Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mi ostatnio spalił 5,2l na trasie Warszawa - Rzeszów (prędkość max 150 na drodze expresowej), i tyle mi wystarczy chce pożyć i żaden chip tuning nie jest mi potrzebny.

pzdr

Opublikowano
mi ostatnio spalił 5,2l na trasie Warszawa - Rzeszów (prędkość max 150 na drodze expresowej), i tyle mi wystarczy chce pożyć i żaden chip tuning nie jest mi potrzebny.

pzdr

 

To SUPER, że nas wszystkich o tym poinformowałeś :mrgreen: bardzo interesująca informacja w wątku o chipowaniu :duh:

Opublikowano
pozno wstala ...

przy 1500 obr/min to późno? Bez przesady to nie Solaris :)

Opublikowano (edytowane)
mi ostatnio spalił 5,2l na trasie Warszawa - Rzeszów (prędkość max 150 na drodze expresowej), i tyle mi wystarczy chce pożyć i żaden chip tuning nie jest mi potrzebny.

pzdr

 

To SUPER, że nas wszystkich o tym poinformowałeś :mrgreen: bardzo interesująca informacja w wątku o chipowaniu :duh:

 

hehhehe . :cool2:

 

 

Clip, GCS zle sie wyrazilem , mialem na mysli to ze np.380 osiaga dopiero przy 2350obr ... :whistle: u mnie przy 2050 a i tak wydaje sie ze mulowaty jest bardzo z dolu . (no taka charakterystyka tych silnikow), wiec tu to odczucie moze byc jeszcze gorsze ...

 

Generalnie wykres jest :cool2: , ladnie trzyma moment.

A co do flotowki czy nie flotowki to jaka to roznica ? przeciez to ten sam motor i wszystko inne tylko ztlumiony przez fabryke, robia sie te silniki prawie identycznie jak nie identycznie , Mam racje?.

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
mi ostatnio spalił 5,2l na trasie Warszawa - Rzeszów (prędkość max 150 na drodze expresowej), i tyle mi wystarczy chce pożyć i żaden chip tuning nie jest mi potrzebny.

pzdr

 

To SUPER, że nas wszystkich o tym poinformowałeś :mrgreen: bardzo interesująca informacja w wątku o chipowaniu :duh:

Takie male OT. Na naszym forum bardzo czesto istnieje taka praktyka : np pojawia sie temat " W moim autku pojawilo sie ............." co moze byc przyczyna?" W tym momencie ukazuje sie odpowiedz typu "u mnie nic takiego sie nie dzieje". :D :D :D Odpowiedz jest to tak odkrywcza, uczaca, i do bólu szczera, że nie ma jak z tym dyskutować... :D :D :D

Opublikowano

Ladnie wyszla ta 525d , szkoda ze tego 470 nie udalo sie dluzej utrzymac za to 450 trzyma sie dlugo (od 2000 - 3400 :shock: ) - wlasciciel napewno zadowolony :D

z ciekawosci jak sie robia 325d ? bo tam "ciut inny motor" (3.0 na innej turbinie i wtryskach niz 330d).

Opublikowano

o to samo chciałem zapytać.

Warto ładować się w słabszy wariant?

W tabelach przyrostów 325d po chipie wychodzi podobnie jak 330d seria (w sensie ta 231KM)

Jakbyś miał jakiś wykres to wrzuć pls.

Opublikowano

Cześć. To ja jestem właścicielem tej 525d z wykresu powyżej.Rzeczywiście ,seria trzymała i to mocno fabryczne 177 km z czego się tylko cieszyć,zwłaszcza że auto z DPF i przelatane 122 tyś.km.

Po programie wydaje się jakby człowiek wsiadł w inne auto ale to raczej normalne przy wzroscie momentu o ponad 80nm.Z ciekawostek to zrobiłem dzisiaj 70km w mieście na wirusie od Grześka i spalanie na kompie spadło o -1l (z 11.2l na 10.3l) więc całkiem sporo :) Najważniejsze że moment idzie równiótko i na tym mi zależało najbardziej.Rzeczywiście w pewnym momencie lekko puszcza ale do przeżycia ten spadek.Z góry nie zamierzałem szarżować na np.240km i 515nm ze względu na żywotność podzespołów i dlatego wydaje mi się że wyszło w sam raz.Dziękuje i polecam GCS z czystym sumieniem.Fachowo i przyjemnie.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Panowie a ja mam takie pytanie czy u was też coś podobnego zaobserwowaliście.

