Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
...dalej i tak wszystko zdycha...a automata męczę na rolkach jak najmniej :wink:

no ale właśnie chodzi o to żeby zobaczyć w jakim stylu zdycha. U mnie automat ciągnie do 4800 i bardzo jestem ciekaw jak tam wykres wyglada.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
koledzy: wiem, że mnie za to zlinczujecie, ale również przerabiałem kosztorys "dmuchnięcia" 320d i wniosek jest jeden:

zabawa z R4 kończy się dokładnie w tym miejscu, gdzie ZACZYNA się zabawa z R6... i tego nie przeskoczymy

Trochę za daleko idące wnioski. R4 w BMW kończy sie w okolicach 260KM na samym programie. Niezbyt wiele R 6 zaczyna sie na tym pulapie. Wiele starszych silników R6 nawet na tyle sie nie chipuje.

 

Pokaż mi chociaż jedno R4 ktore na samym programie ma 260 KM ,nawet R4 2.0 twin turbo jak np 123d na programie pociagnie do ok 240 KM.

 

No to proszę:

 

http://img.photobucket.com/albums/v708/K8v8M/275b66dc.jpg

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jakie fale Dunaju :twisted:

Co masz na myśli? Tu są dwie turbiny. Można się bawić w ładny wykres, a można się też bawić w skuteczny wykres. Ja tak sobie zażyczyłem i tak jest.

 

 

100-200 km/h ok 13s jak dla mnie wynik świetny.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano

Apropos bi turbo - ;-) wklejam swój wykres.

http://s6.ifotos.pl/img/wykres-33_rerhrha.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Oooo a co tak slabo z momentem ?? Rogal sie powstrzymywal z fantazja czy zabroniles ?? :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Moderatorzy
Opublikowano

Fakt, przyrost mocy i momentu w stosunku do serii słaby. Nic Rogalowi nie sugerowałem, pewnie zrobił co mógł na seryjnych gratach.

Na papierze tylko + 10% przyrostu, ale różnica całkiem odczuwalna. Seria dostaje już baty ;-)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Kreska super rowna ale mogl troche wiecej podciagnac tak czy inaczej gratulacje ze sie w koncu zdecydowales :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
A jaka jest wasza opinia na temat chipa przy automatycznej skrzyni? Automat może dosta mocno po dupie? Robił ktoś z was chipa na automacie? Jak z zywotnoscia skrzyni?
Opublikowano
A jaka jest wasza opinia na temat chipa przy automatycznej skrzyni? Automat może dosta mocno po dupie? Robił ktoś z was chipa na automacie? Jak z zywotnoscia skrzyni?

Przecie mój wykres jest z automatu. M. Innymi z tego powodu nie chciałem zwiększać momentu obrotowego na niskich obrotach. Generalnie moja skrzynia teoretycznie jest do 400Nm ale była montowana w alpinach z silnikiem który generował 450Nm i u mnie wiecej nie ma.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
G-CS czyli zyskam 29 KM i 100 Nm. Z mocą szału nie ma. Spodziewałem się 280-290 KM. Ciekawe jak się odczuwa te dodatkowe 100 Nm? A jak wygląda spalanie po takim chipie?
Opublikowano

...upsss...miałem w głowie 3.0 218KM :duh: ...231-konna zrobi się na ok 270, na więcej bym nie liczył, dalej to już mocno koksu trzeba dowalić, więc obciążenie termiczne, ew. turbiny już spore

...a 40KM i 100Nm czy robi różnicę??...hehe spróbuj :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.