Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
..no i następne klubowe e91 2.0 uszczęśliwione :8)

 

helo: G-CS -boss of chip tunning

 

czy to aby mój wykres? :?:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

...no i znów banan na twarzy...po jeździe próbnej na modzie :lol:

...oto następna e90.....

...czy w klubie są jeszcze inna modele :?: ...bo same e90 przyjeżdżają :P

 

http://img828.imageshack.us/img828/3839/bmwe90kbcxps1.jpg

Edytowane przez G-CS
Opublikowano

no ja od ponad 3 lat mam modyfikacje na ponad 710Nm w 335d i skrzynia spokojnie daje rade, nigdy nie mialem z nia problemu....auto ma 62.000km przebiegu, na chipach ma zrobionie 55.000km.

co do skrzyni, to kiedys sam sprawdzalem i wedlug wszelkich danych w 330d/335d siedzi ta sama skrzynia... dzwonilem do ZFa i mowili, ze skrzynia ma 15-20% zapasu, podaja seryjnie 600Nm, mi auto w samej serii na hamowni Maha mialo 614Nm...ogolnie mam sie nie martwic...

skrzynia do 750Nm jest w Bentleyu Continentalu GT.

dziwi mnie to, ze 330d i 335d maja niby ta sama skrzynie, gdzie jezdzilem 330d i auto zupelnie inaczej zmienialo biegi niz u mnie...

Opublikowano
..no i następne klubowe e91 2.0 uszczęśliwione :8)

 

helo: G-CS -boss of chip tunning

 

czy to aby mój wykres? :?:

...noo..tak jakby :wink:

...a jak wrażenia z eksploatacji?

 

Powiem tak, seryjne 163KM nie robiły na mnie wrażenia chociaż było czym jechać. Po modyfikacji sytuacja zmieniła się diametralnie auto rwie się do przodu na każdym biegu, DTC ma co robić, szczególne odczucia są na 5 i 6 biegu. stwierdzenie "uszczęśliwione" jest adekwatne do tego co zrobił G-CS z moim samochodem. Jak na razie nie ma żadnych problemów z autem po chipie, żadnych dymków ani kontrolek, nawet spalanie nie poszło w górę. Jedyna rzecz, która mnie martwi to fakt czy opony na tylnej osi doczekają końca sezonu :?: :D

Polecam wszystkim wizytę u G-CS.

 

pozdrawiam:

Wojtek_e91

Opublikowano
...no i znów banan na twarzy...po jeździe próbnej na modzie :lol:

...oto następna e90.....

...czy w klubie są jeszcze inna modele :?: ...bo same e90 przyjeżdżają :P

 

http://img443.imageshack.us/img443/8307/bmwe90.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Może jakiś rabacik na virusy dla forumowiczów? :) Jaka cena za mod w 320d? Cholera kusi mnie kusi... przebieg co prawda 189 000km ...

 

Pzdr.

Opublikowano
Może jakiś rabacik na virusy dla forumowiczów? :) Jaka cena za mod w 320d? Cholera kusi mnie kusi... przebieg co prawda 189 000km ...

 

Pzdr.

kolega Niemirad zadzial w tej sprawie :cool2: dlatego ceny sa specjalne :cool2:

nie ma żadnych problemów z autem po chipie, żadnych dymków ani kontrolek, nawet spalanie nie poszło w górę..

problemow nie ma i nie bedzie, problem mozesz miec po zlym ori programie a nie po dobrej modyfikacji :cool2: a spalanie pojdzie do gory, musi isc, jedziesz = pije, nie pije = nie jedziesz :mrgreen:

Polecam wszystkim wizytę u G-CS.

no i reklama robi sie sama :mrgreen: :cool2: z jednej strony dziwie sie, ze Forumowicze wola jechac do przedstawiciela niz do zrodla jezleli jest w tym samym miescie, ale najwidoczniej G-CS ma cos w sobie :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)
z jednej strony dziwie sie, ze Forumowicze wola jechac do przedstawiciela niz do zrodla jezleli jest w tym samym miescie, ale najwidoczniej G-CS ma cos w sobie :mrgreen: :mrgreen:

 

Fakt koleś sympatyczny ale najważniejsze że po prostu dobrze zna się na chip tuningu -prawdziwa profeska a do tego dla nas niskie ceny

 

dodam jeszcze że nawet najlepsza firma jak jest już "duża" to inaczej podchodzi do klienta np. skórzana kanapa kawka , auto za ścianą ,

zrobione i proszę do kasy a tu facet były ich pracownik, stara się, poprawia dopasowuje program, hamuje auto wiele razy pokazuje i wszystko tłumaczy

na bieżąco .

