Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne bo jednak u was silnik ze stratą w seri 5 km jednak nadawał się do chipa http://www.gcstuning.pl/images/bmw/BMW%20123D%20204KM.jpg

o albo Alpna prawie 9 km http://www.gcstuning.pl/images/bmw/BMW%20ALPINA%20D3%20197KM.jpg

i tu przy pierwszym wykresie widze nawet dwie doliny więc czegoś tu nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie napisałem dość jasno?

3 litrowe 325d 197KM mają zazwyczaj spore gifty, więc brak 10KM do serii, to tak naprawdę większe braki

323d to biturbo, więc fale to standard , dolin tu nie widzę :wink:

a dolina jest i to spora, więc zdiagnozuj fure, a nie dawaj głupich przykładów

jesli uważasz że jest igła, to chipuj, a nie pytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napisałem dość jasno?

3 litrowe 325d 197KM mają zazwyczaj spore gifty, więc brak 10KM do serii, to tak naprawdę większe braki

323d to biturbo, więc fale to standard , dolin tu nie widzę :wink:

a dolina jest i to spora, więc zdiagnozuj fure, a nie dawaj głupich przykładów

jesli uważasz że jest igła, to chipuj, a nie pytaj

 

Przepraszam, troszkę mnie poniosło ;)

Poprostu jestem trochę zniesmaczony bo myślałem ze te 3 km które brakują od deklarowanych 197 to dobry wynik ale skoro mówisz że jest inaczej to wierzę ;)

Nie wiem kurcze od czego zacząć jak już mówiłem w tym przedziale obrotów sprawdzał diagnostykę i nie było żadnych odstępstw od wartości zadanych, więc nie wiem od czego zacząć...

Jedyne chyba czego nie mógł podejrzeć to wtryski... tak mi się zdaje. Tuner tak jak mówisz sam powiedział że coś z tym wykresem jest nie tak bo powinien łagodnie opadać... masakra ręce opadają. Jedyne błędy jakie wyrzucił to dwie świece ;/

Jeszcze raz przepraszam, pozdrawiam i życzę miłej nocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to przeładowanie i zbicie ciśnienia i potem powrót do prawidłowego ?

Zrób test drogowy na 4 lub 5 biegu, jeden siedzi z kompem i inpą a drugi wciska gaz i sprawdzacie jak się zachowuje ciśnienie. Inna sprawa ze masz tam elektroniczny sterownik zmiennej geometrii a one lubiły się psuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to przeładowanie i zbicie ciśnienia i potem powrót do prawidłowego ?

Zrób test drogowy na 4 lub 5 biegu, jeden siedzi z kompem i inpą a drugi wciska gaz i sprawdzacie jak się zachowuje ciśnienie. Inna sprawa ze masz tam elektroniczny sterownik zmiennej geometrii a one lubiły się psuć.

 

 

Hmm kolego moze cos w tym jest, mialem 2 razy przypadek jeden zaraz po kupnie auta a drugi wlasnie jak wracalem z hamowni gdy BARDZO Dynamicznie przyspieszalem na obwodnicy. Mianowicie wyrzucil mi informacje BLAD SILNIKA Pelna moc silnika nie jest dostepna. Moc zostala ograniczona. Jedz ostroznie. Tyle ze ten blad sie nigdzie nie zapisuje bo po zgaszeniu auta i uruchomieniu bledu juz nie ma na idrive i w inpie tez go nie widac ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki błąd jak padała mi turbina...

 

Na początku bardzo rzadko się pokazywał aż zaczął wyskakiwać częściej. Olałem trochę temat bo myślałem, że dojeżdzę do czasu wymiany oleju i wtedy zgłoszę to w ASO. Niestety turbina "wybuchła" w między czasie ...

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu udało mi się jakoś ustawić INPę :8)

 

Zczytałem błędy i oprócz świec mam jeszczę błąd 4560 z tego co czytałem Cisnienie na listwie CR? :?

