Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurde jak ja wam zazdroszcze krótkich przełożen;/ Ja mam Efficent Dynamic z wydłużonymi przełożeniami

ale lipa, myslalem, ze Efficient Dynamics ma zwykla skrzynie a tylko wskazuje "lampka" zmiane biegu :mad2: :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dłuższe przełożenia,sygnalizacja zmiany biegu, elektryczne żaluzje na chlodnicy ( za nerkami), Dwumasa "plywająca" redukująca drgania na niskich obrotach, wskaznik zmiany biegów, lekko obniżona zawieszka, opony Michelin Energy :mad2: , no i silniczek n47 zamiast m47

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Dłuższe przełożenia,sygnalizacja zmiany biegu, elektryczne żaluzje na chlodnicy ( za nerkami), Dwumasa "plywająca" redukująca drgania na niskich obrotach, wskaznik zmiany biegów, lekko obniżona zawieszka, opony Michelin Energy :mad2: , no i silniczek n47 zamiast m47

najwyrazniej kazda wersja silnikowa z ED jest inna, u mnie tez jest ED (chyb nie mozna juz kupic/zamowic wersji bez ED) ale z punktow, ktore wyminiles mam tylko "zaluzje" i nizsze zawieszenie, opony jak odbieralem byly zimowe ale bez indeksu "eko", pozdr....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)
kolego niemirad,

 

 

jak się spotkaliśmy to po hamowaniu SAM mi mówiłeś że to nie może wina że filtr powietrza nie zmieniony od 8 tys, i nie można tego realnie porównać bo od ostatniego hamowania dość sporo minęło, poza tym byłem też na zimówkach, a to też ma wpływ -> chociaż co innego mówił Twój wykwalifikowany kolega,

 

 

tyle

...tak wszedłem tutaj sobie troszkę poczytać...i widzę ....że pojęcie w temacie masz wyrywkowe :8)

...po pierwsze...to że autko miałeś robione już dawno ...i filtr pow. ...może mieć jakiś wpływ na wyniki...ale nie aż taki :!:

...co do "zimówek"...jak byś znał sposób i zasadę działania hamowni...to byś wiedział ze bez względu na jakich kołach będzie wykonywany pomiar...większych...mniejszych...szerszych itd...nie ma to wpływu na wyniki...bo moc mierzona jest na silniku wg. norm DIN...czyli:

...stacja pogodowa (korekta względem ciśnienia atm., temp otoczenia, wilgotności pow.)

...pomiar strat na napędzie (po zhamowaniu wytacza się auto do końca, a straty zostają wyliczone i policzone)

...a poza tym najnowsza inercja robi do 30tys punktów pomiarowych na min. :!: ...nie jak stare modela 1 do 3 pom. na sek. :idea: a do tego robią na miejscu w Vtech pomiary także z obciążeniem...a wyniki są identyczne :P

Edytowane przez G-CS
Opublikowano (edytowane)
No tak jak już wiecie byłem na tym spotkaniu i wzmocniłem swoją e90-tke.

mocny program, przy temp. ~29'C wyszlo Ci 420Nm, jak bedzie zimniej parametry skocza mega do gory, gratuluje decyzji :cool2: mocny mod (+120Nm od serii przy 29'C...), pisz o usterkach :mrgreen: :mrgreen: jak mialem "1" o ~takich parametrach jak Ty to strasznie "rwalo" mi przy ruszaniu...pozdr.

edit1: a "dymic" nie powinno, gdyby robil Ci to Tunner na miejscu a nie "Wgrywacz" programu to "dym" by Ci zlikwidowal a nie powiekszyl...gdybys mial filtr to moze juz bys jechal do nich na ekstra wypalanie :mrgreen: :mrgreen: pozdr.

...i znów błąd...

