Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2x M57N

 

?ui=2&ik=8f2b2d5be6&view=fimg&th=14e4f97085ae93f5&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_ibmem6tj0&safe=1&attbid=ANGjdJ9-jvaL9nyI_cE7KhZmTQ530tV3RnC-hGfns2CizdLTckPA-uz72l6a1uj-BnX0Cm_i2NdlNvLKT9hZdfyZH4aLi88pL9kPC5SH2C4mRIrEU-l8pJRwkKHi000&ats=1435991178750&rm=14e4f97085ae93f5&zw&sz=w1890-h758

?ui=2&ik=8f2b2d5be6&view=fimg&th=14e48e25c2357d47&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_ibkjmv560&safe=1&attbid=ANGjdJ_jzIGeFkipBxsBcs2lZDh38J5TXf2YSkoIBmUwM7brF7UOJdUieHmlw5PhWYdfUe8rPwGrAF7Lw5nu0R5apifPXx_CpuJI0OFky8r9SLCiobr86561rNq804E&ats=1435991179232&rm=14e48e25c2357d47&zw&sz=w1890-h758

 

kiedyś to były fajne motorki, lecz czas nie jest ich sprzymierzeńcem i żeby uzyskać bezdymny rezultat niestety trzeba schodzić z mocą w górnych partiach :D

 

Nie wyswietla wykresu ;/

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Panowie, czy spotkaliście się w ogole z N47, który miał choćby 170 koników, czy we wszystkich jest taki klops?

Moze kojarzy ktoś z Was, tunerów, jak wyglada sprawa serii w silnikach VAG 2.0 170PS ?

Edytowane przez ar_w
Opublikowano
Panowie, czy spotkaliście się w ogole z N47, który miał choćby 170 koników, czy we wszystkich jest taki klops?

 

tak bardzo częsta sytuacja - nie ma się czym przejmować ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Panowie, czy spotkaliście się w ogole z N47, który miał choćby 170 koników, czy we wszystkich jest taki klops?

 

tak bardzo częsta sytuacja - nie ma się czym przejmować ;-)

 

Wiesz moze z czego to wynika? Przebieg czy zamierzony zabieg marketingowy bawarskich polityków?

 

Kojarzysz może jak wyglada seria w silnikach VAG 170KM ?

Opublikowano

Odnośnie BMW to oczywiście sporo zależy od przebiegu który ma wpływ oczywiście na stan chociażby prowadnicy wydechowej w głowicy, ale bardziej upatrywałbym przyczyny w czułości danego czujnika czy podzespołu w danym zakresie napięciowym.

 

Odnośnie VAG to oczywiście sławetne wtrychy Siemensa powodują utratę mocy. W nowszych edc17 większych problemów nie ma z trzymaniem mocy - oczywiście zawsze są jakies odchyłki -+5KM wynikające z nagrzania IC podczas pomiaru czy też stanem filtrów etc...

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Panowie, czy spotkaliście się w ogole z N47, który miał choćby 170 koników, czy we wszystkich jest taki klops?

 

tak bardzo częsta sytuacja - nie ma się czym przejmować ;-)

 

Wiesz moze z czego to wynika? Przebieg czy zamierzony zabieg marketingowy bawarskich polityków?

 

Kojarzysz może jak wyglada seria w silnikach VAG 170KM ?

 

 

Ja robiłem swoje oba N47, jeden D20A, a drugi D20C i oba trzymały serie, dokładnie tak jak powinny.

Opublikowano

STAGE 1 dla najnowszej konstrukcji BMW dwulitrówki : B47. Z ciekawostek... silniczek jest wizualnie mniejszy od N47, ma wydajniejszy układ paliwowy (spory zapas paliwa jeszcze jest). Turbawka sporo ładuje w serii jak na swój rozmiar więc boost ruszony tylko kosmetycznie. DPF nie pozwala na przekraczanie 220KM ze względu na EGT. Na maksymalnych prędkościach zaczyna blokować temperatura więc pewnie wpadnie korekta jeszcze powyżej 4000obr,ale to już na 4x4 - w tym tygodniu montaż :8)

 

Chiptuning BMW F26 X4 2.0D B47 190KM @ 220KM 445Nm.

 

11698890_1113133198716408_4601179243565946552_o.jpg

11696302_1113133202049741_3855344778894593358_o.jpg

11046228_1113133228716405_3323059109663954961_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Prawda. Podstawowy osprzęt (turbo, wtryski) taki sam jak w 20d, widziałem wykres 518d 150ps zrobionej przez profituning na coś koło 220ps.

 

Edit

 

http://www.profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/bmw/BMW_518d_F10_150k_360Nm_po_uprave_213k_426Nm.jpg

Opublikowano

Ten N47 z F30 ma dużo większy potencjał niż ten starszy z E87/E90 143KM/300Nm.

