być zrobiony z tego samego materiału w 330 i 320d. Czy tak jest głowy nie dam.

madra glowa sie przyda ale wytrzymalosc sprzegiel jest inna...

Każdy kto się zna powie Ci że wszystko w twoim programie jest Ok.

nie znam sie ale uwazam, ze podniesienie mocy w najwyzszym zakresie obrotowym o 55KM (~50%, seria 120KM, chip 180KM) zniszczy szybko turbine, co nie zmienia faktu, ze uwazam, ze chipy sa OK, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Każdy kto się zna powie Ci że wszystko w twoim programie jest Ok.

Tylko jest jeszcze taki problem, ze kreski kreskom nie rowne na wykresie, jakos tak dziwnie sie sklada ze innym tunerem nie przydarzaja sie tak czesto fuck up`y jak w Unitronicu, niestety sam tego doswiadczylem. Wystarczy poczytac troche w necie o opini Unitronic i wszystko wiadomo, nawet Masters swojego czasu prowadzil na swoim forum polemike z Andrzejem ktory lekko mowiac sie zblaznil. Mozna rowniez poczytac z tdiracing wypowiedzi lukione (syn Andrzeja) ktory mysli ze jest guru tuningu a nie ma pojecia o tym i kazdy mu wytyka bledy, a on z pokora mowi ze sory pomylka ect.

 

Roger jak tak bardzo sie interesujesz wykresami to powiedz mi co nie tak z tym wykresem i czemu Andrzej wypuscil to auto na ulice ?

http://img828.imageshack.us/img828/9382/19072010492.jpg

Opublikowano

Te sprzęgła bez problemu przenoszą 600Nm przy 1800obr .

ale nie chyba wg zalozen eksploatacyjnych producenta, w 3.0d z 2 turbinami masz tylko automata aby wlasnie nie zajechac sprzegla...stary automat 6 biegowy mial zduszony program silnika ze wzgledu na wytrzymalosc skrzyni do marnych 580Nm ale juz w nowych 8 biegowych ze wzgledu na wytrzymalosc skrzyni lekko odblokowano mapy i moment juz firmowo wzrosl do ponad 600Nm

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.