Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie z racji,że mojej niuni stuknęło wczoraj równe :)

http://img836.imageshack.us/img836/3832/img0045op.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

pomyślałem o wgraniu programu ale na pomiarach wyszło

http://img846.imageshack.us/img846/1098/img0046qk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

G-CS jak myślisz da się coś zrobić jak przyjadę, dodatkowo kupilismy clio 1.2 tcs dla dziewczyny ( w sobotę czyli jutro odbieramy :))i zrobilibyśmy razem wiruska na 2 auta w rodzinie , widziałem na forum clio ze w clio też temat ogarniasz :mrgreen: .

Hmm tylko powiedz czy warto sie telepać przez pół Polski do Ciebie czy może odpuścić bo serii jak większość bumek nie trzyma :) w KM za to w NM daje rade na maxa bo turbo nowe :)

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

no fakt clio czerwone na białych felach wiadomo okazja była wiec brałem , decyzja podjęta w 5 minut:) chętnie bym dłubnąl bo dziewczyna miała wczesniej volvi v40 po chipie na ok 150 kM i teraz pewnie będzie jej za mało , zobaczymy jutro jak będzie wracać z wawy heh nowym nabytkiem :)

a tu jak ma wyglądać

http://img268.imageshack.us/img268/9036/c256705671.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a z buma mnie kusi ale w tym miesiacu nie dam rady jej "uzdrowić" , raczej na jesien bo mam mega duzo zajęć a do krk daleko jak ..... :mrgreen: ale juz zdecydowałem ,że jak będe robił to u Ciebie. Może do tego czasu Clio się dotrze i tez pomyślimy o wirusku ale kurna czy te mały silniczek warto modzić hmm

 

aha w buni mam dpf i automat wiec chyba zmodzimy do max 200kM i 400 Nm czyli standard :norty: / gorzej jak sie franca posypie po kuracji :mrgreen:

olej zmieniam po 10 tys i studze turbo powinno byc dobrze tylko dlaczego serii nie trzymają te wersje

Edytowane przez rasta78
Opublikowano (edytowane)

spoko dpf też mam nowy , komp pokazuje ,że na 180 tys wystarczy

 

tak planuje nawiedzic Cie na przełomie listopada i grudnia . Może będzie znizka dla rodzin hehe jak clio dotrzemy :norty:

 

szkoda ,że nie można przez neta chipa zrobić , chociaż skoro Dziqsek mi drl przez neta zrobił to może chip też da radę :norty: dasz rade? :mrgreen: just kidding

Edytowane przez rasta78
Opublikowano

hehe od tego jest inna :twisted:

 

odezwę się na moda jak polatamy clio i zobaczymy czy jej przypasi i bume przy okazji tez uzdrowimy jednak jak pisałem ok listopada .

dzięki za info

narka

Opublikowano
,,hehe, szkoda że nikt nie zauważył ciśnienia atmosferycznego na wykresie, 947hPa...to chyba mierzyli wysooooko w Himalajach :lol: ...w MAHA to najprostszy sposób przekłamania wyników, zaniżyć ciśnienie atmosferyczne, a korekty DIN zrobią resztę :wink:
Opublikowano
,,hehe, szkoda że nikt nie zauważył ciśnienia atmosferycznego na wykresie, 947hPa...to chyba mierzyli wysooooko w Himalajach :lol: ...w MAHA to najprostszy sposób przekłamania wyników, zaniżyć ciśnienie atmosferyczne, a korekty DIN zrobią resztę :wink:

 

widziałem ten wykres na streetracing...jak ktoś robił takie auto to wie co się dzieje przy prawdziwych 380Hp :twisted: EGT zaczyna topić DPFa który nic nie pomaga bo fora nawet z filtrem kopci jak po... :mrgreen:

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Takie same wykresy sa na yt przez belgow robione, pisalem do nich i mowia ze full stock sa w stanie moje 318d na 220hp i 440nm zrobic na luzaku :shock:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Andrzej- wersje 177 konne mimo ze nowsza konstrukcja nie trzymaja serii niestety...

 

Wersja 177KM to EDC17...czyli bardzo "olimiterowany" soft, wystarczy że na hamownia jest za gorąco i już jest mniej niż powinno być.

Opublikowano (edytowane)

Powiem tak, w 100% zdałem się tutaj na doświadczenie Grzegorza. Program może i lajtowy, ale jak dla mnie różnica jest ogromna. Przyspieszenie jest wyraźnie lepsze. Potrafi zerwać przyczepność nawet na 4 biegu.

 

Grzegorz by się musiał wypowiedzieć na temat lajtowości tego programu i ewentualnych możliwości dalszego bezpiecznego podkręcenia.

644 Nm to i tak sporo.

Edytowane przez jasons
Opublikowano
Nowa modyfikacja by Grzegorz G-CS E92 335d

 

Ładną serię miałeś. Rzadko się zdarza żeby 335d w serii trzymała ponad 280 koni. Moment też nieźle rozwijany chociaż trochę brakuje do katalogowych 580Nm (PS. Moja 330d miała podobny w serii). Nie kazałeś szaleć z programem zbytnio :cool2: Jakbym miał się do czegoś przyczepić to jedynie do tej fali na momencie, w porównaniu do serii.

Opublikowano

Fala i mnie zaciekawiła po wydruku. Grzegorz nawet mi to wyjaśnił, ale nie powtórzę dokładnie, a nie chcę opowiadać głupot.

Taka jest ponoć uroda bi-turbo :-)

 

Nie mniej "fali" nie czuć w trakcie jazdy.

Opublikowano
fala jest ok - 3.5d tak ma. jak mała turbinka dmucha na maxa w tym zakresie obrotów to duża nie wstaje odpowiednio szybko...ale szpec powienien sie wypowiedzieć dokładniej
Opublikowano

...soft taki lajtowy nie był, liczyłbym raczej na ok. 330KM i 680Nm, wymagał kilku poprawek, bo efekty były słabe, dla lepszych wyników trzeba by dowalić mocno koksu i boostu, który jest teraz +0.15bar

...fala to standardowe przeładowanie chętnie napędzającej się małej turbinki...w serii tego tak nie widać, choć przeładowuje tak samo

Opublikowano (edytowane)

To tylko potwierdza, że nie ma standardowego programu. Każdy trzeba dopasować do indywidualnych cech każdego silnika - samochodu.

 

Grzegorz jak wyszła 123d którą robiłeś po mnie??

Edytowane przez jasons
Opublikowano
jak na 335d to moim zdaniem przyrosty srednie. Oporny jest ten silnik do modow... jakos . 3.0BiTurbo z nowego A6 idzie na mocnym programie na 400koni bez wiekszych modifikacji ... Fakt faktem 286 to dosc leciwy silnik (2005 rok) , ciekaw jestem tego 306 na jednym TwinScrollu. Robiles cos takiego Grzesiek ?
Opublikowano
jak na 335d to moim zdaniem przyrosty srednie. Oporny jest ten silnik do modow... jakos . 3.0BiTurbo z nowego A6 idzie na mocnym programie na 400koni bez wiekszych modifikacji ... Fakt faktem 286 to dosc leciwy silnik (2005 rok) , ciekaw jestem tego 306 na jednym TwinScrollu. Robiles cos takiego Grzesiek ?

to audi 313ps to bym raczej porównał do M550dx

nowe 3.5d też ma 313ps - ale to dalej ta sama konstrukcja co 286 tyle, że jedna z turbin jest właśnie na TwinScrollu - jak sie myle to sorry :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.