Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To i ja się pochwalę swoim modem :) Trójeczka w ogóle nie trzymała serii i wyszło tylko 164km. Zastanawiam się, czy moment nie jest za wysoki, może kolega G-CS wyrazi swoją opinię :) Tuner mówił, że moment ten nie jest w niskim zakresie obrotów, a więc nie jest szkodliwy dla skrzyni automatycznej.

http://img850.imageshack.us/img850/1169/ccf2012051000001.jpg

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

...nic bym nie zmieniał, niema strzału momentu przy 1800obr. a 416Nm jest OK :lol:

..tu masz taką viewtopic.php?f=70&t=130083&start=690 i to seryjnie flotowa 160KM...do dzisiaj ładnie pomyka :)

i tu...w e60 viewtopic.php?f=70&t=130083&start=405

Opublikowano
Dzięki za opinie koledzy :cool2: A więc zostawiam tak jak jest, bo jeździ się delikatnie mówiąc mega przyjemnie :D
Opublikowano
Dzięki za opinie koledzy :cool2: A więc zostawiam tak jak jest, bo jeździ się delikatnie mówiąc mega przyjemnie :D

Dodam jeszcze, ze u mnie prawdopodobnie przy tej samej skrzyni było fabrycznie 430Nm

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wczoraj zakupiłem e91 2006r 320d (163KM/340Nm) i od razu pojechałem do G-CS.

195 KM 385 Nm

Zbiera się bardzo przyjemnie, nieprofesjonalnie zmierzyłem 7,7s do 100km/h. Wydaje mi się, że wczoraj jakoś lepiej przyspieszał, ale to chyba tylko złudzenie ;)

Po niedzieli duży serwis, zobaczymy jak będzie śmigał ;)

Btw. w ukrytym menu w pozycji 7.1 temperaturę mi wskazuje 70 St. C. około 9 st.C temp. powietrza. Jak depnę to dochodzi do 80 stopni i dalej spada.

Czy w ukrytym menu jest opcja obliczenia przyspieszenia ze startu stojącego? Trochę nie ten dział, ale nie chcę rozbijać na dwa posty, tym bardziej, że to temat dość pokrewny.

Opublikowano
...Wydaje mi się, że wczoraj jakoś lepiej przyspieszał, ale to chyba tylko złudzenie ;)...

Zobaczysz jakie zludzenie jest w mrozne dni... :wink:

Opublikowano

radek_rr tak na szybko ... zadzwon do MCarsu(jak jestes z Krakowa ?) i zamow sobie 2 termostaty (glowny i egr'u) + plyn chlodniczy do siebie i wymien. Nie oszczedzaj i nie wymieniaj ich pojedynczno bo bedziesz dwa razy ta sama robote robic.Nie kupuj termostatow w intercarsach i innych sieciach, bierz prosto z ASO

Masz ewidentnie niedogrzany motor , zalatwisz szybko DPF'a(potrzebuje min.75 stopni zeby zaczac wypalac) i turbine ... o reszczcie niebede wspominal bo jednak to proces dlugotrwaly .

 

Jesli chodzi o zludzenie ..to nie zludzenie jak jest goraco to auto sie gorzej zbiera (potrzebny wydajniejszy intercooler), pozatym w upalne dni pracuje caly czas klima niby nic ale pare koni skrobnie.

 

ukryte menu nie liczy przyspieszenia .

 

p.s. czekamy na wykres , gratuje moda :D , seria nie jezdzi za bardzo tzn ..bynajmniej dla mnie , bo dla niektorych to rakieta :D

 

pozdr

Opublikowano
...Jesli chodzi o zludzenie ..to nie zludzenie jak jest goraco to auto sie gorzej zbiera (potrzebny wydajniejszy intercooler)...

dlatego wlasnie zrobilem tak :wink: po slowie zludzenie...

Moj pokazal na hamowni 322PS przy temperaturze 40 stopni celsjusza na zewnatrz.Mysle ze w zimie przy minusowych temperaturach pokazal by znacznie wiecej ;)

Opublikowano

Wykresu nie mam w wersji elektronicznej, może sam Majster wrzuci ;)

Dzięki za info, oczytałem się o tych termostatach na forum i od razu sprawdziłem ;D

Do tego jeszcze mam sporą korektę na jednym z wtrysków. W Rafmar jak dzwoniłem to mnie postraszyli, mam nadzieję, że nic z tego nie wyniknie. No i świeca żarowa jedna wykazuje błąd... (nie pamiętam, czy to było na tym samym cylindrze).

Ale ogólnie autko fajne i dopóki nie będę musiał zmieniać silnika to nie pożałuję zakupu ;D

Opublikowano (edytowane)

Moj pokazal na hamowni 322PS przy temperaturze 40 stopni celsjusza na zewnatrz.Mysle ze w zimie przy minusowych temperaturach pokazal by znacznie wiecej ;)

 

no to chyba nie dokonca znasz zasade dzialania hamowni ... bo cisnienie i temperatura sa brane pod uwage podczas hamowania auta.

