Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie do tunerów: czy wtryskiwacze o nr 13 53 7 823 461 http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/13537823461/ z silnika N47S1 / N57Z

 

podejdą do silnika N47D20C - E91 LCI 2.0d 177 KM? Czy może jedyna wydajniejsza wersja wtrysków kompatybilna z moim silnikiem to te od 123d LCI? :?:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jnx, mógłbyś napisać coś więcej o tych projektach?

Zastanawiam się nad tymi wtryskami z N47S1,hybrydowym turbo i mocniejszym konwerterem (mam skrzynię automat). Wiem,że robiliście podobny projekt w e81 kolegi lts77,ale on miał wtryski ze 123d LCI a nie te z linka,który podałem ... :|

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam następujące wyniki.

Wymieniła turbinę na 47000, może być problem w układzie? Coś poprawić?

http://images75.fotosik.pl/533/7136c6a0c4d633f0med.jpg

Opublikowano
możesz jaśniej napisać o co Ci chodzi ? :D

faktycznie mam dwa pytania:

1. Możesz mi chipa tyle zmniejszyć żywotność turbiny?

2. Czy istnieje jakiś układ, aby zwiększyć dynamiczny?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
@chapa since polish is not your native , please write it in english - it will be much more easier for us to help :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
@chapa since polish is not your native , please write it in english - it will be much more easier for us to help :cool2:

Thanks a lot. the questions are:

1. Could be my chip result in quick break of turbine (on 47 kkm)?

2. Is better chip exists (to low fuel consumption) ? Cuurently I have 9 litres in Krakow and 6.5-7.5 on highway.

Opublikowano

Hi

Without checking actual parameters or checking your software we cannot answer your questions . Graph is only power output , thats it . Go to somebody who is able to check all things which I mentioned ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Hi

Without checking actual parameters or checking your software we cannot answer your questions . Graph is only power output , thats it . Go to somebody who is able to check all things which I mentioned ...

does anybody aware where it is possible to do in Krakow?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Chapa our forum friend who replied to uou just above me is a tuner fron krakow, talk to him ;)

 

Gregorio nie szrajbuj po gebelsowsku ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Witam przedstawiam wykres z hamowni . Nie za bardzo mi sie on podoba . Chciałby o skomentowanie go gdyż jestem laikiem w tych sprawach. Dziękuje

qyGO1z.jpg

Opublikowano
W piątek mechanik będzie szukał przyczyny słabego doładowania. Mam nadzieje że obejdzie się bez regeneracji turbo. Moze coś nie tak tylko na układzie podcisnieniowym sterującym turbo. Teraz tylko trzymać kciuki .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzisiaj byłem na hamowni sprawdzić liczbę koni w stajni. auto hamowane na 4 tym biegu. hamownia W4-X Dynostar .wynik poniżej.myślę o wymianie konwertera na mocniejszy.ile KM Waszym zdaniem idzie bezpiecznie zrobić na seryjnej turbinie? (silnik n47, 2.0d 177KM,automat,xdrive,DPF,IC 335D)

 

http://i1312.photobucket.com/albums/t527/staticx2/BMW%20XDRIVE1_zpsulczxllo.jpg

Opublikowano

Wynik całkiem spoko :cool2: Zawsze coś można dołozyć pytanie na ile Ci się to opłaca ;-)

 

 

A tu kolejne furki :

 

BMW E92 330D 231KM - STAGE1+

 

Fmic, Dpf out

 

Custom mod : 324KM / 680Nm

 

13055648_1301464546549938_3388950484823928592_o.jpg

13029436_1301464526549940_862948279091494110_o.jpg

 

 

BMW E46 330D 204KM STAGE 3

 

--FMIC

--Wydech

--Wtryski 219

--Turbo Hybryda GT2266

--Sprzęgło kevlar i troche poliuretanów w napędzie Emotikon wink

 

Wynik : 331KM / 689Nm

 

13086671_1300745833288476_5566738310666842089_o.jpg

13041086_1300745819955144_3674572369626041433_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Witam. A mógłbyś opisać w jakiej kolejności i jakie korzyści dają poszczególne mody w 30d (231KM) np. W pierwszej kolejności FMIC - daje to +ileś KM potem DPF - daje to +ileś KM potem turbo czy wtryski? A może turbo bez wtrysków to bez sensu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.