Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
G-Cs jesli jestescie bardziej lub mniej zwiazani z v-tech to radze sie odciac od nich jak najszybciej a klientow wam przybedzie. Nie mam zamiaru nikogo oczerniac ale v-tech to nieporozumienie, a zwlaszcza jego boxy wciskane ludziom ktorzy nie maja pojecia o modyfikacji ecu, nie mowiac juz o deklarowanych przyrostach ktore sa wziete z kosmosu.

 

Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM . Nie za bardzo w to wierzyłem ale sądziłem że możliwe jest do uzyskania jakieś 150KM.

 

Dziś byłem na hamowni u pana Marka, rezultaty są zaskakujące. Wielu z was prześmiewało się z boxów mówiąc że dają 10KM... Mój daje dokładnie 3,5KM i 3NM . Najgorsze w tym wszytkim jest to że nie dali mi go za darmo...

 

takich przykladow jest conajmniej kilkadziesiat znanych...

 

Ja tam was nie chce oceniac ale jesli wspolpracujecie z w/w firma to zle wrozy. :(

 

Jedyne do czego chce sie przyczepic to hamowania

 

 

 

Rolki wydaja sie malutkie i pewnie sa lekkie, mam nadzieje ze nie wplywa to znaczaco na wyniki. Nie wiem jak hamujecie takie 335d ktore ma ponad 700Nm, nawiew tez wydaje sie kiepski. Dla mnie to troche tak wyglada prowizorycznie ala home made by PL tjunink. Jak to sie kiedys czesto slyszalo " pokaż wykres z MAHA to uwierzę " :D

 

peace

...po kolei...

...jeśli chodzi o boxy...każdy nowy RedBox należy stroić na hamowni...i to żadna pomyłka :shock:..tak to wygląda po podpięciu RedBoxa do kompa:

http://a.imageshack.us/img714/2870/clipimage002wi.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

...i uwierz mi (na razie na słowo) przyrosty są...całkiem wysokie i w dodatku strojąc je można przesunąć moment...zmienić stosunek mocy do momentu...itp :) ...dodam ze większość dilerów Vtech nie potrafi tego zrobić...nawet nie wiedza że to ma złącze USB :oops: ...mam wiele pomiarów które to potwierdzą...a te "wiele" negatywnych przykładów to kropla w morzu...bo dziennie zapina się ich kilka...a na całą Europę idzie ich kilkadziesiąt dziennie (do znanych i uznanych firm w Germanii ..UK..i wielu innych..opatrzonych często ich logo :mrgreen: )..wiec jak by tak działały jak mówisz...hmm..

...co do hamowni...to może na zdjęciu tego nie widać...ale to jedne z najcięższych rolek jakie montuje się w inercji..o wadze 740kg!!!...a tak w ogóle to standardowa hamownia do montażu stacjonarnego...z dodatkowym wyp. mobilnym...czyli obudowa, i rampy najazdowe...dodatkowo to nowiutka i pierwsza wyposażona w najnowszą i najszybszą kartą pomiarowa (USA) która robi do 30000 punktów pomiarowych na sek...i stąd tak duża powtarzalność pomiarów :cool2:

...bez użycia hamulca obciążeniowego (bo takowy też jest na wyposażeniu) można dokładnie hamować uturbione autka o mocy do ok. 400KM...potem moment będzie mocno przesunięty do góry...kompresory i wolnossące do ok 1000KM...dla przykładu hamowaliśmy na niej Vtechowego Shelby, 720KM i 1000Nm...

...nawiew ma motorek 5.5KW olbrzymią wydajność i 120km/h prędkości nadmuchu...powiem szczerze że większość hamowni w Polsce ma dużo mniejsze...z resztą spytaj kolegów którzy byli u mnie...ciężko ustać na prostych nogach przed wentylatorem :mrgreen:

...o Maha nie bede się wypowiadał...a miałbym coś niecoś do powiedzenia..nap. o wadliwych softach dostarczanych przez producenta...wycierających i uślizgujacych rolkach i powtarzalności pomiarów.ale to nie temat na to forum :8)

...nie chcę robić tu totalnej reklamy...sprzeczać się...bo i po co...chętnie podyskutuję..odpowiem na pytania, ale nie chcę tu nikogo atakować...ani być atakowanym...z Vtech doskonale sobie radzę..a to może dlatego że znam się prywatnie z Tomkiem P. i mam z nim konkretne ustalenia które to "odbijają" się pozytywnie na wynikach mojej pracy...

