Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mody są następujące

 

JB4 PnP

aFe Cold Air Intake Stage 2

MFD Performance Scoops

Wagner Intercooler

AWE Tuning Blow Off Valve

Katalizatory środkowe M5 + tylny wydech custom przelot 4x 90mm

 

Dziwna sprawa bo po wyłączeniu JB4 wychodzi seria czyli 306ps 400Nm

Widać same mody bez kompa nic nie dają...

Poomiar robiony na Mapie 2

 

Odpchya się kosmicznie - boję się o skrzynie bo mocno szarpie szczególnie na przy przełożeniach 5-6 i 6-5

Raz wywaliło jakiś błąd skrzyni jak zrobiłem Mape7

 

Na razie odpukać jest ok.

Pytałem po różnych forach ile te skrzynie wytrzymują bo ZF podaje 400Nm - dziwne bo tyle to auto ma w serii i raczeje nie możliwe, żeby skrzynia nie miała zapasu.

Crejzus :)
Opublikowano
Ten silnik ma tzw Torque Targeting, tzn tak dobiera parametry, głównie doładowanie, żeby w każdych warunkach wychodziła seria.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
patrząc po rozkładzie momentu to chyba 177@200 powinno się lepiej odpychać niż 163@200?
Opublikowano

A nie lepiej w takim razie najpierw odblokować na standardowa moc a potem dopiero robić program.

Jest bardzo duża różnica w momencie i mocy przy niskich obrotach 1800.

Opublikowano

...nie wytrzymam, muszę się pochwalić, w końcu zdłubałem coś co nikt w Polsce nie chce robić, czyli większe mody na Fordzie

...Mondeo 2,0TDCI 115KM 2004r. po "drobnych" zmianach :norty:

 

 

http://img38.imageshack.us/img38/6733/mondeosnajper.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
No ladnie 100% przyrostu na mocy i 80% na momencie - brawo. Jakies szczegoly ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Zrob mi takiego moda plisss :) ja sie zastanawiam jak by zrobic u mnie wtryski od 335d jakas fajna suszarka plus custom ic i wydech przelotowy. W sumie w 4-5 tys bym sie chyba zmiescil plus program. Jak myslisz Grzesiu jakie wartosci by sie dalo wyciagnac ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
...tak się przyglądam próbom zapakowania jakiejś większej sprężarki do 2,0 w BMW , ale jakoś temat się nie klei...myślę że trzeba podesłać do Karambola albo TurboBogdana ( ta hybryda była od niego) i coś wymodzi, tak aby można było 2,0bar dmuchnąć...wtedy zobaczyć gdzie się kończy paliwo na ori wtryskach i coś zeswapować
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Widzialem wlasnie że na forach witek z mr poleca wlasńie pogdana z mielca. Napisze do niego ktoregos razu ile by chcial za porzadna hybrydke, wtryski prawie na pewno bym juz musial wsadzic mocniejsze, do tego sprzeglo z dwumasa wzmocnione, szpera, krotszy dyfer i zaraz sie zrobi z 10-15 tys , ale chyba byloby warto za posiadanie najmocniejszej i najszybszej 318d w kraju :lol:

W sumie musze teraz kogos na podmiane dyfra znalezc bo ja mam przelozenie od wersji ED straszńie dlugie i cierpia na tym osiagi i tak niezbyt mocnego autka

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

A nie lepiej isc w kierunku podwojnej suszarki z 123 albo z alpiny?

Duze sa roznice miedzy tymi silnikami a zwyklym n47?

Opublikowano

koledzy: wiem, że mnie za to zlinczujecie, ale również przerabiałem kosztorys "dmuchnięcia" 320d i wniosek jest jeden:

zabawa z R4 kończy się dokładnie w tym miejscu, gdzie ZACZYNA się zabawa z R6... i tego nie przeskoczymy

Opublikowano

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,6393158,Alpina_D3_Bi_turbo___zielony_tuning.html

http://moto.pl/MotoPL/51,88389,6393158.html?i=5

 

A propos konsumpcji, najlepsze zostało na koniec. Średnie spalanie Alpiny D3 wynosi zaledwie 5,4 l/100km (330d: 6,1 l/100km), w mieście podczas normalnej jazdy ma wynosić 6,7, a w trasie 4,6 l/100km. Emisja CO2 to 143 g/km (330d: 160 g/km). W niektórych krajach, jak np. we Francji oznacza to możliwość otrzymania podatkowej ulgi ekologicznej przy jego rejestracji (przysługuje autom o emisji poniżej 160 g CO2/km). Silnik D3 Bi-Turbo spełnia normę Euro 4.

D3 Bi-Turbo przy mniejszej mocy w stosunku do BMW 330d (228 KM, 500 Nm) ma identyczne przyspieszenie, nieco niższą prędkość maksymalną (o 5 km/h) i niższe spalanie.

Opublikowano
Panowie, czy po programie 3.0d z sekwencją skrzynię też trzeba programowac jakoś czy się sama "nauczy"?
Opublikowano
Panowie, czy po programie 3.0d z sekwencją skrzynię też trzeba programowac jakoś czy się sama "nauczy"?

Sam jestem ciekaw odpowiedzi, ale wydaje mi się, że skrzynia nie ma się czego uczyć. Max rev bez zmian przecież :roll:

Opublikowano

Masz na myśli skrzynię SMG ? Czy normalnego Steptronika ? Zwykłego Steptronika nie trzeba programować standardowy soft świetnie daje sobie radę i skrzynia nawet fajniej chodzi bo nie redukuje biegów bez potrzeby.

Jedyne co to można zrobić adaptację aby nauczyła się od nowa jazdy.

Opublikowano
koledzy: wiem, że mnie za to zlinczujecie, ale również przerabiałem kosztorys "dmuchnięcia" 320d i wniosek jest jeden:

zabawa z R4 kończy się dokładnie w tym miejscu, gdzie ZACZYNA się zabawa z R6... i tego nie przeskoczymy

 

co tu linczować to jest oczywista oczywistość, tyle że w pewnym momencie każda turbina skończy żywot i wtedy może się okazać że warto dołożyć do większej / podwójnej

Opublikowano
koledzy: wiem, że mnie za to zlinczujecie, ale również przerabiałem kosztorys "dmuchnięcia" 320d i wniosek jest jeden:

zabawa z R4 kończy się dokładnie w tym miejscu, gdzie ZACZYNA się zabawa z R6... i tego nie przeskoczymy

Trochę za daleko idące wnioski. R4 w BMW kończy sie w okolicach 260KM na samym programie. Niezbyt wiele R 6 zaczyna sie na tym pulapie. Wiele starszych silników R6 nawet na tyle sie nie chipuje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
koledzy: wiem, że mnie za to zlinczujecie, ale również przerabiałem kosztorys "dmuchnięcia" 320d i wniosek jest jeden:

zabawa z R4 kończy się dokładnie w tym miejscu, gdzie ZACZYNA się zabawa z R6... i tego nie przeskoczymy

Trochę za daleko idące wnioski. R4 w BMW kończy sie w okolicach 260KM na samym programie. Niezbyt wiele R 6 zaczyna sie na tym pulapie. Wiele starszych silników R6 nawet na tyle sie nie chipuje.

 

Pokaż mi chociaż jedno R4 ktore na samym programie ma 260 KM ,nawet R4 2.0 twin turbo jak np 123d na programie pociagnie do ok 240 KM.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Popatrz na youtuba sa i okolice 265km z filtrem wysokowydajnym bez dpf i na przelocie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.