... przy niższej temp. DIN wyliczy dokładnie te same wyniki

...żadnego "rwania" niema

...po pierwsze został ściągnięty ogranicznik momentu (takie cuś miał zafundowane przez kogoś :?: )

...były robione 3 poprawki i jazdy próbne

...wynik wklejony przez Kolegę to był najmocniejszy jaki wypluło autko

...ogólnie możesz zapomnieć o "Wgrywaniu gotowców"...bo to mody robione na fabrycznym sofcie, i precyzyjnie pod klienta

Edytowane przez G-CS
Opublikowano

Wczoraj bak wyczyściłem prawie do ostatniej kropli i zalałem V-Power na Shellu

Dzisiaj przelatałem troche na autostardzie (wyskoczył mi pierwszy 1000km po modyfikacjii)

i musze przyznać dymek znikł :lol:

Także minusów chipa na razie nie widze :mrgreen:

Pozdr

Opublikowano
No tak jak już wiecie byłem na tym spotkaniu i wzmocniłem swoją e90-tke.

mocny program, przy temp. ~29'C wyszlo Ci 420Nm, jak bedzie zimniej parametry skocza mega do gory, gratuluje decyzji :cool2: mocny mod (+120Nm od serii przy 29'C...), pisz o usterkach :mrgreen: :mrgreen: jak mialem "1" o ~takich parametrach jak Ty to strasznie "rwalo" mi przy ruszaniu...pozdr.

edit1: a "dymic" nie powinno, gdyby robil Ci to Tunner na miejscu a nie "Wgrywacz" programu to "dym" by Ci zlikwidowal a nie powiekszyl...gdybys mial filtr to moze juz bys jechal do nich na ekstra wypalanie :mrgreen: :mrgreen: pozdr.

...i znów błąd...

... przy niższej temp. DIN wyliczy dokładnie te same wyniki

...żadnego "rwania" niema

...po pierwsze został ściągnięty ogranicznik momentu (takie cuś miał zafundowane przez kogoś :?: )

...były robione 3 poprawki i jazdy próbne

...robienie "na miejscu" niema tu nic wspólnego...bo na bieżąco podawałem wyniki do poprawek...a mody były naprawdę nie agresywne

...nawet jak Tomek P. jest na miejscu...nie odchodzi od kompa...a wyniki dostaje na pulpit...i odległość niema tu znaczenia :P

...wynik wklejony przez Kolegę to był najmocniejszy jaki wypluło autko

 

...ogólnie możesz zapomnieć o "Wgrywaniu gotowców"...bo to mody robione na fabrycznym sterowniku, i precyzyjnie pod klienta

...a przydymianie jest na początku możliwe...ponieważ podczas wgrywania moda, ECU zostaje zfleshowane...więc nie ma w pamięci żadnych odczytów z czujników...więc dopiero po jakimś czasie następuje kalibracja :P

lal sama gora zabiera glos :cool2: :cool2: rownowaznym partnerem dla Ciebie bedzie inny tunner a nie ludzik z forum ale:

1) dymienie mozna bez problemu skorygowac czasem wtrysku, jestes tunnerem wiec swojemu klientowi wg mnie powinnienes to zrobic, a nie sugerowac, ze auto sie ulozy to nie klocki hamulcowe....

2) nikt nie mowil nigdy o gotowcach, zgrywasz program wysylasz do centrali i dostajesz wynik zrobiony na podstawie ori programu, nastepnie wgrywawsz go zainteresowanemu, taka procedura i tyle, moze kiedys sam zaczniesz robic programy, moze beda lepsze moze gorsze od V-tech, czas pokaze,

3) nie mam pojecia jakie wyniki "wypluwalo" auto ale patrze i wdzie wklejony wykres, +120Nm do serii, nie pisalem, ze jest to zle czy dobrze tylko, ze program jest mocny,

4) na temat odleglosci osoby, ktora leczy nie bede polemizowal, dla Ciebie nie ma to znaczenia, dla mnie ma, tak samo wole byc leczony przez lekarza, ktory mnie "dotyka" a nie leczy przez internet...

5) moment jest ksztaltowany przez osoby, ktore pisza programy, nie rozumiem co oznacza sciagniety ogranicznik momentu jak na serii ukazuje, ze auto mialo 300Nm,

6) napisalem, ze moje auto rwalo (BMW E87 120d z programem ~porownywalnym do kolegi Klagosz) a nie kolegi Klagosz, nie mam pojecia czy auto Kolegi bedzie sie tak zachowywac, czy inaczej, wiem jedno, ze w swoim aucie z tym silnikiem nie robilbym juz pragramu na 420Nm tylko mniejszy (i tak zrobilem w E91, program na ~400Nm),

7) "DIN" nic nie wyliczy, to tylko norma, na jej podstawie zostal napisany program do przeliczen i ukazywania wynikow, musi byc odniesienie do wszytskich warunkow atmosferycznych bo bylyby straszne przeklamania, wykres daje tylko odniesienie jak bylo przed a jak jest po...jak przyjada do Ciebie koledzy z forum to zhamujcie to samo auto kilka razy bez przerw, zobaczysz jak "din" wylicza i "ukazuje te same wyniki" oczywiscie jezeli masz hamownie w pomieszczeniu bez duzej wentylacji....