...a opowieści różnych ludków co : widzieli...słyszeli itp..itd są jak zawsze "obiektywne" :norty: ...jeśli znajdziesz jakaś oficjalną,negatywną wypowiedź któregoś ze znanych tunerów na temat wiedzy i umiejętności Tomka...to mi ją pokaż.. :cool2:

Pozdrawiam

Grzegorz

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

...po kolei...

...jeśli chodzi o boxy...każdy nowy RedBox należy stroić na hamowni...i to żadna pomyłka :shock:

...i uwierz mi (na razie na słowo) przyrosty są...całkiem wysokie i w dodatku strojąc je można przesunąć moment...zmienić stosunek mocy do momentu...itp :)

 

Nie znam RedBoxa, jedynie mialem stycznosc z Blueboxem, ktory byl calkiem dobrym urzadzeniem(oprocz przypadkow braku stabilnosci i potrzeby resetowania, spalenia boxa, problemow przy strojeniu), szkoda tylko ze nikt nie potrafil na nim stroic wlacznie z v-tech i ludzie brali w ciemno SMT6

 

...dodam ze większość dilerów Vtech nie potrafi tego zrobić...nawet nie wiedza że to ma złącze USB :oops: ...mam wiele pomiarów które to potwierdzą...a te "wiele" negatywnych przykładów to kropla w morzu...bo dziennie zapina się ich kilka...a na całą Europę idzie ich kilkadziesiąt dziennie (do znanych i uznanych firm w Germanii ..UK..i wielu innych..opatrzonych często ich logo :mrgreen: )..wiec jak by tak działały jak mówisz...hmm..

 

No i wlasnie w tym czesciowo tez jest problem, ktos kto ma zostac dilerem czegokolwiek powinien miec choc najmniejsza wiedze o tym co sprzedaje i jak tego uzywac. Niestety jest zle jak sam piszesz, jesil taki pseudo diler mowi ze po zalozeniu boxa v-techowego bedzie +30km i +xxNm to wiesz...

To ze tego duzo sie sprzedaje to ja wiem. Boxy same w sobie dzialaja i jesli nie ma zadnych negatywnych skutkow to osoba dalej jezdzi tym autem i zyje w nieswiadomosci ze ma xx km wiecej. Piszesz ze boxy tez sie stroi indywidualnie, czesc moze tak ale 99% to hurt z jednym softem. I nie pisze tutaj o g-car solution tylko ogolnie. Imo box to zło.

 

...a opowieści różnych ludków co : widzieli...słyszeli itp..itd są jak zawsze "obiektywne" :norty: ...jeśli znajdziesz jakaś oficjalną,negatywną wypowiedź któregoś ze znanych tunerów na temat wiedzy i umiejętności Tomka...to mi ją pokaż.. :cool2:

 

Nie chce niczego szukac bo nie mam zamiaru tutaj nikogo atakowac i udowadniac mu jaki jest ......

Opublikowano
...no i w skrócie ująłeś sedno sprawy :cool2: ...szkoda że wiele osób (dilerów) nie ogarnia boxowego tematu..bo ktoś się napracował aby wdrożyć nowoczesną technologię...a to wygląda tak jak by komuś dać do użytku laptopa..a on będzie tylko w pasjansa grał..a jak ogarnie pasjans online..to będzie już "bogiem" w dziedzinie.... :mad2:
Opublikowano (edytowane)

Witam, tym razem chip w odwrotną stronę. Samchód kupiony prz przebiegu 34 tys. km. Pochodzi z programu BMW Premium Selection. Po pomiarze na hamowni niespodzianka: 430 Nm i 188 KM. Stwierdziłem, że to przesada więc korekta została przeprowadzona w Geko Cars. Efekt to 400 Nm w miarę płaskie i 195 KM. Jeździ się zdecydowanie płynniej. Wykres:

 

http://images49.fotosik.pl/317/fae438222a532d61med.gif

 

Test 1 - to w miarę możlwiości "wyczyszczony" stary program, Test 2 - nowy program. Test 3 - stary program

Jakość poprzedniego programu raczej fatalna (strasznie kręcono dawką paliwa co na pewno dobrze nie wpływało na DPF, ponadto dość długo trzymał moc przy maks obrotach co też nie bylo dobre dla sprężarki). Prawie ten sam efekt udało się osiągnąć pozostawiając większość parametrów seryjnych. W starym programie wprowadzono Vmax 225 km/h

Edytowane przez N4S
Opublikowano
Nowy wykres gładki jak stół - super, zapewne wrażenia z jazdy jeszcze wieksze.
Opublikowano
Nowy wykres gładki jak stół - super, zapewne wrażenia z jazdy jeszcze wieksze.

