Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja bym przyjrzał się dokładnie separatorowi oleju.. Oleju może nie ubywać zbyt wiele byś zauważył na bagnecie ale z 3 kropel turbo robi już fajny dymek..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
separator wymieniony w całości przy okazji programowego i fizycznego usunięcia dpf'a (około 1200 km temu)
Opublikowano

duże ilości oleju w dolocie ?

IC przepłukany ? Jest w nim olej ?

parametry układu paliwowego w normie ?

luzy w turbinie ?

przy wejściu do bagnetu zasysa powietrze czy wypycha ?

olej jest w dobrej kondycji? nie ubywa cieczy chłodzącej ?

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
no przyrost ladny, niutona duzo, ale za mocno z dolu, z czasem moze byc to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla, ja bym moment zrobil troszke slabszy i bardziej plaski (utrzymujacy sie przez wiekszy zakres obrotow)
Opublikowano
moze byc to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla

możesz rozwinąć ?, dzięki

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...heh..mapa zrobiona jest dokładnie tak, jak miała być..czyli ECO (wiem ze na racingforum takie pojęcie jest nieznane :8) ) ...miało być delikatnie...bez ruszania doładowania...bez obciążania pompy (VP44) więc nic nie jest podlane za dużo :wink:

..tylko tak można uzyskać spadek spalania...wypłaszczając, dół jest słaby i dla lepszych przyspieszeń trzeba kręcić wyżej...a to już ECO nie będzie :norty:

..najpierw było tak jak na wykresie poniżej..ale klient wiedział dokładne co chce...więc poprawiłem :D

 

 

 

http://img232.imageshack.us/img232/8969/bmw118d122kmv1xps1.png

Opublikowano
ale jaki ECO-chip, to przeciez tylko jakies glupie slowo marketingowe, ktore w ogole nie ma przelozenia w rzeczywistosci... przeciez auto i na jednym i na drugim sofcie bedzie tyle samo palic....co za glupota, i jeszcze sa ludzie, ktorzy wierza w jakis Eco Tuning, bo stalo sie ostatnio modne...
Opublikowano
ale co tu mam rozwijac... sprzeglo moze sie slizgac, naped dostaje mocno w tylek jak tak duzy przyrost z dolu, itp.

jesteś "fachowiec" to myślałem, że napiszesz cos więcej...

napisałes wcześniej:

...moze byc to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla,

zadałem pytanie ponieważ, sprzęgło do 318d i 320d jest identyczne, a zrobiona wartość Nm wg mnie nie zniszczy sprzęgła z 320d, 318d/320d identyczne:

- średnica kół zamachowych,

- wysprzęglenie,

- trzpienie,

- zaczepy

więc wg mnie jako laika Twój argumet o

to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla

był słaby, dodatkowo co ma wartość Nm do "zawieszenia"???

 

forum czytają nie tylko "fachowcy z branży" Tacy jak Ty ale i zwykli ludzie, którzy też chcą coś wiedzieć...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

wiem, ze sprzeglo jest identyczne, tutaj nie chodzi tez o sama wartosc Nm, bo jest w normie, problem w tym, ze uderzenie tego momentu jest bardzo nisko i szybko... tak sie robilo programy pare lat temu w dieslach, bo bylo mocno odczuwalne i kazdy klient sie jaral...niestety czesto z wiekiem zdarzaly sie wlasnie tego typu usterki, jeszcze bardziej w FWD jak Audi czy VW, bo szlo to w polosie, itp.

tylko dlatego pisze, ze ja bym zrobil moment bardziej plaski, wcale nie musialby byc duzo nizszy, ale auto by o wiele lepiej jezdzilo... bo teraz masz krotkie "jebniecie" i potem szybko auto pochnie i czesciej musisz zmieniac biegi, bo auto nie bedzie jechalo caly czas....na tym drugim wykresie wyglada to o niebo lepiej....

ale prawda jest taka, klient jest krolem i on decyduje co chce, chcial tak to tak ma.... :)

Opublikowano

ale prawda jest taka, klient jest krolem i on decyduje co chce, chcial tak to tak ma.... :)

..lepiej tego ując nie mogłeś :cool2:

..poza tym każdy kto przyjeżdża na "ECO"...a jest tego trochę...bo robiąc ciężarowe w których spadek spalania jest podstawą (poza Góralami...oni zawsze chcą POWER :lol: ) potem chcą to samo w osobówkach....no i jeszcze TAXI..itp.