Mianowicie przed programem komputer mi oszukiwał co do spalania oczywiście zaniżał o jakieś 0,3l w porównaniu do dystrybutora jak lałem pod korek.

Po programie skasowałem spalanie i jak inni pisali że spalanie spadnie no to zachwycony bo komputer mniej pokazuje o ponad 0,5l :D

Ale z czasem coś tak za szybko paliwo schodziło z baku i postanowiłem zmierzyć na dystrybitorze.

Dodam że nie tylko na jednym sprawdzałem i teraz mi zaniża o ok 0,8l-1,0l :evil:

Miał ktoś może podobnie ? Czy program mógł wpłynąć na to?

Opublikowano

U mnie po programie to sie chyab nie zmienilo zabardzo...przed programem oszukiwalo i po programie rowniez. Wiadomo ze po programie leje sie wiecej paliwa ale przeciez to jest wlasnie mierzone na podstawie tych wartosci .

Skalibruj sobie kompa z dystrybutorem i bedziesz mial prawie identycznie .

Opublikowano

hej.

zdecydowałem się chyba na zchipowanie swojej trójki 2.0d (163KM, manual, 2005).

gdzie polecacie w okolicach wawy? w dobrej cenie no i profesjonalnie ? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hej.

zdecydowałem się chyba na zchipowanie swojej trójki 2.0d (163KM, manual, 2005).

gdzie polecacie w okolicach wawy? w dobrej cenie no i profesjonalnie ? :)

 

MR-Motors lub Masters

Opublikowano
hej.

zdecydowałem się chyba na zchipowanie swojej trójki 2.0d (163KM, manual, 2005).

gdzie polecacie w okolicach wawy? w dobrej cenie no i profesjonalnie ? :)

 

MR-Motors lub Masters

A w dobrej cenie, profesjonalnie i w obojętnie jakiej okolicy?

Ile w ogóle taka zabawa powinna kosztować tak plus minus dla auta BMW E91 LCI 320xd 2009 177KM@350Nm?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Licz sie w przedziale 1200-2000zl brutto , a od czipowania to ja zawsze polecam naszego forumowego koleżke G-CS ( TUTAJ MASZ LINK DO PROFILU JEGO : memberlist.php?mode=viewprofile&u=42784)a który notabene już dawno za te polecanie powinien mi za friko program zrobic :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Licz sie w przedziale 1200-2000zl brutto , a od czipowania to ja zawsze polecam naszego forumowego koleżke G-CS

 

A xdriva da sie hamowac na zwyklej hamowni? Nie trzeba 4x4?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

W X-drive z tego co kiedyś wyczytałem wystarczy wyjąć jeden bezpiecznik, i już bedzie tylko RWD ale ile w tym prawdy to nie wiem i fakt 4x4 potrzebują specjalnej hamownii.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=444973

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
mi ostatnio spalił 5,2l na trasie Warszawa - Rzeszów (prędkość max 150 na drodze expresowej), i tyle mi wystarczy chce pożyć i żaden chip tuning nie jest mi potrzebny.

pzdr

 

 

Uciekaj stąd bo od samego czytania cię głowa rozboli :mrgreen: :duh: :mad2: :twisted: :mrgreen:

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
No właśnie Masters mi zawołał 2767,50 brutto (2250 netto)

A hamownia pewnie musi być 4x4 :)

 

Cena wysoka bo sterownik Twojego silnika ma "tuning protection". W cenę wliczone jest także ryzyko uwalenia ECU, ponieważ trzeba go rozbierać i wpinać się w płytę.

 

Taką odpowiedź otrzymałem od jednego z tunerów.

 

Ja tez mam dylemat czy robić program w ten sposób czy poczekać aż będzie metoda tradycyjna tj. przez port OBD.

Edytowane przez prmax

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.