Jakie wartości wychodzą zazwyczaj z tego starszego N47 143KM?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
A zapytam inaczej - na tym turbo dużo jeszcze do ugrania (po wywaleniu DPF) ? Czy już raczej idzie na pełnej mocy :D
Opublikowano

jakie obecnie najwydajniejsze wtryski do e90 3.0D polecacie? i ile taka przyjemność u Was wraz ze strojeniem mnie wyniesie?? przymierzam się trochę dołożyć KM do swojej 325D 2006 manual

 

może być na PW

Opublikowano

ok więc

np 550x160x160mm, ze średnicą wlot/wylot 63mm

od polskiego producenta będzie ok?

jaki wynik na takim zestawie jest możliwy?

Opublikowano (edytowane)
jakie obecnie najwydajniejsze wtryski do e90 3.0D polecacie? i ile taka przyjemność u Was wraz ze strojeniem mnie wyniesie?? przymierzam się trochę dołożyć KM do swojej 325D 2006 manual

 

może być na PW

zależy co chcesz osiągnąć , jaki pułap mocy i wtedy można przygotować kompleksową ofertę ...

jeśli jeszcze nie zmieniałeś IC to jest to pierwsza rzecz którą bym wymienił widać to zresztą po temp w dolocie podczas pałowania , następne w kolejności to wtryski jedno z najsłabszych ogniw w tym motorze ( max to 270 -280 KM ) , turbo jesli nie chcesz przekraczać 290 - 300 KM zostawiłbym w spokoju ponieważ jest to to samo GT2260VK które jest w E90 330D ... ale jak mówię wszystko zależy co chcesz osiągnać , pamiętaj że koszty rosną niewspółmiernie im dalej idziesz z mocą ;)

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Chcę założyć wtryski piezo i turbo z 320d 177 KM do mojego 318d 143 KM. Dodatkowo rozważam ECU i pompę wysokiego ciśnienia z 320d. IC Performance już mam.

Mam kilka pytań do fachowców zarabiających na chipsach:

1. Czy taka wymiana jest plug & play?

2. Czy da się wszystko ogarnąć na komputerze z 318d?

3. Czy wtryski piezo 'dogadają się' ECU z 318d?

4. Czy jeśli zostawię komputer z 318d to nie będzie on ograniczał możliwości tego co się da wycisnąć z ww gratów?

5. Ponieważ fabrycznie ciśnienie na szynie jest wyższe w 320d to czy pozostawienie pompy z 318d nie wpłynie na granicę mocy możliwą do osiągnięcia? Da się ten parametr 'podciągnąć' odpowiednim programem?

6. Czy jest coś jeszcze co powinienem uwzględnić przy celowaniu w moc > 200 KM?

Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano
A zapytam inaczej - na tym turbo dużo jeszcze do ugrania (po wywaleniu DPF) ? Czy już raczej idzie na pełnej mocy :D

 

Max 230KM bez dpf.

 

jakie obecnie najwydajniejsze wtryski do e90 3.0D polecacie? i ile taka przyjemność u Was wraz ze strojeniem mnie wyniesie?? przymierzam się trochę dołożyć KM do swojej 325D 2006 manual

 

może być na PW

 

Dobra decyzja musisz zacząć od wtrysków. Należy wrzucić poprostu od 330D. Po zmianie wtryskiwaczy 300KM w zasięgu, 310KM na zmienionym IC. :cool2:

 

ale po co Ci wtryski, bez wydajniejszej turbiny nie ma to sensu

 

Nieprawda.

 

Chcę założyć wtryski piezo i turbo z 320d 177 KM do mojego 318d 143 KM. Dodatkowo rozważam ECU i pompę wysokiego ciśnienia z 320d. IC Performance już mam.

Mam kilka pytań do fachowców zarabiających na chipsach:

1. Czy taka wymiana jest plug & play?

2. Czy da się wszystko ogarnąć na komputerze z 318d?

3. Czy wtryski piezo 'dogadają się' ECU z 318d?

4. Czy jeśli zostawię komputer z 318d to nie będzie on ograniczał możliwości tego co się da wycisnąć z ww gratów?

5. Ponieważ fabrycznie ciśnienie na szynie jest wyższe w 320d to czy pozostawienie pompy z 318d nie wpłynie na granicę mocy możliwą do osiągnięcia? Da się ten parametr 'podciągnąć' odpowiednim programem?

6. Czy jest coś jeszcze co powinienem uwzględnić przy celowaniu w moc > 200 KM?

Z góry dziękuję za wszystkie rzeczowe odpowiedzi.

 

Pompe CR zostaw w spokoju, ECU również - przeprogramujemy pod nowe wtryski. Turbo jak już wrzucasz to polecam wrzucenie większego koła kompresji do tej seryjnej z 320D, poluzowanie VTG i przycięcie wirnika.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.