Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://img834.imageshack.us/img834/6989/bild2sw.jpg

Dodam,ze kartka jakby opada w dól (bo takie ujęcie z kamerki), wiec ten moment obrotowy na wykresie nie opada tak szybko jakby się wydawało. I jeszcze jedno-poszedłem za radą forumowiczów i prosiłem o modyfikację do mocy około 180 koni gdyż zależało mi na ekonomii a nie niebezpiecznie zwiększonej mocy. Myślicie,ze rzeczywiście trzeba po tym wycięciu filtra diagnozować ten poprzedni brak trzymania serii? Na razie autko śmiga super

 

Moment 320 (a więc taki jaki miał na początku ma teraz w zakresie od 2000 do 4000 obr.

Max moc-149 KM (1)

Max moc -178 KM (2)

Max.Mom.obr -320 (1)

Max Mom.obr -397 (2)

Komputer wyświetlił mi po przejechaniu 60 km średnie spalanie 4,4(pewnie oszukuje). Po przejechaniu kilku krótkich odcinków (po 3-5km) i przy stanie 121 km pokazuje na chwile obecną 5,4 l/100km.Jazda delikatna, ale moc czuć bo pod sporą górkę leci 160km/h. Zmierzę mu zużycie tradycyjnie na dystrybutorze, bo na razie nie wierze w takie cuda.Na dodatek latam na 225/45R17" a w oryginale 205/55R16" wiec na pewno rzeczywiste zużycie jest jeszcze ciut większe

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://img228.imageshack.us/img228/8273/bild2qd.jpg

Całość wygląda tak.Jednostajnie wykres wzrasta ot 1700 obrotów. Niech mi ktoś napisze czy te skoki w początkowym etapie to normalne bo z hamownią miałem do czynienie po raz pierwszy. Z reguły widzę wykresy jaklo narastającą linię a nie tak jakby następowała zmiana biegów. Czy tak to właśnie ma wyglądać?

Opublikowano
powiem tak, dziwnie zhamowany, początek pomiaru na hamowni inercyjnej który zaczyna się przy 1700obr. nie da nam poglądu na przebieg momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów...i myślę że prawidłowo zmierzony byłby wyższy zarówno w serii jak i po modyfikacji
Opublikowano
Dzięki za spostrzeżenia. Na razie nie pozostaje mi nic innego jak jeździć i obserwować co będzie dalej.Będę się odzywał jakby co i przedstawiał sprawę. Czyżbym zamknął tak ciekawy temat jak "chip-tuning" Nikt po mnie już tego nie opisze?
Opublikowano

No to klient zadowolony :8)

Ładny momencik i koniki ...

 

Chcę się umówić na shamowanie jak trzyma moja seria :roll: :?:

Napisz mi numer do siebie na PW i adres bo nie wiem czy trafiłbym po takmi długim czasie :wink:

Jak będę się wybierał do Krakowa to bym zaczepił o ciebie.

 

Pozdr

Opublikowano (edytowane)

Długi temat... nie przeczytam całego :)

 

E91 320xdA - seria 350Nm i 177KM.

Po chip chip hurra wyszło 202KM i 381Nm - czy tak pozostawić temat czy reklamować usługę?

Czy fakt, że to xDrive ma znaczenie przyrostu momentu?

 

Zmienię kompa wieczorem i wrzucę wykres.

 

edit: dodaję wykres...

 

http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0511/min_prezes_e91_320xd_wyk53c8.jpg

Edytowane przez Prezes_

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano
szacun za "linię" :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Dół słabiutki, to ze względu na aftomat?

Są jakieś przeciwwskazania przy tej skrzyni żeby zrobić 400-420Nm?

Opublikowano (edytowane)
Dół słabiutki, to ze względu na aftomat?

Są jakieś przeciwwskazania przy tej skrzyni żeby zrobić 400-420Nm?