 

szczerze mówiąc, to jeżdżąc na starym programie myślałem, że mam serię i że wreszcie po programie będzie to jeździć (zwłaszcza na dolnych obrotach, bo na przyspieszenie 150-200 km/h absolutnie nie mogłem narzekać i robiło wrażenie). Szczególnie ten Vmax mnie zmylił, myślałem, że to seria. A tu pewne rozczarowanie, że mogę tylko już charakterystykę zmieniać a w osiągach wiele nie zmienię. Może to wynika z punktu odnisienia bo mam jeszcze drugie auto do zabawy GTI 245KM i 350 Nm na DSG :wink:

Opublikowano
...ten poprzedni wykres-mod to jakaś masakra :duh: ...dolany na maxa...a od 3000obr. poszarpaniec...dpf nie miał prawa dożyć spokojnej"starości"...poprawka absolutnie standardowa :cool2:

 

Po analizie poprzedniego modu wyszło, że został zrobiony zgodnie z zasadą dodajmy +6% do wszystkiego i zobaczymy co wyjdzie (zwłaszcza niebezpieczna była zabawa z ciśnieniem paliwa poniżej 2000 obrotów)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

odswierze temat-

bylem u Mariusza w Pleszewie- i nie zawiodlem sie,-

pelen profesjonalizm zarowno w wykonanej pracy jak i w podejsciu do klienta.

Mam nowe turbo i auto prawie trzymalo serie ale na moje wyrazne zyczenie zdecydowalem sie na lightowy program-

dla mnie priorytetem jest bezwaryjnosc.

http://img830.imageshack.us/img830/7513/epson004.jpg

Opublikowano
A polecicie zrobić modyfikację dla 320xdA 177KM 2009 (chodzi głównie o 4x4)

Jaki przebieg powinno mieć auto (obecnie mam niecały 1000km)

przebieg 4tys., wymiana oleju + filtra i idz na modyffkacje...pozdr

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
A polecicie zrobić modyfikację dla 320xdA 177KM 2009 (chodzi głównie o 4x4)

Jaki przebieg powinno mieć auto (obecnie mam niecały 1000km)

przebieg 4tys., wymiana oleju + filtra i idz na modyffkacje...pozdr

Gdzie polecacie modyfikować (i zarazem hamować) auto z 4x4?

Opublikowano
A polecicie zrobić modyfikację dla 320xdA 177KM 2009 (chodzi głównie o 4x4)

Jaki przebieg powinno mieć auto (obecnie mam niecały 1000km)

przebieg 4tys., wymiana oleju + filtra i idz na modyffkacje...pozdr

Gdzie polecacie modyfikować (i zarazem hamować) auto z 4x4?

tam gdzie Ty konkretnie masz zaufanie, ja z racji tego, ze mieszkam w W-wie polecam:

1) MASTERS - najlepsi, najdrozsi, najwieszky foch :mrgreen: ,

2) MR (Rogal) - b. dobry i przy tym stosunkowo tani.

Obydwie firmy maja duze doswiadczenie i historie w modyfikacjach, bazuja na pomiarach z obciazenia (nie inercji) :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
tam gdzie Ty konkretnie masz zaufanie, ja z racji tego, ze mieszkam w W-wie polecam:

1) MASTERS - najlepsi, najdrozsi, najwieszky foch :mrgreen: ,

2) MR (Rogal) - b. dobry i przy tym stosunkowo tani.

Obydwie firmy maja duze doswiadczenie i historie w modyfikacjach, bazuja na pomiarach z obciazenia (nie inercji) :cool2:

Nie mam żadnego doświadczenia więc ani zaufania ani opinii również nie mam.

Wolałbym coś w okolicach Łodzi... ale jak trzeba będzie to pojadę do Warszawy.

Opublikowano

tam gdzie Ty konkretnie masz zaufanie, ja z racji tego, ze mieszkam w W-wie polecam:

1) MASTERS - najlepsi :?: , najdrozsi, najwieszky foch :mrgreen: ,

2) MR (Rogal) - b. dobry i przy tym stosunkowo tani.