 

czego chcieć więcej :D

 

 

dla Klubu i Forum BMW

 

modyfikacja chip (w tym odpowiednia ilość prób na hamowni i piękny wykres ) 1000 zł

 

sprawdzenie ( samo hamownie i wykres ) 50 zł

 

targowałem te ceny przez dwa tygodnie :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Niemirad

Edytowane przez niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

łał, no to cena faktycznie piękna :cool2:

ja dałem 2x więcej i to też po rabacie :shock:

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano (edytowane)
..tak dla ścisłości...takie cenki będziemy trzymać jak długo się da...i tylko do 2005r. produkcji...od 2006 1100zł. :D ...do poj. 2.5...3.0 od 2006 już w cenie 1400zł. :8) Edytowane przez G-CS
Opublikowano

Było kilka postów wyżej - nie ma żadnych problemów z automatem :cool2:

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Moja Bemka ma 195 tys i żadnych problemów - robić :cool2:

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

A to moja przed:

 

i po chiptuningu :

 

mierzone od 0-140kmh

 

W obu start jest w około 10-10,7 sekundy

 

Zwróćcie głównie uwagę na różnicę w czasach 100-140kmh

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

skrzynia do 750Nm jest w Bentleyu Continentalu GT.

ale to zupelnie inna skrzynia

sam sprawdzalem i wedlug wszelkich danych w 330d/335d siedzi ta sama skrzynia... dzwonilem do ZFa i mowili, ze skrzynia ma 15-20% zapasu, podaja seryjnie 600Nm, mi auto w samej serii na hamowni Maha mialo 614Nm...ogolnie mam sie nie martwic..

wg mojej "konstruktorskiej" wiedzy zapas jest wiekszy ale oficjalnie masz 600Nm i gdyby auto mialo 601Nm i skrzynia rozlecialaby sie 1km po wyjezdzie z fabryki to ZF powiedzialby tak: Panstwo z BMW AG prosze kupic nowa skrzynke, nie dopilnowaliscie softu, moment wiekszy od dopuszczonego, dziekujemy za kolejny zakup w naszej firmie...

dziwi mnie to, ze 330d i 335d maja niby ta sama skrzynie, gdzie jezdzilem 330d i auto zupelnie inaczej zmienialo biegi niz u mnie...

skrzynka jest ta sama ale masz zupelnie inne glowne przelozenie, inny konwerter oraz inne parametry mocy/momentu dlatego subiektywne odczucia sa inne...sama szybkosc zmiany przlozen powinna byc identyczna ale uslizg masz juz wiekszy w x35d niz w x30d....

..tak dla ścisłości...takie cenki będziemy trzymać jak długo się da...i tylko do 2005r. produkcji...od 2006 1100zł. :D ...do poj. 2.5...3.0 od 2006 już w cenie 1400zł. :8)

:mrgreen: rosnie wiarygodnosc firmy, pojawaiaj sie "przecieki" o wzroscie cen :mrgreen: :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

 

..tak dla ścisłości...takie cenki będziemy trzymać jak długo się da...i tylko do 2005r. produkcji...od 2006 1100zł. :D ...do poj. 2.5...3.0 od 2006 już w cenie 1400zł. :8)

:mrgreen: rosnie wiarygodnosc firmy, pojawaiaj sie "przecieki" o wzroscie cen :mrgreen: :mrgreen: pozdr.

...to raczej nie są wzrosty cen...a sprecyzowanie... co by jasność była :mrgreen: ...bo do tej pory poza jedną z 2006 (troszkę się zagapiłem :duh: )..wszystkie autka były 2005 ..i 2.0... :P

Opublikowano

 

Fakt koleś sympatyczny ale najważniejsze że po prostu dobrze zna się na chip tuningu -prawdziwa profeska a do tego dla nas niskie ceny

 

Niemirad

co jak co,

już się nie będę czepiał że to są gotowce wgrywane, bo biznes is biznes

każdy musi w jakiś sposób zarabiać

ale od wgrywania gotowców do modyfikowania map jeszcze długa droga

z całym szacunkiem do G-CS niech robi co robi, ale profesjonalnym chip tuningiem tego nie można nazwać

jak zobaczę jakieś zmodyfikowane mapy choćby w Win Olsie lub lepiej jakiś samochód który sam zmodyfikuje to przeproszę i zwrócę honor

ale jak na razie nazywajmy rzeczy po imieniu

a co do cen, to za 1200 zł zrobicie indywidualny program u kogoś kto się na tym zna