 

Dół wychodzi słabiej, bo w automacie przy mocniejszym wciśnięciu potrafi zrzucić o bieg w dół i pomiar nie wyjdzie :nienie:

 

Prezes_ parametry :cool2:

Edytowane przez Marcus_

http://img820.imageshack.us/img820/8426/bkpy.jpg


EX: 530 dA

Opublikowano
Zobaczymy jak wyjdzie seria :wink:

:duh: :mad2:

Klagosz jesteś kierownik :cool2: i to nie byle jaki :cool2: :cool2:

 

wzmacniasz jak potrzebujesz czegoś więcej jak nie potrzebujesz to zostajesz na sprawnej serii

 

wyniki, tabele, wykresy są dla porównania (odniesienia) do innych aut, czy auto ma więszky czy mniejszy potencjał i całkowicie nie powinny mieć wpływu na decyzję o wzmacnianiu auta ...chyba, że auto ma zły soft lub niesprawny hardware ale to też jako kierownik wyczujesz podzas jazdy...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Wielu z Was pisze, że możliwa do uzyskania moc po chipie zależy od kondycji silnika. Co przez to rozumiecie? i w jaki sposób osoba która Wam wgrywa program to sprawdza? chodzi tylko o pomiar na hamowni przed chipem?
Opublikowano
Wielu z Was pisze, że możliwa do uzyskania moc po chipie zależy od kondycji silnika. Co przez to rozumiecie? i w jaki sposób osoba która Wam wgrywa program to sprawdza? chodzi tylko o pomiar na hamowni przed chipem?

 

podłącza się kompa pod komputer i jazda próbna przed chipem, sprawdza się kiedy turbo wstaje, listwę, sprzęgło, koło dwumasowe itp itd

 

jak jest wszystko ok to na hamownie - >seria

potem wgranie softa

hamowanie

poprawianie

hamowanie

poprawianie

hamowanie

 

itd :wink:

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano
Przypomnę sie wam jeszcze ze swoim przypadkiem. Zawirosowałem swoją bunię która nie trzymała serii (zamiast 163 miała 149 KM i to na stówe nie jest flotówka) Czy szukanie utraty mocy sprzed chipa ma teraz sens tzn podpinanie pod kompa? Na poprzedniej stronie wstawiłem swoje wykresy. Teraz nie mogę powiedzieć że nie jestem z auta zadowolony ale jeśli może być lepiej to raczej należy wszystko robić by właśnie tak było. Jak najlepiej wybadać co jej dolegało (bądź nadal dolega)?
Opublikowano

W takim razie destyl spadek mocy byl dosc znaczny (jak u mnie). Masz DPF? bo od tego bym zaczol , jesli jest to w jakim stanie jest ? Diagnoza , jaka temp na czujnikach ?.

Co powiedzial Ci tuner podczas czipowania ? Jak wyglada wykres serii? to wszystko jest wazne bez tego nikt Ci nie powie o co kaman. Czy turbo wstaje jak nalezy ? czy szyna trzyam odpowiednie cisnienie ? .

Przyczyn moze byc mnostwo... ale najlepiej zaczac od najprostrzych...

Czyszczenie przepustnicy , egr, agr (elektorzawory sterujace) . Jak zdejmiesz EGR i przepustnice to bedziesz w stanie zobaczyc jak wyglada sprawa w kolektorze ssacym bo on tez moze byc ladnie zasyfiony...(jaki przelot ma auto? ) A wtedy czeka Cie zakup uszczelek (ok 120zl) otwarcie kolektora , sprawdzenie klapek i wyczyszczenie jak Pan Bog przykazal :D .

Wtedy hamownia i zobczyc o co kaman.

Oczywiscie auto powinno sie diagnozowac na serii ale ... to juz zalezy od tego jak dogadales sie z tunerem i jak powaznym byl on czlowiekiem . A sadzac ze zrobil program nie informujac Cie o zadnych nieprawidlowosiach mimo braku 15koni , (ile nm?) , mogles sie znim nie dogadac :wink:

P.S. ja z Twojego wykresu ledwo cos czytam , wiecej zgaduje ale jest tak maly ze masakra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.