Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

F10 535i 306KM USA

Kaganiec 210km/h :D

mały problem z hamowaniem, słabe zimóweczki, więc jazda na 5-tym biegu bo łapało 250km/h a wybuchy opon na rolkach mam już za sobą (mam nadzieję) :wink:

 

 

 

http://images66.fotosik.pl/806/0799d57ffe5dd7b9med.jpg

Opublikowano

Moda na biturbo nastała ;-)

 

BMW E60 535D 410KM 700Nm , IC + Hybrydowe Turbo. Konfig bezdymny.

 

11146398_1064700510226344_449883364966146123_o.jpg

10504798_1064700480226347_7064250841187662031_o.jpg

 

 

BMW E60 535D 387KM 715Nm : IC + DPF OFF, program bezdymny.

 

11154941_1064699860226409_7161291942474847866_o.jpg

11157353_1064699926893069_6296458042779910659_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Moda na biturbo nastała ;-)

 

BMW E60 535D 410KM 700Nm , IC + Hybrydowe Turbo. Konfig bezdymny.

 

11146398_1064700510226344_449883364966146123_o.jpg

10504798_1064700480226347_7064250841187662031_o.jpg

 

 

No, i to się nazywa płaski moment :roll: Janek doszedł już sprzęt do turbohybryd? Moja suszerka już czeka :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Czekamy, maszyny są najwyższej klasy Schenck i troche czekamy w wakacje myślę że ruszymy.

 

Z nowości no to możemy powiedzieć że zamówiliśmy nowa hamownie obciążeniową 4x4 synchro, więc nie będzie już problemu z mierzeniem najnowszej F serii w Xdrive, montaż za jakieś 2 miesiące.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Fajnie że się rozwijacie :cool2: Hamownia 4*4, mody mechaniczne włącznie z hybrydami na miejscu, jeśli utrzymacie rozsądne ceny to sukces gwarantowany :cool2:
Opublikowano

Tak DP Synchro tak jak ma Rogal i Aligator i inni, przebudowa nadmuchu 2x7.5kW etc...

 

Fajnie że się rozwijacie :cool2: Hamownia 4*4, mody mechaniczne włącznie z hybrydami na miejscu, jeśli utrzymacie rozsądne ceny to sukces gwarantowany :cool2:

 

Dobra robota zawsze się obroni ;-)

 

Panowie macie może jakieś informacje, czy warto się bawić w bandaż na kolektorze i początku wydechu + kocyk turbo, w 3.0d?

 

Nie warto. Weź te pieniądze i przerób turbine EGT spadnie Ci o 150stopni z marszu ;-)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
większość ma DP 4x4 nie spinane, a na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

a w czym jest problem? Pas nie wytrzymuje ?! też się zastanawiam nad 4x4 synchro .....

Opublikowano
większość ma DP 4x4 nie spinane, a na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

a w czym jest problem? Pas nie wytrzymuje ?! też się zastanawiam nad 4x4 synchro .....

byłem przy budowie, i latach testów spiętej 4x4 V-tech, aby to 100% prawidłowo działało, to były lata (6lat) poprawek ...DP dopiero zaczęło i wiem że na razie szału nie ma

osobiści myślę o DynoStar...ale to inna liga

http://www.dynostar.com/img/photos/w4awd1_2b.jpg

 

znajomy Niemiec kupił wypasionego DynoJeta za kupę kasy i już mi odradza :wink:

http://www.mega-speed.de/index.php?eID=tx_cms_showpic&file=uploads%2Fpics%2FIMG_3557.JPG&width=800m&height=600m&bodyTag=%3Cbody%20style%3D%22margin%3A0%3B%20background%3A%23fff%3B%22%3E&wrap=%3Ca%20href%3D%22javascript%3Aclose%28%29%3B%22%3E%20%7C%20%3C%2Fa%3E&md5=c00cf73fc30d2261d8fdbfda8d963f13

Opublikowano

w takim ukłądzie jak aligator na tym pracuje ? ;-)

 

każdy sprzęt ma swoje wady i zalety, czy to hamownia czy tymbardziej sprzęt do remapu :D

 

mój znajomy ma Mahe niedaleko mnie i ile z ta hamownią jest problemów to głowa mała... a to OBD a to z 4x4. Mierzyliśmy te samo auto w danym dniu u mnie 320KM u niego 339KM..

 

Ja powiem tak : Wojtek, Rogal, Kremator aut się przewija multum i jakoś wykresy są i pieniądz się kręci. My wzieliśmy już 3 hamownie z DP i za chwilkę dojdzie jeszcze następne 4x4 do Norwegii oraz inercja z kołem zamachowym do Londynu.

 

Mi osobiście podoba się SuperFlow no ale $$$.....

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

mówię jak jest, pracowałem na Maha, DP, SuperFlow, V-tech nie wspomnę innych wydumek :wink:

a hamownie DP które wymieniłeś, nie były spinane, to dość świeży projekt

SuperFlow ośka jest super, tak jak i DynoJet, gorzej ze spinanymi 4x4

Opublikowano
DP dopiero zaczęło i wiem że na razie szału nie ma

 

na razie spinane DP radzi sobie tak sobie...ale to takie info poza tematem

 

słucham co jest nie tak z synchro może nas oświecisz bo banany to i maha rysuje.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

...w sumie za tą cenę i tak niczego innego nie kupisz, więc nic strasznego się nie dzieje :)

ale shamowanie nowoczesnego 4x4 moze przysporzyć sporo stresu...po prostu są zbyt czułe na różnice w prędkości między osiami, a uzyskanie 100% sztywnego spięcia jest naprawdę trudne

wiele aut 4x4 hamuje się na niespinanych DP i Maha, z innymi niestety nawet na spiętych są problemy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.