 

dla Ciebie: duuuuzo zawodowego sukcesu i wielu zadowolonych klientow a reklama firmy zrobi sie sama, pozdr.

 

edit1:

tak jak juz pisalem w tym poscie:

1) jest wiele firm tunnigowych i kazdy powinnien jechac tam gdzia ma zufanie,

2) dobry program jest dobry dla auta i daje wielka frajde dla wlascicela auta.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
kolego niemirad,

 

 

jak się spotkaliśmy to po hamowaniu SAM mi mówiłeś że to nie może wina że filtr powietrza nie zmieniony od 8 tys, i nie można tego realnie porównać bo od ostatniego hamowania dość sporo minęło, poza tym byłem też na zimówkach, a to też ma wpływ -> chociaż co innego mówił Twój wykwalifikowany kolega,

 

 

tyle

...tak wszedłem tutaj sobie troszkę poczytać...i widzę ....że pojęcie w temacie masz wyrywkowe :8)

...po pierwsze...to że autko miałeś robione już dawno ...i filtr pow. ...może mieć jakiś wpływ na wyniki...ale nie aż taki :!:

...co do "zimówek"...jak byś znał sposób i zasadę działania hamowni...to byś wiedział ze bez względu na jakich kołach będzie wykonywany pomiar...większych...mniejszych...szerszych itd...nie ma to wpływu na wyniki...bo moc mierzona jest na silniku wg. norm DIN...czyli:

...stacja pogodowa (korekta względem ciśnienia atm., temp otoczenia, wilgotności pow.)

...pomiar strat na napędzie (po zhamowaniu wytacza się auto do końca, a straty zostają wyliczone i policzone)

...a poza tym najnowsza inercja robi do 30tys punktów pomiarowych na sek :!: ...nie jak stare modela 1 do 3 pom. na sek. :idea: a do tego robimy na miejscu w Vtech pomiary także z obciążeniem...a wyniki są identyczne :P

 

napisałem esej, ale skasowałem

szkoda zachodu

pozdrawiam :cool2:

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

napisałem esej, ale skasowałem

szkoda zachodu

pozdrawiam :cool2:

:cool2: :cool2:

ja jako laik zadam jedno nurtujace mnie pytanie do Tunera G-CS:

1) wiadomo (nawet mi), ze tak jak pisales wg normy din (stalej dla wszystkich hamowni), niezleznie od warunkow atmosferycznych wyskalowana hamownia bedzie pokazywala wyniki zblizone, teraz pytanie (rozpisane w miare czytelnie to o co chodzilo mi w "mysli" o parametrach przy temp.29'C):

wg hamowni auto kolegi Klagosz ma na silniku ~195KM, 420Nm, jakie parametry przy cisnieniu ~1000hPa bedzie mialo w realu przy temp. ~0'C, 10'C, 20'C, 30'C????

wielkie dzieki za odp. pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Warunki wg. Normy DIN 70020 [ ] w których powinien być dokonywany pomiar to ciśnienie atmosfery wynoszące 101.3 kPa a temp powietrza wynosząca 20st.C ...i dla takich parametrów podawane są moce naszych autek

..a tak w rzeczywistości wpływa temp. i ciśnienie zasysanego powietrza na moc autka:

 

http://img709.imageshack.us/img709/6654/tabelkal.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

..a co daje nam pomiar na hamowni wg. tej normy :

.....podstawowym problemem przy pomiarach jest to aby wyniki robione w różnych warunkach były porównywalne, czyt. takie same, więc używając norm DIN...bez względu na temp. i ciśnienie atm...wyniki będą takie same...bo zostaną skorygowane matematycznie według powyższej tabeli...

