Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Pozwolę sobie dołączyć się z wykresem z chipowania mojego auta u Rogalottiego w ub. tygodniu. Zrobiłem od chipa ca. 1000 km i różnica jest wyraźnie odczuwalna, zarówno przy niskim zakresie obrotów jak i przy wyprzedzaniu z nieco większymi prędkościami. Chip dołożył ok. 40 KM i 70 nm momentu, teraz jest max 196 KM i 420 nm.

 

http://img694.imageshack.us/img694/3850/bmwey.jpg

Edytowane przez ra1406
Opublikowano

... ostatnie 520d flota 150KM...133KM i słaby, późny moment....niedawno opisywany na forum 320d 163KM z totalnym brakiem momentu w dolnym zakr. obr.....530d 204KM ..175KM

...więc raczej sporo. choć kierownik/iczka tego pierwszego nawet nie czuła braków..

Opublikowano

nie swieci się check engine przy takich brakach?

jak ktoś jeździ na pół gwizdka to bez hamowni nie wyjdzie że jest problem?

Opublikowano

wyskakuje kontrolka przy kończącym się płynie spryskiwacza a błąd doładowania jest skrzętnie ukrywany przed kierowcą.

Ciekawa polityka :duh:

Opublikowano

Grzesiek,

 

Mój problem najprawdopodobniej rozwiązany, opisałem go dokładnie tutaj - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=156524

 

Trzeba było pokręcić regulacją zmiennej geometrii przy sterowniku. 5 minut roboty i jak ręką odjął, samochód wreszcie wyrywa do przodu również z niskich obrotów. W przyszłym tygodniu odezwę się do Ciebie i robimy ponowne hamowanie. Jak wszystkie parametry będą perfekt, to może nawet zdecyduję się go dłubnąć u Ciebie :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Można to zrobić, w DIS jest specjalny test do tego i pod ten test ustawić sztangę.

Tutaj jest jeden temat o tym : viewtopic.php?f=72&t=163825

Opublikowano

Hej artuj,

możesz opisać jak zrobiłeś tą regulację.

Mam podobny problem, opisany w wątku: viewtopic.php?f=70&t=164850

W załączniku jest przebieg testu Air mass system test diesel 4-cylinder, który w moim przypadku stwierdza problem ze regulacją - ciekawe jaki wynik będzie u Ciebie, możesz sprawdzić.

 

G-CS - możesz rozwinąć swoją ostatnią myśl - jest to niebezpieczne ?

 

pozd

Opublikowano
...jeśli przesadzisz z kręceniem, szczególnie skracaniem sztangi, nie mając pewnej diagnostyki, może łapać overboosty, bo sterownik nie będzie wstanie zrobić odpowiedniej korekty, więc jeśli bierzesz się za dłubanie przy sztandze, tylko z zapiętą diagnozą i próbami na drodze
Opublikowano
Ja również jestem zadowolony z chiptuningu u Zaprzala. Ale robiąć program byliśmy zdziwieni że dosyć późno turbina wstaje. Nie wiem czy tak wszystkie 3 litrowe diesle mają. Miałem w planach od razu też wyciąć DPF-a ale jeszcze jest on w dobrej kondycji, więc przekładam to na później.
Opublikowano
Koledzy podpowiedzcie mi taką rzecz:czy robiąc chipa 320d 163km warto odrazu usunąć dpf? Pytanie 2 czy automat nie zacznie szwankować po zmianie softu?
Opublikowano
Pytanie tylko ile wytrzymuje dpf? Jest napewno jego ograniczona żywotność. Słyszałem że wytrzymują do 200tkm, mam aktualnie 174tkm i w następnym roku chcę go po prostu usunąć żeby nie mieć z nim w razie czego problemu.Zresztą odczuwam czasami spadek mocy, szczególnie gdy robię krótkie przebiegi po mieście. Wiem że w takich warunkach filtr się zanieczyszcza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Czy mógł by ktoś w prosty sposób wytłumaczyć parametry których elementów , części itp. ulegają zmianie w chip tuningu ?

Pozdrawiam

Opublikowano

krótko chip tuning (nie box) zmienia:

 

- ciśnienie paliwa,

- dawki paliwa,

- kąt wtrysku,

- ciśnienie doładowania,

- ustawienia EGR,

 

jak to działa to można wyjaśnić przy rozmowie ... podjedź do zakładu i jak będziesz OK to pewnie jakiś "Szefu" w ~10min odpowie na pytania...

 

lub męcz GC-S :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.