Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie ja się przyłączam do tematu i mam do was pytanie. Ponieważ mieszkam w Belgii i tutaj jest obowiązkowa kontrola spalin pojazdu przy przeglądzie technicznym to jeżeli chipuje sobie auto (bmw e 91 122Km) to czy wyjdzie mi przy tej kontroli ze mam auto z wirusem. Niestety nie wiem jak to wygląda za bardzo w Belgii czy trzeba rejestrować coś do urzędu ze się ma auto chipowanie czy tez nie. Jeżeli jest ktoś na forum kto się orientuje w temacie byłbym wdzięczny za odpowiedz.
  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Spaliny śą badane z tego co pamiętam na postoju więc raczej nic Ci się nie zmieni w stosunku do serii

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

z okazji, że zajmuję się badaniami spali (na troszkę szerszym zakresie niż w stacji kontroli pojazdów) to Ci powiem że wszystko zależy od tego jak napisany będzie program i jakiemu wymuszeniu poddany jest silnik podczas badania...

z tego co się orientuję to badają przy 3 tys obrotów, ale tylko pod obciążeniem bezwładności silnika (czyli znikome)

jeżeli badają na hamowni podwoziowej to testy wg regulaminu nr 83 ekg onz (zwany NEDC) nie wykaże zmiany parametrów toksyczności spalin... wymuszenia są zbyt małe... ewentualnie jeżeli masz już padniety DPF to może wykazać przekroczenie PM'ów, ale zawsze jest z tym problem gdyż nigdy nie wiadomo czy podczas pomiaru nie uruchomi się oczyszczanie filtra, wtedy PM, NOx i THC lecą na łeb na szyję...

 

pozdrawiam

Jacek

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
50km nadwyzki, no chcialbym zeby u mnie taki delikatny chips siadl :d

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Na zboczeńców nie ma rady :D Z chęcią się zamienie na przyrosty z tymi co im mało 50km :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Panowie , jestem tutaj nowy. Powiedzcie mi czemu jak są wykresy e90 z hamowni to nie mają już 163KM tylko koło 150?? czy to spada wraz ze stanem samochodu?? Ciekawy jestem na ile moge bujnać swoją E90 320d
Opublikowano

moj w wieku 4 lat przy przebiegu 120tys miał seryjną moc i 10Nm więcej momentu na zapchanym filtrze.

 

150 to raczej mają wersje z fabrycznie zdławioną mocą.

Opublikowano
Panowie , jestem tutaj nowy. Powiedzcie mi czemu jak są wykresy e90 z hamowni to nie mają już 163KM tylko koło 150?? czy to spada wraz ze stanem samochodu?? Ciekawy jestem na ile moge bujnać swoją E90 320d

...poczytaj dokładnie...to wersje "flotowe", ograniczone do ok. 150KM :8)

Opublikowano

Witam

 

Na wiosnę chętnie bym wgrał coś do swojej trójeczki. Mam E91 2.0D 177KM w automacie. Widzę że większość osób zminiających soft ma manuale. Jak zmiana softu ma sie do skrzyni w automacie? Jak silniki 177KM znoszą zmiany bo widzę że większość przerabia PreLCI? Gdzie najlepiej w okolicach Wrocławia?

 

Pozdrawiam

  • Zarejestrowani
Opublikowano
W okolocach wrocka to najlepiej u Adriana z ADT . Skrzynia jak butujesz mocno to okolo 400 nm wystrzyma jak malo butujesz mozesz wyciagnac wiecej. Moc okolo 210-220 km

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
...177-konne lepiej nie robić na maxa 400...410KM jest akurat :wink:

 

Chyba nm a nie KM :) Dużo czytałem o ekipie z Krakowa czy tamtych okolic że lepiej tam się wybrac na strojenie. W sumie drogę w tamtą stronę mam OK więc pytanie czy lepiej jechać dalej czy ludzie z Wro też dobrze ogarną temat. Co sądzicie o Jetronic Wrocław Lub ECU Project?

Opublikowano

ECU project :cool2: :cool2: i nie ma sensu nigdzie jechac, w VAGach napewno siedza grubooo bo jeden z wlascicieli jezdzi B83.0TDI dlubnietym na 350 koni .

Ja bym sie do nich wybral na Twoim miejscu , tym bardziej ze masz to u siebie lokalnie wiec wrazie korekty , porady , podjezdzasz i zalatwiasz.

Duzo pozytywnego slyszalem i czytalem o tej firme . :cool2: . Wykresy(te z VAG-a) w polskiej czolowce :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.