Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no to i ja się pochwalę :)

http://i54.tinypic.com/2w6xz0m.jpg

dodam że panowie na początku od razu zdiagnozowali usterkę (problem ze sterownikiem przepustnicy), który prawdopodobnie był od dawna, a dwa ASO nie zrobiły tego wcześniej (ASO FUS i ASO Inchcape - mówili że są jakieś błędy na komputerze, ale że to pewno immobiliser i nie trzeba się przejmować).

różnicę czuć, no i w końcu przydatne są te kapcie 245/40/17 na tyle :)

Edytowane przez razorjack
  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
....ja już traktuję to forum jako grupę, autka przyjeżdżają na bieżąco, ale pojedynczo, ale cena jak w grupie :mrgreen:

 

I takie podejście mi się podoba :) zobaczymy co zrobisz z moim kastratem (flotówka) jutro :mrgreen:

Potrzebujesz coś do akwarium słodkowodnego lub morskiego ? pisz na pw :)

Serwis, zakładanie, projektowanie - akwarystyka słodko i słonowodna

Opublikowano

Cena i tak jest b.dobra , podjedz do konkurencji i zapytaj :whistle: , Jako ze nie wiedzialem za duzo o GCS wybieralem sie z Bunia w inne miejsce (CS) ale po fochach zdecydowalem sie na Grzeska , poki co nie zaluje :mrgreen:

Pewnie po CS tez bym nie zalowal ale podejscie do klienta cenie rownie dobrze jak jakosc softu , zyjemy w takich a nie innych czasach i przy tych sterownikach masa ludzi potrafi dlubac. Wiadomo nieraz kreski sie nieznacznie roznia ale... egzemplarze tez sie roznia .

RazorJack wykres od Rogala super ! :cool2: :cool2:

Opublikowano

heh autko o wiele lepiej leci :) nie udało mi się dojść do prędkości jaką uzyskaliśmy na hamowni (coś ok 250) ;) próbowałem na a4 w drodze powrotnej ale za duży ruch był i nie szło końcówki docisnąć, co mi się udało przy wyskakujących samochodach na lewy pas to 230 co i tak jest dla mnie zbyt szybko ;)

obsługa pełen profesjonalizm :) następne jak kupie to się nie będę zastanawiał ponad pół roku tylko od razu na wirusa ;)

dodam tylko autko ma prawie 160K przejechane i DPF ciągle wisi ;)

Potrzebujesz coś do akwarium słodkowodnego lub morskiego ? pisz na pw :)

Serwis, zakładanie, projektowanie - akwarystyka słodko i słonowodna

Opublikowano

tak z ciekawostek dzis sie sprawdzalem z B8 2.0TDI w sedanie (ok 1530kg wagi) , moja bunia (ok 1650kg) . Defacto ta B8 robiona przez GCS'a :D .

Wiec ... oplywowosc i waga robia swoje , od 40-120 wyjechalem o 2-3 m do przodu , potem zadlugo przetrzymalem 3ke i doszedl mnie na chwile, potem na 4ce do 170 znow troszke odjechalem .

Od 190 zaczynalem odchodzic . Generalnie spodziewalem sie wiecej po becie :( . Tamta a4 naprawde bardzooo zwawa (cos kolo 180 koni ale moment leci w dol , u mnie niby sie trzyma jednak na drodze tego widac az tak nie bylo :whistle: ). Mam wrazenie ze w Audi lepiej sa dobrane przelozenia

Oczywiscie wysokie predkosci osiagane na niemieckich autostradach :D

Opublikowano

Ok, ja już po rozklejeniu dziewiczym sterownika :)

Wyszła zdrowa seria 159KM/357Nm, lekko liźnięty program i 181KM/408Nm, auto ma potencjał pod 200KM ale mam już spory przebieg i wolałem suszarki nie przemęczać... Więc modyfikacja czysto użytkowa. Program całkowicie bezdymny, no może minimalnie przy 1800obr bo turbo mi wstaje na poziomie 2000-2100.. Jestem ciekaw, ile wytrzymuje sprzęgło przy skrzyni 6stce? Bo zapas paliwa jeszcze jest więc Nm można podnieść.. Od 3600obr do 4000obr tak jak mówiłem, oszczędzanie turbosprężarki.. Wykres porównawczy serii przez przypadek został inny wrzucony dlatego mniejsza na nim moc, bo z 2biegu było hamowane.. Ale wrzucę jeszcze później końcowy wykres bo wczoraj już późno było by cokolwiek poprawiać..

 

http://zdjecie.net.pl/zdjecia/t4/146f285e77606961be990633bfa5ea23.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
pewnie ale przez OBD jest dłużej a jak wykres ma być dopracowany i będzie kilka korekt to jest szybciej

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Była już 23 za dnia nie mam czasu bo ciągle praca po drugie przez OBD chyba nie zgra się wszystkiego ze sterownika, więc wiesz 5x7min to 30min w takich godzinach że jeszcze mnie znajomy przyjął to 30min robi różnice :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Witam.

Posiadam automatyczną skrzynie w mojej 320d 163KM czy wystarczy sam chip silnika czy przy skrzyni też coś trzeba dłubać? Chodzi mi o taki lajtowy program ok 180KM i poprawienie momentu?

Opublikowano

kreski ładne :cool2: ale dla mnie zby dużo, dla auta też zbyt dużo...

 

po zdjęciu "blokady" to ile teraz pojedzie :mrgreen: , chyba, że blokada była na 210km/h :wink: ze względu na opony...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...oj tam...oj tam...to troszkę inny motorek niż 163-konny, nie trzeba zbyt wiele aby wynik był ładny, poza tym dokładnie wytłumaczyłem na czym polega "rezerwa" poweru, powiedzmy 180KM można wykorzystywać w trybie ciągłym, te ponad 200 tylko krótkoterminowo :wink:

...w 2,0d e90 zawsze jest limiter na 235km/h i nie rzadko zdarza się w autach z chipsem, obić o tą granicę, więc szkoda poczuć odcinkę, gdy właśnie killujemy modzoną Octawię :norty:

Opublikowano
...oj tam...oj tam...

:mrgreen: :mrgreen:

...w 2,0d e90 zawsze jest limiter na 235km/h i nie rzadko zdarza się w autach z chipsem, obić o tą granicę, więc szkoda poczuć odcinkę, gdy właśnie killujemy modzoną Octawię :norty:

nie wiedziałem :mad2: :mad2:

 

wiem, że są limity jak kupujesz świadomie z "gorszymi" oponami np. w X1, X3 albo w wersjach "mocnych" na 250km/h

 

ale, że limit na prędkość typu "235km/h" :duh: , przyjmuję do wiadomości ale nie rozumiem powodu nałożenia "takiego kagańca" :duh: :duh:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.