Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wymień wszystkie możliwe filtry i płyny, łącznie z odmą (sam wkład) - lub chociaż przeczyść. To aż niewiarygodne żebyś miał aż takie straty (22KM). Jakby Ci 6 ubyło to ok.
Opublikowano
kolego 2005 rocznik i 85 tys km czyli 12 tys rocznie , hmm wykresy pokazują mniejszą moc . no cóż może się mylę ale ten przebieg mało realny no chyba ,że masz auto od nowości. Ja prawie nigdzie nie jeżdżę poza pracą i raz na jakiś czas wakacje i robię 10-15 tys w roku ale u Niemca nie ma szans na taki przebieg w Dieslu lub PB powyżej 2 l pojemności.
Opublikowano
kolego 2005 rocznik i 85 tys km czyli 12 tys rocznie , hmm wykresy pokazują mniejszą moc . no cóż może się mylę ale ten przebieg mało realny no chyba ,że masz auto od nowości. Ja prawie nigdzie nie jeżdżę poza pracą i raz na jakiś czas wakacje i robię 10-15 tys w roku ale u Niemca nie ma szans na taki przebieg w Dieslu lub PB powyżej 2 l pojemności.

Ja przebywam w Irlandii tu sprzedaz samochodow rzadzi sie innymi prawami.

Nie mowie ze przebieg jest realny bo tego nigdy nie wiadomo,ale mam pewne podstawy by przypiszczac ze jest prawdziwy,kolejna kwestia to taka ze gosciu ktory hamowal mi bmw to powiedzial ze jak zyje to nie widzial bmw ktore z fabryki wyjechalo z deklarowana iloscia koni,srednio to -5,-10 od tego co jest na papierze.

Mowil ze sprawdzal m3ki i mimo papieru i 420km to rekord mial 380km

Srednio to 400km.

420 tez nie mial zadnej.....

Mysle wiec ze 20koni straty w ciagu 7 lat i 85tys km przebiegu (raczej po miescie)

Jest realne.

Opublikowano

To pogadaj z G-CS to powie Ci, że jak BMW nie było zaniedbane i podzespoły są sprawne to będzie miało deklarowaną wartość +/-5 KM.

Z kim nie rozmawiam (oczywiście chodzi mi o mechaników, tunerów), to wszyscy są zgodni że BMW trzymają serię nawet przy dużych przebiegach.

To nie jest normalne, żeby 20 KM poleciało, tym bardziej po takim przebiegu. To nie jest normalne nawet przy dwa razy większym przebiegu.

Opublikowano
Nie mowie ze nie masz racji,dlatego nie bede wchodzil w dyskusje bo sam w tym temacie wiedzy nie mam,mowie tylko to co mi mowil gosciu z hamowni osoba ktora ma doswiadczenie.
Opublikowano
...Z kim nie rozmawiam (oczywiście chodzi mi o mechaników, tunerów), to wszyscy są zgodni że BMW trzymają serię nawet przy dużych przebiegach...

A ja z tego co wiem,to BMW nie jest takie skore do trzymania tej serii...

Np X6 4.0d z deklarowanych 306KM wypluwa okolo 285-290KM...

Opublikowano

to w takim razie przed hamowaniem poza wymianą filtra powietrze oraz oleju (wraz z filtrem oczywiście) co należy zrobić aby pomiar był ok?

szczególnie w dieslu?

Opublikowano

Filtr paliwa, wyczyść odmę i zmień wkład - filtr odmy.

 

Jak wiecie, byłem na wirusie w zeszłym miesiącu, wtedy jeszcze przed zmianą filtrów i płynów i wykres wyglądał tak:

http://img196.imageshack.us/img196/9089/bmw320d150kmflota.jpg

 

Po prawie miesiącu i po zmianie płynów oraz filtrów wygląda tak:

 

http://img11.imageshack.us/img11/8466/bmw320de90163.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Kto pomoże mi to zinterpretować... dlaczego maks moment jest niższy o 20 Nm i dlaczego jest przy 3800 obrotów :?: :?:

Opublikowano

Kto pomoże mi to zinterpretować... dlaczego maks moment jest niższy o 20 Nm i dlaczego jest przy 3800 obrotów :?: :?:

 

bo tak masz wykonany pomiar... spójrz na przebieg momentu a nie na jego wartości max i gdzie są osiągane i wszystko jasne...

Opublikowano

Jeny nie jestem biegły w tym temacie :(

To znaczy - pomiar wykonany źle, czy po prostu inny sposób pomiaru + inny sprzęt = inny wykres?

Bardziej mnie zastanawia, czemu wykres momentu jest taki pofalowany zaraz po tym jak turbina wstaje?

Co to może oznaczać?

Opublikowano

tak sobie myślę ,że moze te różnice w pomiarach wynikają bardziej ze stylu jazdy niż utrzymania auta.

 

ja mam mniej kucyków o 10 (bo Nm mam idealne) pomimo tego że bardzo dbam o oleje i filtry natomiast jak przez jakiś czas się wlekę to auto muli a jak przez tydzień pocisnę to nauczy się do stylu jazdy i ma zrywa. więc może komputer dostosowuje się do stylu jazdy i dlatego takie rozbieżności wychodzą. Moze przed hamownią warto kilka dni wcześniej ostrzej pojeździć.

Opublikowano
tak sobie myślę ,że moze te różnice w pomiarach wynikają bardziej ze stylu jazdy niż utrzymania auta.

 

ja mam mniej kucyków o 10 (bo Nm mam idealne) pomimo tego że bardzo dbam o oleje i filtry natomiast jak przez jakiś czas się wlekę to auto muli a jak przez tydzień pocisnę to nauczy się do stylu jazdy i ma zrywa. więc może komputer dostosowuje się do stylu jazdy i dlatego takie rozbieżności wychodzą. Moze przed hamownią warto kilka dni wcześniej ostrzej pojeździć.

coś w tym jest,mam czasem też wrażenie że jak jeden dzień mocniej pośmigam to samochód jest zdecydowanie żywszy..

Opublikowano
Z Bydgoszczy do Krakowa... nie mam innej możliwości :?

No to nie porównasz tych wykresów. Zwykle hamowanie inercyjne mają tendencje do zaniżania momentu przy silnikach z turbo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

nie piszcie głupot... bo jeszcze ktos pomysli ze to prawda co piszecie

pomiar jest źle zrobiony... moc max przy 3700?? moment przy 3600?? - źle zestawione obroty hamowni i silnika... moc jest funkcją obrotów i momentu obrotowego, wszystko jest ze sobą sztywno powiązane poprzez matematykę :wink:

 

zepsuty pomiar i tyle :8)

Opublikowano
radek_rr...rzeczywiście dziwny ten wykres...falowanie po osiągnięciu momentu max, świadczy tylko o dobrze obciążonym silniku na hamowni, o braku "wygładzacza" kresek i o próbach otrzymania boosta na niższym poziomie przy niskich obr. dalej wstaje ładnie...tylko nie rozumiem dlaczego pomiar kończy się przy 3700...to bmw, moc powinna rosnąć do końca czyli co najmniej do 4200-4400 ??...albo hamownia źle skalibrowana, albo mierzący przestraszył się mocy i zdjął nogę z gazu :norty:
Opublikowano
Gdybyś poczytał wątek od początku to byś wiedział że: najbardziej sprawdzony i polecany to oczywiście GCS z Krakowa, w Katowicach masz jeszcze Aligatora (Dynosoft).

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.