 

http://images68.fotosik.pl/1185/7a4b3472bcd43659.jpg

 

Jakoś przy tym przebiegu byłem na hamowni i wtedy ten błąd wyskoczył więc może to jest przyczyną a nie turbina :(

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/7a4b3472bcd43659 Link do zdjęcia jakby nie było widoczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyt duza dewiacja cisnienia paliwa na listwie... odchylka na minus czyli za niskie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkońcu udało mi się jakoś ustawić INPę :8)

 

Zczytałem błędy i oprócz świec mam jeszczę błąd 4560 z tego co czytałem Cisnienie na listwie CR? :?

 

http://images68.fotosik.pl/1185/7a4b3472bcd43659.jpg

 

Jakoś przy tym przebiegu byłem na hamowni i wtedy ten błąd wyskoczył więc może to jest przyczyną a nie turbina :(

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/7a4b3472bcd43659 Link do zdjęcia jakby nie było widoczne

Zwróć uwagę na drugi błąd dpfa. Tu podobny wątek viewtopic.php?f=70&t=261339&p=1950288&hilit=4667#p1950288

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jnx ja do Ciebie :D

 

Mam pytanko: zauważyłem ostatnio, że auto jak się rozgrzeje, to na postoju delikatnie, ale bardzo delikatnie dymi na taki jasno-szary kolor.

Czy to normalne po takim programie? Mam się bać, że coś jest niehalo? :roll:

Tak po za tym wszystko ok, ten błąd o którym mówiłem Ci przez telefon, o tym coś z paliwem, to najprawdopodobniej jest wina napięcia, bo pojawiają się inne

błędy, np. lewarka zmiany biegów, czy wycieraczek, a z logów wynika, że błędy te są rejestrowane w skrajnych wartościach napięcia ładowania (np. 12V czy w innym przypadku 17V :shock: ). Ewidentnie jest tu jakiś problem elektryką, może regulator napięcia lub jakieś zwarcie w układzie? Naczytałem się, że BMKi są na to bardzo uczulone i jak coś jest z napięciem będą walić błędy jak popadnie XD...

Co do przepływki: na razie obczajam temat jak ją fizycznie zaadaptować, bo ma z leksza inny kształt... co ciekawe przepływka w 535d jest taka sama jak w 520d, dziwne prawda?

Jak już ją ogarnę, na pewno się u Ciebie zjawię :D

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukaj przepływki,wyrzucimy ją z softu :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przeplywka jest kilka mozliwości od kompletnego wylączenia , przez zmianę modu pracy ecu , po rozwiązanie hybrydowe korzystając częsciowo z MAF a częsciowo z MAP ... dobierzemy te na którym auto będzie zachwowywać się najlepiej .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapa wtryskowa nie ruszana ani w dolnym ani średnim zakresie obciążenia silnika, zatem tak mogę się odnieść - wtryski do sprawdzenia na maszynę czy czasem któryś sobie nie podlewa (diagnostyka komputerowa jest warunkiem koniecznym lecz niewystarczającym do oszacowania jakości wtryskiwacza) W moim 535D wszystkie korkety były poniżej 0.5 a i tak 3 wtryski były w śmieciowym stanie, miałem ten sam efekt jakby się dpf wypalał... po wymianie jak ręką odjął :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam taki dziwny dźwięk przy gaszeniu auta takie hhuuuuu które trwa 5s. Przy szybkim odpuszczaniu gazu też to słychać szczególnie gdy przyspieszam i puszczam gaz w okolicach 1,6-2k rpm.

 

Może jakiś tuner się spotkał z takim dźwiękiem w aucie klienta? lub może potwierdzić że to z turbiny?

wiecej info w tym temacie viewtopic.php?f=70&t=280662

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, ja też od czasu gdy mam założoną hybrid-turbo mam dokładnie taki dźwięk, jest to dźwięk zwalniania turbiny, poprzez to że wirnik jest większy jak i ciśnienie dźwięk jest znacznie głośniejszy niż przy standardzie, mnie on się podoba, jest taki hmmm... jakby to powiedzieć... "powerfull" 8-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.