Obydwie firmy maja duze doswiadczenie i historie w modyfikacjach, bazuja na pomiarach z obciazenia (nie inercji) :cool2:

Ahh ta twoja milosc do Marka :lol:

 

Code Rogal to mr-motors tak gdybys nie wiedzial. Oprocz w/w firm ktore sa dobre mozesz smialo podjechac do compsportu, maja oddzial w łodzi ale jakie sa tam warunki i kto tam modzi nie wiem. najlepiej pierw przedzwon do centrali w bielsku i popytaj sie o łódz.

Opublikowano

A co powiecie o http://compsport.pl/ ?

Po rozmowie otrzymałem informację, że moje auto można zrobić:

1. 200KM

2. 420Nm

3. Nie da się xDrive zmierzyć na normalnej hamowni i hamuje się na drodze

 

Znajomy robił u nich Evo (391KM/513Nm) i jest bardzo zadowolony.

Opublikowano

Ja kiedyś robiłem Passata w Łodzi w firmie G-LAB.(http://www.g-lab.pl/) Byłem zadowolony z usługi i auto doskonale jeździło. Nie wiem jak z BMW ale myślę że robią:) W Warszawie pojechał bym do Rogala bo na forach ma najlepsze opinie:)

P.S Nie orientujecie się o koszty programu u Rogala do 320d 163KM?

Opublikowano
A co powiecie o http://compsport.pl/ ?

Po rozmowie otrzymałem informację, że moje auto można zrobić:

1. 200KM

2. 420Nm

3. Nie da się xDrive zmierzyć na normalnej hamowni i hamuje się na drodze

 

Znajomy robił u nich Evo (391KM/513Nm) i jest bardzo zadowolony.

zrobic mozna wszystko, tylko czy warto, jak robisz dla siebie i na dlugo to zmniejsz Nm do ~400, a xdrive hamuja w W-wie tam gdzie Ci polecilem (MASTERS, MR MOTORS), EVO to zupelnie inne auto i inne modyfikacje, program w EVO robi sie na koncu a w BMW diesel na poczatku poniewaz wystarczy sam soft...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
P.S Nie orientujecie się o koszty programu u Rogala do 320d 163KM?

Jesli zalapiesz sie na grupowy to jest tanio grupowy tjunink

 

A co powiecie o http://compsport.pl/ ?

Po rozmowie otrzymałem informację, że moje auto można zrobić:

1. 200KM

2. 420Nm

3. Nie da się xDrive zmierzyć na normalnej hamowni i hamuje się na drodze

 

Znajomy robił u nich Evo (391KM/513Nm) i jest bardzo zadowolony.

Mozesz u compotow robic, dziwne tylko ze nie chca 4x4 mierzyc ale podejrzewam ze w lodzi tylko tak jest, mozesz takze zalapac sie na grupowy u rogala - link wyzej

Opublikowano
Z Bełchatowa nie masz już daleko do Pleszewa, a w okolicy jest Goodhope (www.goodhope.pl) - czyli Dobra Nadzieja i Pan Mariusz który jest profesjonalistą, sam dokonuje modyfikacji pod konkretny pojazd, a nie wgrywa ,,gotowce'', poza tym ma z prawdziwego zdarzenia hamownię obciążeniową 4x4 (w sam raz dla Twojego XDrive'a) i na podstawie sprawdzenia stanu pojazdu podczas hamowania wykonuje modyfikację. Cena również jak na BMW jest sensowna.
Opublikowano
Z Bełchatowa nie masz już daleko do Pleszewa, a w okolicy jest Goodhope (http://www.goodhope.pl) - czyli Dobra Nadzieja i Pan Mariusz który jest profesjonalistą, sam dokonuje modyfikacji pod konkretny pojazd, a nie wgrywa ,,gotowce'', poza tym ma z prawdziwego zdarzenia hamownię obciążeniową 4x4 (w sam raz dla Twojego XDrive'a) i na podstawie sprawdzenia stanu pojazdu podczas hamowania wykonuje modyfikację. Cena również jak na BMW jest sensowna.

140km... podobnie mam do Warszawy (160km) ale do Warszawy zdecydowanie lepsza droga ;)

Opublikowano

code, pojedź do Masters'a - będziesz zadowolony.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.