Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

...i to jest sedno sprawy, moment max nie musi wynosić 700Nm...wystarczy że śr. w całym zakr. obr. to 600Nm :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Pozwolę sobie dołączyć się z wykresem z chipowania mojego auta u Rogalottiego w ub. tygodniu. Zrobiłem od chipa ca. 1000 km i różnica jest wyraźnie odczuwalna, zarówno przy niskim zakresie obrotów jak i przy wyprzedzaniu z nieco większymi prędkościami. Chip dołożył ok. 40 KM i 70 nm momentu, teraz jest max 196 KM i 420 nm.

 

http://img694.imageshack.us/img694/3850/bmwey.jpg

Edytowane przez ra1406
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..no cóż, a u mnie ostatnio co Bejca na chipsa wjedzie, nie trzyma parametrów i robotę trzeba odłożyć do czasu naprawy :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ostatnie 520d flota 150KM...133KM i słaby, późny moment....niedawno opisywany na forum 320d 163KM z totalnym brakiem momentu w dolnym zakr. obr.....530d 204KM ..175KM

...więc raczej sporo. choć kierownik/iczka tego pierwszego nawet nie czuła braków..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nic się nie świeci, tylko w 320D po odczycie błędów problemy z boostem...poza tym bez porównania z innymi sprawnymi można nawet nie wiedzieć że coś jest nie tak :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek,

 

Mój problem najprawdopodobniej rozwiązany, opisałem go dokładnie tutaj - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=156524

 

Trzeba było pokręcić regulacją zmiennej geometrii przy sterowniku. 5 minut roboty i jak ręką odjął, samochód wreszcie wyrywa do przodu również z niskich obrotów. W przyszłym tygodniu odezwę się do Ciebie i robimy ponowne hamowanie. Jak wszystkie parametry będą perfekt, to może nawet zdecyduję się go dłubnąć u Ciebie :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zrobić, w DIS jest specjalny test do tego i pod ten test ustawić sztangę.

Tutaj jest jeden temat o tym : viewtopic.php?f=72&t=163825

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej artuj,

możesz opisać jak zrobiłeś tą regulację.

Mam podobny problem, opisany w wątku: viewtopic.php?f=70&t=164850

W załączniku jest przebieg testu Air mass system test diesel 4-cylinder, który w moim przypadku stwierdza problem ze regulacją - ciekawe jaki wynik będzie u Ciebie, możesz sprawdzić.

 

G-CS - możesz rozwinąć swoją ostatnią myśl - jest to niebezpieczne ?

 

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeśli przesadzisz z kręceniem, szczególnie skracaniem sztangi, nie mając pewnej diagnostyki, może łapać overboosty, bo sterownik nie będzie wstanie zrobić odpowiedniej korekty, więc jeśli bierzesz się za dłubanie przy sztandze, tylko z zapiętą diagnozą i próbami na drodze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem zadowolony z chiptuningu u Zaprzala. Ale robiąć program byliśmy zdziwieni że dosyć późno turbina wstaje. Nie wiem czy tak wszystkie 3 litrowe diesle mają. Miałem w planach od razu też wyciąć DPF-a ale jeszcze jest on w dobrej kondycji, więc przekładam to na później.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko ile wytrzymuje dpf? Jest napewno jego ograniczona żywotność. Słyszałem że wytrzymują do 200tkm, mam aktualnie 174tkm i w następnym roku chcę go po prostu usunąć żeby nie mieć z nim w razie czego problemu.Zresztą odczuwam czasami spadek mocy, szczególnie gdy robię krótkie przebiegi po mieście. Wiem że w takich warunkach filtr się zanieczyszcza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótko chip tuning (nie box) zmienia:

 

- ciśnienie paliwa,

- dawki paliwa,

- kąt wtrysku,

- ciśnienie doładowania,

- ustawienia EGR,

 

jak to działa to można wyjaśnić przy rozmowie ... podjedź do zakładu i jak będziesz OK to pewnie jakiś "Szefu" w ~10min odpowie na pytania...

 

lub męcz GC-S :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.