Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

i od tego i od tego bo w zależności ile masz procent pedał przechylony i ile masz obr to tak ci dawkuje komp wtedy dawkę...

poza tym często robi się tak by jednak podlac troche z dołu by turbo szybciej wstało jakby co.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Grześku wrzuć wykres naszej F10 2.0d zestrojenej na red boxie.Całkiem fajnie wyszło i okazało się że to auto naprawde może jeździć i jeszcze mniej palić :cool2:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Fajnie to sie kręci...

Ladny wynik

Opublikowano

pisze z takim zapytaniem:)

mam bmw e90 z 2008r 63tys km 318d-seria 143km 300nm,edc17.obecnie auto jest po chip tuningu po ktorym osiagnelo 175km 383nm.

chcialbym sie dowiedziecco mozna z tego auta jeszcze wycisnac i za jakie pieniadze i gdzie w polsce.

ogolnie nie wiem czy zmienic samochod na auto z wiekrzym motorem,czy zmodyfikowac swoj samochod poniewaz wiem,ze trudno kupic auto bezwypadkowe itd.

prosze odpowiedz .pozdrawiam :)

Opublikowano
..185KM i 400Nm to już granica, to 2.0 ale nie takie same jak 320d...drobne różnice w głowicy (zawory sodowe) itd... więcej to już mały hrdcore, a większe mody to już spora zabawa i słabo ogarnięta ścieżka :wink:
Opublikowano
ale chodzi mi o wzrost mocy po przez czesci mechaniczne,co by czeba bylo zrobic .zalezalo by mi na mocy okolo 240km.nie wiem gdzie jest taki warsztat co robi takie modernizacje z silnikami bmw.wiem ,ze w volkswagenach 1.9tdi silniki przerabiaja po 260km.prosze o podanie co wchodzi w sklad modernizacji i czy ktos robil juz taka modernizacje w 2.0d bmw.pozdrawiam
Opublikowano
Aby to auto przygotować na 240 koni to będziesz musiał dołożyć sporo kasy,turbina,wtryski itp. tak z 5-8 tys zł,lepiej sprzedaj dołóż 8 tyś zł i kup 330d i zrób sobie programna 260-270 koni :wink:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Te mocno dlubane czterocylindry m47/n47 sa jak Yeti wszyscy o nich opowiadaja a nikt nie widzial.

Moim zdaniem samodzielne przecieranie szlakow do kiepski pomysl.

Opublikowano

1.9 TDI dłubią na takie moce bo najmocniejsza wersja to ARL 150PS i innego wyjścia po prostu nie ma. Są to dosyć proste i odporne silniki.

Technologia w przypadku nowszych BMW już nie jest taka prosta i wątpie aby ktoś się podejmował takiej przeróbki, bo jest to totalnie bez sensu mając do dyspozycji większe silniki.

5k to na pewno nie, chyba że niewielki przyrost mocy. 8k już prędzej ale też wątpię bonie sądzę by skończyło się na seryjnym IC i orurowaniu. (oprócz rzeczy które zostały wymienione wcześniej)

A odsprzedaż takiego auta ? hmmm raczej nieosiągalna.

Opublikowano

piszecie aby pisać...

1.9TDI to nie konstrukcja prosta, a dopracowana i pancerna - odporna na mody, sam miałem ARL'a dłubniętego na 243km i 460 Nm, a uzytkownicy tych silników dłubią je z tego powodu że koncern VAG nie oferuje innych silników do tych modeli samochodów!!

 

po co dłubać 2.0 d w BMW, ponosić gigantyczne koszta, tylko po to by dojść do mocy przy której zabawa z 3.0d dopiero się rozpoczyna... DLATEGO nikt nie dłubie 2.0 bo taniej, przyjemniej i szybciej jest zmienić na 3.0d

Opublikowano
Trudno sie z tym nie zgodzić, z drugiej strony kazda turbina ma to do siebie ze pewnego dnia sie wysra. W takiej sytuacji fajnie by bylo moc wsadzic cos większego.
Opublikowano
piszecie aby pisać...

1.9TDI to nie konstrukcja prosta, a dopracowana i pancerna - odporna na mody, sam miałem ARL'a dłubniętego na 243km i 460 Nm, a uzytkownicy tych silników dłubią je z tego powodu że koncern VAG nie oferuje innych silników do tych modeli samochodów!!

 

po co dłubać 2.0 d w BMW, ponosić gigantyczne koszta, tylko po to by dojść do mocy przy której zabawa z 3.0d dopiero się rozpoczyna... DLATEGO nikt nie dłubie 2.0 bo taniej, przyjemniej i szybciej jest zmienić na 3.0d

 

Przecież dokładnie to samo napisałem.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

To i ja się pochwalę modyfikacją E90 LCI 318d małżonki :D

 

W serii miało być 143 KM i 300 Nm a wyszło troszkę więcej...

 

Porównując do mojej E90 LCI 320d 177KM auto zdecydowanie lepiej jeździ szczególnie od drugiego biegu wzwyż.

 

Mod wykonany u mojego dobrego znajomego Witka (Rogalotti) w MR MOTORS, którego z czystym sumieniem polecam :cool2:

 

Już niebawem oddaję swoją 320d na małą modyfikację :norty:

 

Wykres poniżej...

 

http://img515.imageshack.us/img515/9379/wykres2s.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wyszla pieknie ! czekam na mody 320d mysle ze z 205 -210 koni powinno sie pojawic ... :norty:

 

Dzięki, przekażę małżonce :D

Opublikowano
Ładny wykresik :D W Warszawie również polecam Rogala ewentualnie Masters-a :cool2:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Witek (Rogal) 694 046 807

Dzwoń do skutku, bo czasem ciezko się z nim połączyć... :wink:

 

Ja również polecam, robiłem u Witka juz 4 auta i ciągle wracam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.