 

 

Radek a dlaczego niby masz zmieniac silnik ??? M47TU2 to zeliwny blok nie aluminionwy. Silnik jest jak najbardziej sluszny !! :cool2:

 

Co do korekcji napisz mi na pw jakie masz , swieca zarowa to pierd_ola , nie mieszalbym tego z korekcjami :roll: .

Ja swoja byla 320d wyratowalem z beznadziejnych korekcji (mrowienie i trzesienie buda) i po przejechaniu 10k km jest wszystko ok :cool2:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano (edytowane)

No nie znam,chyba mi wolno?

tylko wytlumacz mi w takim razie,po co w tracie pomiaru tuner schladzal intercooler woda?

Edytowane przez pieczek
Opublikowano

 

Radek a dlaczego niby masz zmieniac silnik ??? M47TU2 to zeliwny blok nie aluminionwy. Silnik jest jak najbardziej sluszny !! :cool2:

 

Taki żarcik ;)

Chodziło mi raczej o pułap kosztowy ;D

Na razie jeżdżę na Vervie z uszlachetniaczem, jeszcze jeden bak... potem jestem umówiony na diagnozę czy coś się zmieniło ;)

Opublikowano (edytowane)

nic sie nie zmieni ... premium paliwa wcale nie sa takie dobre... czysty diesel lepszy IMO (i nie tylko moja :D )

"Uszlachetniacze" to dodaje sie samemu we wlasnym zakresie.

Zobacz ile paliwo stoi w "beczce" premium a ile stoi w zwyklej ...

zreszta to Twoj samochod :D

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
...wynik na hamowni to minimum jakie uzyska na drodze...bo nawet najmocniejszy nadmuch daje ok. 100...120km/h...a auto po rolkach przy pełnym obciążeniu jedzie grubo ponad 200 więc i temp. na dolocie przy ori IC szybciej rośnie (widzę to na diagnozie)...jeśli pod koniec pomiaru jest 45...50st to parę kucyków ucieknie...korekty hamowni są liczone według ciśnienia i temperatury otoczenia :)
Opublikowano

Widzę, że koledzy skorzy do pomocy, to pomęczę Was jeszcze trochę ;D

Po pierwsze - olej. Im więcej czytam na forum tym mniej wiem. Napaliłem się na Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-40 XTL (ewentualnie 5W-30 XTL).

Będzie grało? Czy po programie muszę zwracać jakąś szczególną uwagę na olej, czy mogę lać domyślny polecany przez BMW?

 

Po drugie - koła. Czy jak założę szersze koła to układ napędowy nie będzie zbytnio obciążony?

Opublikowano

...Fuchs zdecydowanie ok...choć polecałbym Millersa...byle tylko castrolla nie zalewać :D

...po czy przed programem, nie patrz na komputer i szalone longlife...wymieniaj grzecznie co 15tkm i ciesz się jazda...aaa i o odmie nie zapomnij :)

Opublikowano

G-CS ... Kurna.. teraz dopiero złe słowo na Castrola? Już kilka osób źle o Castrolu pisało :oops: A ja zalałem kilka m-cy temu. :duh: ale nic to, Millers jest następny w kolejce :!: :8)

 

 

Pozdrawiam

Krzysiek :wink:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
...na temat castrola wiele napisano, zdrowo przereklamowany i mało syntetyka w syntetyku :norty: ...a co do braku problemów?...znam takich co na oleju z bieronki jeżdżą i nic się nie stało, ale czy warto czekać aż coś się wys... :?:
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja teraz kupilem ori olej bmw 5w-30 i zastanawiam sie czy to tez jeszcze castrol jak kiedys czy co innego daja teraz w aso

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Z obserwacji strony internetowej producenta wynika, że Millers XF LONGLIFE C3 5w30 będzie słusznym wyborem?

Zastanawiałem się też nad filtrem K&N - dobry pomysł? Czytałem na forum różne opinie. Nie chciałbym ryzykować uszkodzenia motoru, przed czym niektórzy przestrzegali, z kolei mam bardzo dobre doświadczenie z K&N ale przy chopperku ;D

Czy filtry o większej wydajności będą odciążały turbinę? To znaczy czy turbina nie wysila się bardziej jak są filtry o mniejszej przepustowości powietrza?

Z drugiej strony - czy możliwe jest, że cokolwiek przez K&N się przedostanie? Firma jest raczej solidna i ma raczej dobre produkty, jest to pierwsze forum, na którym ktoś mnie przestrzegał przed użyciem w/w.

Opublikowano

...nie spodziewaj się jakichkolwiek efektów po wymianie na filtr k&n, w doładowanym silniku niema reakcji, najważniejsze to aby był czysty, wystarczy wymieniać razem z olejem co 15tkm.

...co do oleju, bardzo dobrze poinformowanym człowiekiem jest gość z tej stronki http://www.zmienolej.pl/ ma naprawdę szeroką wiedzę w temacie i świetnie doradzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.