..jak by to był CR...wystarczyło by troszkę ciśnienie paliwka podnieść, a wykres wyglądał by jak stół.

..vp44 to dobra pompka...poza nastawnikiem który uwala sterowniczek...więc wystarczy podlać z dołu by turbina wstawała..i kierownik zaraz zmienia bieg, a to nic innego jak wymuszenie jazdy ecodriving...i w ten oto sposób mogę nawet pisemnie zagwarantować oszczędności paliwa :mrgreen:

..a co do skrzyni...moment jest znaczący dopiero przy ponad 2000obr...i wciąż znacznie poniżej jej możliwości

..sprawa "kresek" jest względna...po pierwsze skalowanie wykresów jest różne na różnych hamowniach...w mojej akurat jest dość rozciągnięte...na innych ten sam wynik wykresu mocy będzie wyglądał znacznie "lepiej"

Opublikowano
ale co tu mam rozwijac... sprzeglo moze sie slizgac, naped dostaje mocno w tylek jak tak duzy przyrost z dolu, itp.

jesteś "fachowiec" to myślałem, że napiszesz cos więcej...

napisałes wcześniej:

...moze byc to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla,

zadałem pytanie ponieważ, sprzęgło do 318d i 320d jest identyczne, a zrobiona wartość Nm wg mnie nie zniszczy sprzęgła z 320d, 318d/320d identyczne:

- średnica kół zamachowych,

- wysprzęglenie,

- trzpienie,

- zaczepy

więc wg mnie jako laika Twój argumet o

to jednak "niezdrowe" dla podzespolow zawieszenia i sprzegla

był słaby, dodatkowo co ma wartość Nm do "zawieszenia"???

 

forum czytają nie tylko "fachowcy z branży" Tacy jak Ty ale i zwykli ludzie, którzy też chcą coś wiedzieć...

 

Mowa o 5tce czy o 6tce ?

W tej zremapowanej wersji jest 244mm sprzęgło ?

 

Sprzęgło to pikuś chodzi o dwumas.

 

ECO. Te Eco później wychodzi bokiem... Zaczynając od zapieczonej geometrii.. Heh. Jeszcze ciśnienie nie podniesione.. większe EGT.. No ale klient nasz pan...

 

Wystarczy podlać by turbina wstawała... Co Ty wogóle mówisz :lol: Skoro tuningujesz tyle aut powinieneś coś wiedzieć o ogranicznikach. Chętnie zobaczyłbym logi tej 318D.. :-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Wystarczy podlać by turbina wstawała... Co Ty wogóle mówisz

...mówię że z limiterami możesz robić co chcesz...ale żeby coś się u dołu więcej działo...trzeba podlać i tyle :8)

..a tak to wygląda w "kupie" na wykresie...po jak to nazwałem "podlaniu dołem"...(co nie znaczy że nic innego zrobić nie trzeba.... jak już do limiterów pijesz :wink: )

 

 

http://img227.imageshack.us/img227/4366/bmw118d122kmkomplxps1.png

Opublikowano
Mowa o 5tce czy o 6tce ?

W tej zremapowanej wersji jest 244mm sprzęgło ?

 

Sprzęgło to pikuś chodzi o dwumas.

w 318/320d ja wiem tylko o 240mm, nie słyszałem o 244mm...

 

jak (jakie wartości) wg Ciebie powinien wyglądać "dobry" wykres dla tego motoru?

 

ja się nie znam (jestem tylko "pasjonatem" marki BMW) ale w życiu "słyszę" wiele osób, które "krytykują" innych choć same nie potrafią zaproponować/wykonać coś lepszego...jak możesz napisz, lubię się uczyć :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

http://img709.imageshack.us/img709/4673/bmw318dc.jpg

Przykładowo.