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano (edytowane)

...mam za to pojęcie o całej reszcie...i nie spuszczam klientów po brzytwie...tylko działam tak długo i dokładnie aż wyniki sa zadowalające :lol:

..dodam jeszcze jak czytam że ktoś komuś 6 poprawek robił...i trwało 4h...to nie wygląda na doświadczenie...a bardziej na błądzenie :wink:

...skąd wytrzasnąłeś to 1200zł.?

Edytowane przez G-CS
Opublikowano

ja wole działać w myśl zasady, przezorny zawsze ubezpieczony

to że ktoś robi więcej poprawek to dla mnie dobrze, bo widzę że mu zależy i chce to jak najlepiej zrobić

w tym przedziale obrotów zmniejszyć moment bo dwumas już drży, potem przenieś limit na bezpieczny poziom żeby wirnika w turbie nie ukręcić, tu coś dodać, tu ująć itp.

dla mnie to jest fachowa robota, a akurat mój tuner doświadczenie ma ogromne

a ceny takie są

grupowe nawet za 1000 zł

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

G-Cs jesli jestescie bardziej lub mniej zwiazani z v-tech to radze sie odciac od nich jak najszybciej a klientow wam przybedzie. Nie mam zamiaru nikogo oczerniac ale v-tech to nieporozumienie, a zwlaszcza jego boxy wciskane ludziom ktorzy nie maja pojecia o modyfikacji ecu, nie mowiac juz o deklarowanych przyrostach ktore sa wziete z kosmosu.

 

Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM . Nie za bardzo w to wierzyłem ale sądziłem że możliwe jest do uzyskania jakieś 150KM.

 

Dziś byłem na hamowni u pana Marka, rezultaty są zaskakujące. Wielu z was prześmiewało się z boxów mówiąc że dają 10KM... Mój daje dokładnie 3,5KM i 3NM . Najgorsze w tym wszytkim jest to że nie dali mi go za darmo...

 

takich przykladow jest conajmniej kilkadziesiat znanych...

 

Ja tam was nie chce oceniac ale jesli wspolpracujecie z w/w firma to zle wrozy. :(

 

Jedyne do czego chce sie przyczepic to hamowania

 

http://gcarsolution.pl/images/hamownia/27052010047%20small.jpg

 

Rolki wydaja sie malutkie i pewnie sa lekkie, mam nadzieje ze nie wplywa to znaczaco na wyniki. Nie wiem jak hamujecie takie 335d ktore ma ponad 700Nm, nawiew tez wydaje sie kiepski. Dla mnie to troche tak wyglada prowizorycznie ala home made by PL tjunink. Jak to sie kiedys czesto slyszalo " pokaż wykres z MAHA to uwierzę " :D

 

peace

Opublikowano

Rolki wydaja sie malutkie i pewnie sa lekkie, mam nadzieje ze nie wplywa to znaczaco na wyniki. Nie wiem jak hamujecie takie 335d ktore ma ponad 700Nm, nawiew tez wydaje sie kiepski. Dla mnie to troche tak wyglada prowizorycznie ala home made by PL tjunink. Jak to sie kiedys czesto slyszalo " pokaż wykres z MAHA to uwierzę " :D

 

peace

:cool2: :cool2: photo , z ktorego zakladu :?: :mrgreen: :?:

tylko, ze w W-ce sa chyba tylko 2 hamownie MAHA:

1) MASTERS - a ten sklad oprocz mega wiedzy ma bardzo czesto jeszcze wiekszego mega focha :mrgreen: , moje spostrzezenie: "...za duzo wody sodowej...", mam nadzieje, ze sie myle i to jest tylko moja bledna opinia,

2) polibuda - a tu sie dopchac to prawdziwa sztuka...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

:cool2: :cool2: photo , z ktorego zakladu :?: :mrgreen: :?:

No z g-car solution.

 

tylko, ze w W-ce sa chyba tylko 2 hamownie MAHA

Wydaje mi sie ze ktos jeszcze ma MAHE w Wawie, ale vtg ma dobra hamownie Dyno Concept 4WD i ecu performance nowa Dyno Project 4WD, ktora ma najlepszy nawiew ze wszystkich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.