Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

Jak wygląda program do e60 2008 2.0d 177? szczególnie mam na myśli wersję z automatem? czy po lifcie była wprowadzana jakaś nowa skrzynia? jak znosi moment? Za wszelkie uwagi z góry dziękuje :)

Skorzystaj z wyszukiwarki . ok. 400N nie powinno stanowić problemu. Wszystko zależy od twojego mózgu a co za tym idzie prawej nogi.Momentu możesz mieć max -420N, nikt Ci nie każe go non stop w pełni wykorzystywać.Można jeździc na serii i też zarżnąć silnik lub skrzynię .

Jeżeli jesteś konkretny klient proponuję z kontaktuj się z autorytetem w tym temacie G-CS.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
  • Zarejestrowani
Opublikowano
JA nie wiem po co ludzie się pytaja o opinie po powrocie od Grzesia, ile razy można mówić że jest zajebiście :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Sobotnia wizyta u pana Grzegorza (Gcs tuning)

 

Wygląda to dobrze (wykres) :)

 

Lepiej napisz o odczuciach z jazdy po zawirusowaniu auta.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Odczucia... :D :D :D Jestem w pełni uradowany, mam ochotę ciągle jeździć, fajne uczucie po wciśnieciu pedału do podłogi, od ciągłego butowania powstrzymuje mnie jedynie świadomość katowania silniczka, szkoda go. Ciekawość zżera jak musi chodzić zavirusowane 3.0d.

Teraz czas na kosmetykę auta, kilka detali trzeba poprawić :)

Opublikowano

W takim razie czas i na moj, polecam bardzo GCS!

 

http://desmond.imageshack.us/Himg528/scaled.php?server=528&filename=scan0001zm.jpg&res=landing

Opublikowano

Masz podobnie jak bylo u mnie turbo startuje troche za pozno, u mnie po regulacji zaworu zmiennej geometrii startuje odczuwalnie z okolo 1.8-1.900 wczesniej jakos 2.100 nie mierzylem tego jeszcze ale po regulacji jest bardzo odczowalny start kop mocy od okolo 1.800 rpm. Sprawdz to bo uciebie tez tak od 2k turbo startuje. Jakby delikatnie byl zaworek rozregulowany.

 

 

Pzdr.Lukasz

Opublikowano

...tu było trochę inaczej, auto przyjechało na chipa, już podczas diagnostyki parametry wyglądały na modyfikowane, a późniejszy wynik pomiarów na hamowni wykazały 184KM i 388Nm, ale wykres tragiczny, czyli kolejny gotowiec z nieogarniętymi limiterami i dawką podniesiona już od 1000obr. wrzucony przez jakiegoś druciarza, po wgraniu serii (trochę było z tym problemów bo rzadki soft) wynik w miarę standardowy, a potem już modyfikacja i teraz jedzie jak należy :lol:

 

 

http://img542.imageshack.us/img542/9571/bmw320d163kmobcy.jpg

Opublikowano

nie no o tym czerwonym wykresie nawet się nie wypowiadam bo to chyba jakiś dowcip :).

 

 

Chodzi mi o to, że analizując kupę tych wykresów z 2.0 większość ma już to wypłaszczenie wykresu od poziomie 1800-1900-2000, tutaj startuje od około 2k i wypłaszcza się delikatnie i dopiero trzyma ten szczyt miedzy 2.2-2.400. Nie mówię, że to źle i trzeba panikować, nie twierdze też, że każde auto jest takie same bo nie jest, ale przy najbliżeszej okazji sprawdził bym to, ewentualnie "dokręcił" ten kapturek od zmiennej geometrii o pół obrotu i sprawdził inapą czy nie przeładowuje i porównał odczucia na 2 biegu przy max gazie od kiedy jest strzał mocy. U mnie ewidentnie był ten zawór rozregulowany i odczuwalnie walnięcie mocy na 2 było na poziomie 2.1-2.200 ale zawór aż puszczał w szczycie bo był tak napięty, po regulacji turbo wali od okolo 1800-1900, jak będe znowu w Katowicach może we wrześniu to będe dzwonił wcześniej to umówimy się jakoś i jak się uda to zmierzymy dziada teraz :). Po analizie filmiku z regulacją który widziałem i ogladałem ze 50x najmniej, przy nie właściwym ustawieniu zawóru w sensie jak ciągnie dalej niż powinien, to po podaniu mu prądu i zrobieniu przez niego pełnego przejscia w dół i do góry widać na filmiku że nie schodzi do samego końca i brakuje mu ciutek nie wiem 1-2mm, oczywiście przy takim ustawieniu turbo nam nie przeładuje bo tak czy siak zmienna geometria otworzy się do końca bo będzie robić to ponad stan i i łopatki po prostu zablokują się w skrajnej pozycji a zawór bedzie napięty, nie chodzi mi tu o TRWAŁY blok tylko o blok wynikły z konca zakresu ruchu łopatek :), no ale też turbo może zacząć startować ciutek później.

 

 

podsumowując po prostu bym to sprawdził bez paniki.

 

 

pzdr. Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.