Dla mnie ECO jest jak biopaliwo. Wszystko fajnie. Do czasu :-)

 

Jeszcze dużo zależy od kierownika czy jest ogarnięty, ale skoro zależy mu na ECO to chyba nie jest zbytnio :) No ale jak chciał tak ma :D Mam nadzieje tylko że tunner uprzedził go o wszystkim :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

dzięki, jest różnica,

jak ja bym miał wybrać z tych dwóch to wygrywa "wykres" P.Witka/Rogala...

oczywiście jeżeli dane są porównylwalne (zasada pomiaru/skala/normy...)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
dzięki, jest różnica,

jak ja bym miał wybrać z tych dwóch to wygrywa "wykres" P.Witka/Rogala...

oczywiście jeżeli dane są porównylwalne (zasada pomiaru/skala/normy...)...

muszą być bo hamownie mają swoje normy bynajmniej u Witka.. czyli nie wiem dla 21 stopni.. W zime jak wjedziesz auto wypluje więcej ze względu na temperature ale hamownia ukróci dane pod standardowy pomiar.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

ja się nie znam (jestem tylko "pasjonatem" marki BMW) ale w życiu "słyszę" wiele osób, które "krytykują" innych choć same nie potrafią zaproponować/wykonać coś lepszego...jak możesz napisz, lubię się uczyć :cool2: pozdr.

 

AO ja Ciebie podziwiam że Tobie się chce dyskutować z "kosmitami"..........

 

 

Sprzęgło to pikuś chodzi o dwumas.

 

ECO. Te Eco później wychodzi bokiem... Zaczynając od zapieczonej geometrii.. Heh. Jeszcze ciśnienie nie podniesione.. większe EGT.. No ale klient nasz pan...

 

Wystarczy podlać by turbina wstawała... Co Ty wogóle mówisz :lol: Skoro tuningujesz tyle aut powinieneś coś wiedzieć o ogranicznikach. Chętnie zobaczyłbym logi tej 318D.. :-)

 

EGT w dieslu po dodaniu paliwa.............. :duh: :cry2: konam.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

wychodzę z założenia, że jak ktoś coś wie to pisze :cool2: , jak nie wie to nie pisze :cool2: :cool2: , jednak forum po weryfikacji ukazuje co innego :cry2: :duh: :mad2: ...

 

zasada pisania postów jest chyba taka:

 

wydaje mi się/słyszałem/Heniek powiedział, że tak jest :cool2: to na pewno tak musi być :cool2: :cool2: a inni nie mają racji

 

trudno laikowi rozróżnić fałsz od prawdy....\

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...mówiłem wcześniej o hamowniach...a dokładniej o skalowaniu wykresu (nie kalibracji i normach DIN hamowni)

...więc mam tu ten sam wykres...na szybko przeskalowany na bardziej podobną skalę do hamowni Witaka ...czy innych

 

moc...pięknie wygląda...pnie się w góre

http://img580.imageshack.us/img580/6413/moce.jpg

 

 

moment...już bardziej plaski

http://img602.imageshack.us/img602/2654/moment2.png

 

...nie mówię że jest taki jak od Witka...bo po pierwsze 118-ka którą wrzuciłem jest na VP...a Rogalowa CR...one już w serii są bardziej płaskie...poza tym z założenia miało być inaczej...ale po to żeby pokazać jakie różnice są w kreskach, jeśli hamownia ma inną skalę wykresów

Opublikowano

ja się nie znam (jestem tylko "pasjonatem" marki BMW) ale w życiu "słyszę" wiele osób, które "krytykują" innych choć same nie potrafią zaproponować/wykonać coś lepszego...jak możesz napisz, lubię się uczyć :cool2: pozdr.

 

AO ja Ciebie podziwiam że Tobie się chce dyskutować z "kosmitami"..........

 

 

Sprzęgło to pikuś chodzi o dwumas.

 

ECO. Te Eco później wychodzi bokiem... Zaczynając od zapieczonej geometrii.. Heh. Jeszcze ciśnienie nie podniesione.. większe EGT.. No ale klient nasz pan...

 

Wystarczy podlać by turbina wstawała... Co Ty wogóle mówisz :lol: Skoro tuningujesz tyle aut powinieneś coś wiedzieć o ogranicznikach. Chętnie zobaczyłbym logi tej 318D.. :-)

 

EGT w dieslu po dodaniu paliwa.............. :duh: :cry2: konam.

 

http://www.dieselpowermag.com/features/0607dp_exhaust_gas_temperature_basics/index.html

 

Konaj... Kto Ci broni...

 

Wiadomo nie mówimy tu o WIELKICH przyrostach, nie wiem jak wydajne są te wtryski ale jak dobrze podlejesz to na pewno wzrośnie zwłaszcza bez doładowania.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
jak na 6 letnie auto to nieźle trzymało serię :cool2: widać, że wersja bez filtra cząstek stałych, mod b. ładny, "trochę" mocny ale ładny :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.