Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, może ktoś napisać plus minus co można osiągnąć z 520d e60 177KM z hybrydowa turbina i chipem - cała reszta seryjna z dpfem. Można celować w 220KM czy nawet w 230KM ??

I jaki byłby następny krok - * zaznaczam ze dpfa nie chce wycinać - on musi zostać.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ic plus rama iC z 535d wystarczy? IC ma wydajność tylko 10% większa ( 2 żeberka więcej)

A gdybym jednak wyjał Dpd zrobił Downpipe i wywalił Egr - na co można liczyć wtedy

I same wtryski - czy te ze 123d (204km) pasuja p&p ? wyjmuje jedne wkładam drugie czy cos więcej trzeba robić ? ustawić/programować/inna pompa wtryskowa itp. itd. ?

aha i sprzegło - żeby tu już nie pakowac kasy max bezpiecznie ile można zrobić NM (wersja manual)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pacjent e90 330d m57n2 automat dpf on narazie po prawej programie na 285km 580nm

Chciałbym uderzyć w 320/330km i okolo 650/700nm

Co należałoby wymienic? Napewno turbo, ic, a dalej?

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Taka dziwna historia mi się przydarzyła...

Pacjent to F30 335i z NOWYM silnikiem o przebiegu ok 3kkm i sterownikiem z poprzedniego silnika w którym był wgrany PPK podnoszący zgodnie z opisem moc do 340 KM i moment do 450 Nm.

Podjechałem dzisiaj z ciekawości na hamownię która wypluła 366 KM i...397 Nm...

Ktoś ma jakiś pomysł skąd tak niski moment?

Rozważać zmianę programu czy zostawić jak jest?


view?usp=sharing


https://drive.google.com/file/d/1Ca6F_EoQwV6ldxslaKAiCV2LDRIfBeIO/view?usp=sharing

Opublikowano
fVsmSK7.jpg

A widziałeś już to

http://s5.ifotos.pl/img/bmw-e82-1_qwxnexq.jpg


:cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
siema, w lutym planuje chipować samochód byłem na hamowni wypluł 201km i 390nm (wersja 204,400nm n47d20b) po rozmowach sprawdzeniu dowiedziałem się, że można robić go na 260-270km warto się w to bawić i będzie to bezpiecznie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nieraz już pisałem,wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi. Nie odpowiednio eksploatując to i serię można zajechać.
Opublikowano
siema, w lutym planuje chipować samochód byłem na hamowni wypluł 201km i 390nm (wersja 204,400nm n47d20b) po rozmowach sprawdzeniu dowiedziałem się, że można robić go na 260-270km warto się w to bawić i będzie to bezpiecznie ?

Cześć można go zrobić spokojnie na 295KM :D robiłem już takie 123d (kilka sztuk) i mam sprawdzony set na taką moc jak będziesz potrzebował to podpowiem

Ps. 260-270 to lajt :cool2:

A i ten wykres co wrzuciłem to właśnie 123d przygotowane przezemnie :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Jak nieraz już pisałem,wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi. Nie odpowiednio eksploatując to i serię można zajechać.

możesz rozwinąć swoją myśl ? co to znaczy nie odpowiednio eksploatowany samochód ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1-Ciśnięcie na zimnym silniku, interwały olejowe zgodnie z wskazaniem kompem co ok.30tys., wymiana filtrów jak się przypomni , stan tech. silnika i osprzętu- dopóki się kręci to jeździmy itp.

Wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi.

2-To że stuningujesz silnik nie oznacza że musisz przy każdej nadarzającej się okazji wykorzystywać max. potencjału. Wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi :wink:

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie przed zrobiebiem programu w 325d 197km chcialbym zalozyc wtryski z 330d 231km . Pytanie co bede potrzebował ? Wtryski z listwa , wiazka silnika i Sterownik silnika ?
  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

W moim N57n2 231km po programie Chip tuning i dpf off sterownik DDE zgłasza mi błąd 41AA Charge Air pressure sensor. Da się go skasować ale po przejechaniu kilku/ kilkunastu km powraca…


Auto jedzie świetnie jedynie ten błąd który mnie denerwuje. Przed mapą tego nie było. Co mogło pójść nie tak??? Jak się go pozbyć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.