 

...więc odpowiadam na pytanie:

...wyniki przy każdej z tych temperatur będą takie same :D

 

...problem zaczyna się dopiero gdy temp. na hamowni przekroczy dopuszczalną temp. powietrza zasysanego zapisaną w sterowniku autka,(a ta w dolocie jest jeszcze większa) wtedy moc zostanie ograniczona (zabezpieczenia producenta)...ale zazwyczaj jest to temp. w pomieszczeniu pow 40st.C

Opublikowano
...więc odpowiadam na pytanie:

...wyniki przy każdej z tych temperatur będą takie same :D

wiedze masz (mam nadzieje, ze wystarczajaca aby klienci byli zadowoleni :mrgreen: ), powiedzial mi to samo wczesniej czlowiek do ktorego mam zaufanie, dzieki za odp. i sorrki za pyt. typu "zda test czy nie", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...więc odpowiadam na pytanie:

...wyniki przy każdej z tych temperatur będą takie same :D

wiedze masz (mam nadzieje, ze wystarczajaca aby klienci byli zadowoleni :mrgreen: ), powiedzial mi to samo wczesniej czlowiek do ktorego mam zaufanie, dzieki za odp. i sorrki za pyt. typu "zda test czy nie", pozdr.

...spoko :D ...damy redę :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dłuższe przełożenia,sygnalizacja zmiany biegu, elektryczne żaluzje na chlodnicy ( za nerkami), Dwumasa "plywająca" redukująca drgania na niskich obrotach, wskaznik zmiany biegów, lekko obniżona zawieszka, opony Michelin Energy :mad2: , no i silniczek n47 zamiast m47

najwyrazniej kazda wersja silnikowa z ED jest inna, u mnie tez jest ED (chyb nie mozna juz kupic/zamowic wersji bez ED) ale z punktow, ktore wyminiles mam tylko "zaluzje" i nizsze zawieszenie, opony jak odbieralem byly zimowe ale bez indeksu "eko", pozdr....

 

To co napisałem tyczy się 318d ED, którą sam posiadam, Ty masz 320d ED która ma krótsze biegi :) Mogę osiągnąć na 2-ce ponad 90km/h a na 3-ce 140km/h ale ucierpiał na tym fun "na dole" i czas od 0-100 niestety;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

AO ma 330d w automacie 300hp i 600Nm i obstawiam ze na jedynce i dwójce tez nie ma fanu bo dsc nie wie co ma z sobą zrobić albo gumy grają hehe :D

 

Będę w Krk w przyszłym tyg i podjechalbym na hamownie z ciekawości. Ile czasu zajmie zhamowanie autka ?;)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Samo hamowanie to kwestia kilkunastu minut - modyfikacja różnie ale ok godziny

 

a cha i jak chcesz po naszych forumowych cenach to musisz się wcześniej umówić z gościem na termin

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

A powiedzcie jak automat to znosi bo zamierzam się chyba skusić:) Jaki czas miała katalogowo e90 163km w automacie do 100km/h?

Ciekawe w ile by zrobiła 100 po modzie?

Opublikowano
AO ma 330d w automacie 300hp i 600Nm i obstawiam ze na jedynce i dwójce tez nie ma fanu

fan jest :mrgreen: ale trakcji brak :mrgreen:

A powiedzcie jak automat to znosi bo zamierzam się chyba skusić:) Jaki czas miała katalogowo e90 163km w automacie do 100km/h?

Ciekawe w ile by zrobiła 100 po modzie?

automat znosi dzielnie, ZF w 4 cylindrach to wg producenta 400Nm, 6 cylindrow - 600Nm, wyniki konkrtene jak na sama skrzynke, wiadomo, ze do skrzyni dochodzi konwerter i tam masz wpisane limity, wiec o skrzynie nie ma co sie bac... w 335d, 535d jest ta sama skrzynia czyli do 600Nm a jest pelno aut nawet z naszego forum o parametrach ~700Nm i nikt nie napisal, ze siadla mu skrzynia...padaja inne podzespoly ale skrzynia to pancerniak...

nowe ZF z 8 biegami maja juz zwieszkona odpornosc do 450Nm i 700Nm...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a u siebie po chipie zmieniałeś program w skrzyni ? czy został oryginalny ?
Opublikowano
a u siebie po chipie zmieniałeś program w skrzyni ? czy został oryginalny ?

mam ori i nie widze w nim wad, ekstra mam tylko kaganiec na "1" i "2" na moc, 100% mocy wchodzi u mnie dopiero od "3", poprawia to "troche" :mrgreen: trakcje...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
w 335d, 535d jest ta sama skrzynia czyli do 600Nm a jest pelno aut nawet z naszego forum o parametrach ~700Nm i nikt nie napisal, ze siadla mu skrzynia...padaja inne podzespoly ale skrzynia to pancerniak...

