Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
seler - a Ty masz wersję 184KM/380Nm, czy 177/350? Jeśli pierwszą, to kto Ci robił auto, jakie wyniki wyszły u Ciebie i jak ogólnie wrażenia z jazdy?

 

177 jest 220 :)

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A dokładniej :twisted: Koniki znamy, teraz jakieś Niutonki, kto dłubał i jaki koszt i wrażenia :wink:

Ostatnio dopytywałem się o taki zabieg u Adriana - właściciela ADT-tuning i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :mrgreen: Stwierdził jedynie, że należało by wyłączyć agr (przynajmniej tak zrozumiałem), bo się nie wyrobi po sofcie.

Opublikowano (edytowane)
Ładnie ładnie - to chyba o Twoim mirass wspominał mi w rozmowie jakiś czas temu :twisted: Nie zauważyłem wykresu sprzed kilku stron. Czyli rozumiem, że wynik osiągnięty włącznie z założonym IC :wink: Edytowane przez KOval81
  • Członkowie klubu
Opublikowano
EDC17 to TP a to przekłada się na rozklejanie sterownika i wprowadzenie go w tryb BOOT MODE.

 

 

I to nie jedyny problem, trafiają się wersje softu, jak mój, gdzie są dziesiątki limiterów momentu, i dojście do ładu z tym zajęło wieeele prób.

 

Dobry tuner z doświadczeniem poradzi sobie bez problemu nawet z autami z najnowszym softem (oczywiście mówimy o e9x)... :cool2:

Opublikowano
Ładnie ładnie - to chyba o Twoim mirass wspominał mi w rozmowie jakiś czas temu :twisted: Nie zauważyłem wykresu sprzed kilku stron. Czyli rozumiem, że wynik osiągnięty włącznie z założonym IC :wink:

 

Sam IC nic nie dawał, mierzyliśmy przed i po założeniu, natomiast upały auto nie traciło na mocy :)

Mirek twierdzi że jest jeszcze zapas paliwa na wtryskach, ale na razie zostaniemy chyba przy tym co jest, ale gdyby kiedyś turbina zaczęła umierać, to kto wie czy nie wstawię ciut większej :)

Daniel z kolei twierdzi że zmiana wydechu na większy pozwoliłaby obniżyć egt i jeszcze pocisnąć więcej, ale przy całym moim zaufaniu do niego wolę mieć zostawiony oryginał :)

Opublikowano

Dobry tuner z doświadczeniem poradzi sobie bez problemu nawet z autami z najnowszym softem (oczywiście mówimy o e9x)... :cool2:

 

Mirassowi ciężko nie przyznać doświadczenia ale przy 35 czy więcej limiterach w różnych miejscach, ciężko mówić o "bez problemu" :) chyba z żadnym autem nie walczył tak długo jak z moim :)

Opublikowano
a powiedzcie czy przy 2.0d 184 aut. jest sens iść w boxa czy lepiej przejeździć jeszcze rok na gwarancji i zrobić program ?

 

 

Przecież masz możliwość podniesienia mocy power kitem bmw bez utraty gwarancji...

Opublikowano

prośba o info... :)

Planuje w bardzo bliskiej przyszłośći pomodzić w moim 320d przejrzałęm klika stron wstecz z tego tematu i pojawiają się w sumie dwie firmy R-Performace i ecu -performance która waszym zdaniem jest lepsza gdzie się udać a moze jest jeszcze jakaś inna?? dodam, że jestem z Warszawy :P

 

z góry dzięki za pomoc :cool2:

Opublikowano
napisz do TC, jest wątek na naszym forum.. "filozofia" obrabiania mapy ta sama co najlepszych tunerów których wymieniasz.. a cena. 3 razy mniejsza.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Ja proponuje raczej fizyczny kontakt z tunerem a nie firme "krzok" gdzie w zasadzie nawet nie wiesz kiedy sie zwinie i zostaniesz z problemem sam...

:mad2:

Filozofia moze i ta sama,ale kto inny robi soft,kto inny wgrywa a jeszcze ktos inny hamuje (albo i nie) twoj samochod.Normalnie jak w westernie :mrgreen:

Opublikowano

z jakim problemem?

No wiesz na tym polega optymalizacja kosztowa... kupujesz IPHONE i masz problem dzwonisz na infolinie... myślisz że dzwonisz do Apple? nie.... dzwonisz do Infosysu :)

Najważniejsze że soft jest dobrze zrobiony i tyle.

Nie namawiam :D Pozdro :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Jak ktos tutaj napisze,ze na waszym sofcie zrobil 40-60 tys km i nie mial czy tez nie ma zadnego problemu,oraz nie zostal w razie "W" na lodzie to chyle kapelusz.Narazie dyskusja jalowa...

Bo widzisz Apple to nie firma "krzok* i ta roznice trzeba umiec wylapac :mad2: :mrgreen:

Opublikowano

wyłapać to trzeba umieć przesłanie..

dostajesz produkt w postaciu softu który nie różni się niczym od tych które wgrywają ludzie z renomą. Takie parchy jak M47N i inne EDC16 itp to już dawno rozkodowane setupy.. Inaczej sprawa się ma gdybys miał autko gdzie trzeba ster rozklejać itd. Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, chcesz to jedź do Rogala, jakby mi nie robiło różnicy 700zł to tez bym do niego pojechał, pozdro.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
prośba o info... :)

Planuje w bardzo bliskiej przyszłośći pomodzić w moim 320d przejrzałęm klika stron wstecz z tego tematu i pojawiają się w sumie dwie firmy R-Performace i ecu -performance która waszym zdaniem jest lepsza gdzie się udać a moze jest jeszcze jakaś inna?? dodam, że jestem z Warszawy :P

 

z góry dzięki za pomoc :cool2:

 

Jak jesteś z Warszawy, to ja bez zastanowienia na Twoim miejscu walił bym do Rogala (Witka: R-performance) - temat ogarnia wyśmienicie, więc na pewno będziesz zadowolony :cool2:

Ja bym do takich netowych magików też nie oddał auta za które wyłożyłem swoje pieniądze :nienie:

Opublikowano
wyłapać to trzeba umieć przesłanie..

dostajesz produkt w postaciu softu który nie różni się niczym od tych które wgrywają ludzie z renomą. Takie parchy jak M47N i inne EDC16 itp to już dawno rozkodowane setupy.. Inaczej sprawa się ma gdybys miał autko gdzie trzeba ster rozklejać itd. Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, chcesz to jedź do Rogala, jakby mi nie robiło różnicy 700zł to tez bym do niego pojechał, pozdro.

Gosc pyta o 320d (domniemam ze jest z serii e9...).Skad ty wiesz co on ma za ster u siebie?Nigdzie tego nie napisal,no chyba ze robicie tez edc17 korespondencyjnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,to przepraszam

Opublikowano (edytowane)
Gosc pyta o 320d (domniemam ze jest z serii e9...).Skad ty wiesz co on ma za ster u siebie?Nigdzie tego nie napisal,no chyba ze wasz guru robi tez EDC17 wysylkowo

jeszcze mi powiedz że E90 mają wszystkie EDC17. Domniemywaj dalej, jakbyś się zagłębił w temat to byś wszedł na jego temat z jego autkiem, widnieje data produkcji :mad2:

Napinasz się a wiedzę pozyskaną z for internetowych źle intepretujesz.

 

Ma jak byk napisane.. 120kW. czyli 163KM ze swojego doświadczenia wiem że większość 163KM to EDC16 a on ma z 2004r.. Korespodencyjna to jest Twoja wiedza.

Edytowane przez jnx

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Nie mam w zwyczaju czytania postow wszystkich kto pisze na tym forum a o dacie produkcji swojego samochodu nie wspomnial w tym watku,za to ty wiedziales pewnie lepiej od niego :mrgreen:
Opublikowano
Witam:) wreszczie mam chwile czasu więc przedstawiam swoją 320-tke planów było kilka poszukiwania trwały długo ostatecznie staneło na....

 

 

Type 320D OL (EUR)

Dev. series E90 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M47/T2

Cubical capacity 2.00

Power 120

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour ARKTIS METALLIC (A34)

Upholstery LEDER DAKOTA/B7 LEMON (LCB7)

Prod. date 2004-12-10

 

nie no wogóle nie wspominał, a idź trolu.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
a powiedzcie czy przy 2.0d 184 aut. jest sens iść w boxa czy lepiej przejeździć jeszcze rok na gwarancji i zrobić program ?

 

 

Przecież masz możliwość podniesienia mocy power kitem bmw bez utraty gwarancji...

 

No tak ale powiedzieli mi 10 tys.. a to wg mnie trochę dużo jak na taką rzecz.

 

Czy ktoś z was używa może boxa z tym silnikiem ?

Opublikowano

widze, że niezła dyskusja się rozkreciła z mojego powodu.. Osobiście nie oceniam nikogo, oczywiście wiadomo, że lepiej zrobić u kogoś kto ma już tak zwaną renomę jeżeli o mnie chodzi ja na samochodzie nie oszczędzam nie bawie się w zamienniki itp. więc wole zapłacić więcej i mieć pewność. Dzięki za inf. teraz pozostaje podzwonić i dowiedzieć się ile :) jak zrobie dam znać i wrzuce wykresik :mrgreen:

 

ps.KOval81 samochód prawdopodobnie trafi do Witka bo od dobrego kumpla dostałem na miary i okazuje się, że to jedna i ta sama osoba :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.