 

Tak dla formalności :)

 

owszem, w 535d początkowo był ten sam automat co w 530d jednak z czasem zmienili na inny, montowany od początku w 335d

 

ten z 335d ma wytrzymałość do 750Nm oraz czas jakiś za*je*isty czas zmiany biegów jak na tradycyjnej budowy automata. Swoja droga ten sam model skrzyni jest montowany do jakiegoś bentleya :)

Opublikowano

Tak dla formalności :)

 

owszem, w 535d początkowo był ten sam automat co w 530d jednak z czasem zmienili na inny, montowany od początku w 335d

 

ten z 335d ma wytrzymałość do 750Nm oraz czas jakiś za*je*isty czas zmiany biegów jak na tradycyjnej budowy automata. Swoja droga ten sam model skrzyni jest montowany do jakiegoś bentleya :)

sabur duzo wiesz ale tak nie jest :mrgreen:

w 335d/330d/535d(E6x) jest skrzynia ZF6HP26Z, sa inne konwertery, inne programy, inne mocowania ale sama skrzynka jest identyczna (jak bedziesz na inowacjach BMW to zapytaj, potwierdza :mrgreen: ) i tu nic nie poradzisz, polecam http://www.realoem.com tam jak bedziesz sie nudzil :mrgreen: mozesz sprawdzic wszystkie modele...

co do bentleya nie mam pojecia, nie stac mnie :cry2: na interesowanie sie ta marka, ale 750Nm to stawiam na skrzynke zrobiona dla 4wd...

co do wytrzymalosci samych skrzyn to polecam http://www.zf.com wiadomo, ze kazda marka stosuje inne konwertery, inne oprogramowanie ale skrzynka jest ta sama, wytrzymalsci skrzyn zf masz tu, strona nr 4:

http://appsprod01.zf.com/zf.productDataBase/service/mediaFiles?levelTypeName=Products&levelID=12530&mediaFileName=6HP_2ndGen_EN_2006s.pdf

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Masz rację. Opierałem swoją wiedzę na postwie dyskusji, jaką przeprowadził kiedyś pewien właściciel 335d..

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=47136&hl=ZF%206HP26&st=0

 

niestety wikipedia potwierdza Twoją wersję :duh: :mrgreen:

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission

nota bede a wersji z A, czyli z napędem na 4 kapcie jest Bentley Continental :P

 

Tak czy siak skrzynia wymiata. Wytrzymuje modyfikacje aż na ~750Nm! Kozak sprzęt. Dość cięzko chyba jeździ się takim samochodem :mrgreen:

 

....swoją drogą wkurzasz mnie! Zmusiłeś mnie do zweryfikowania swojej wiedzy :mrgreen: :mrgreen:

 

PS, głąby z BMW przysłały mi dziś maila i info "przepraszamy ale wszystkie miejsca zostały zarezerwowane". Zresztą ciekawe jakbym teleportował się z Krakowa do Rzeszowa, gdzie starałem się o miejsce na pokazie, w ciągu 2h(dziś dostałem info o dzisiejszym pokazie). W sumie tylko raz udało się pokonać podobną trasę, bo kawałek zza Rzeszowa w 2h i 5min (195km ) :) noc to piękny czas dla kierowców!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
..no i następne klubowe e91 2.0 uszczęśliwione :8)

piekna seria i rozsadna modyfiakcja, pogratulowac wlascielowi :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

No pięknie :!:

 

Swoją drogą zastanawiam się ilu z nas ma już chipa (modyfikacje)

 

a ilu jeszcze się waha

 

bo jak mniemam każdy lub prawie każdy posiadacz BMW chciałby mieć większą moc i co ważniejsze lepszą dynamikę

 

swojego auta by tym mocniej odczuwać ... Radość z jazdy ... :D

 

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.