Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A więc mam!

.... Mam nadzieję że w przyszłości wszystko będzie się dobrze sprawowało i nie będę żałował montażu tego urządzenia.

AO co do gwarancji znalazłem dziś dealera w Wawie który nie widzi problemu w aucie z modułem. Opowiedziałem mu Twoją historię był mocno zdziwiony i powiedział że oni nie robią ludziom problemów na siłę.

super, że jesteś zadowolony :cool2: jak się shamujesz to wklej wykres...

co do gwarancji, w 100% masz rację, kwestia interpretacji jest zależna tylko od dobrej woli stron, u mnie na siłę chcieli mi "dowalić" tylko nie wiem kto po tym czuje się lepiej :mrgreen: oczywiście dla Twojego auta aby przejechało 1000000km bez awarii, pozdr,

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Chcialbym umowic sie na hamowanie w nadchodzacym tygodniu. Czy VTG ma dobra opinie jesli chodzi o hamowanie 4x4. Nie chce jechac do Mastersow. Moze ktos inny przyjdzie wam do glowy? pozdr.
Opublikowano

wbrew słusznej opinii, że hamownie obciążeniowe są lepsze od inercyjnych jestem coraz większym fanem inercji, nie można przekłamać wyniku i zawsze będzie możliwość porównania wyników z różnych warsztatów...

obciążenie to Rogal/Witek/MR

inercja to KREATOR/Rafał

tu i tu po telefonicznej rozmowie 100zl za auto 4x4....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
ok dzieki za rade teraz mam do was pytanie za 100pkt. Czy po odlaczeniu zasilania modulu auto mimo podpiecia wtyczek bedzie chodzilo jak seria?
Opublikowano
Bylem ale bylo to po poprawce softu pana FORMULA. Wyszlo wtedy 246 koni a wykres byl fatalny. Serii niestety nigdy nie mierzylem. Odlaczenie modulu inaczej niz przez odciecie zasilania nie wchodzi w gre. Jest w skrzynce z komputerem ktora jak wiadomo jest w podszybiu. Rozlaczanie kostek i powrot do stanu z przed upgrade-u to wiele pracy. Sprobuje z tym zasilaniem bo tylko do tego mam latwy dostep. pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniżej wykres auto było na wycięciu dpfa. Pierwszy wykres to auto w takim stanie jak przyjechało do firmy, drugi to seria już po wycięciu dpf, trzeci to auto po modzie.

 

Auto ma oczywiście za dużo Nm. Przyjąłem, iż optymalnie będzie zmniejszyć moment w taki sposób aby linia mocy nie miała żadnej "dolinki" tylko jednostajny i równomierny wzrost. Najwyższy Nm nie powinien przekroczyć 600 - 620 Nm.

 

Co Wy o tym myślicie. Czekam na sugestie i opinie co i jak zmienić.

 

http://img152.imageshack.us/img152/5854/wykres001748x990.jpg

Opublikowano
wbrew słusznej opinii, że hamownie obciążeniowe są lepsze od inercyjnych jestem coraz większym fanem inercji, nie można przekłamać wyniku i zawsze będzie możliwość porównania wyników z różnych warsztatów...

obciążenie to Rogal/Witek/MR

inercja to KREATOR/Rafał

tu i tu po telefonicznej rozmowie 100zl za auto 4x4....

 

w Kreatorze chca 200pln. Wstepnie umowilem sie na jutro. pozdr

Opublikowano
.

 

Auto ma oczywiście za dużo Nm. Przyjąłem, iż optymalnie będzie zmniejszyć moment w taki sposób aby linia mocy nie miała żadnej "dolinki" tylko jednostajny i równomierny wzrost. Najwyższy Nm nie powinien przekroczyć 600 - 620 Nm.

...dokładnie :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.

 

Auto ma oczywiście za dużo Nm. Przyjąłem, iż optymalnie będzie zmniejszyć moment w taki sposób aby linia mocy nie miała żadnej "dolinki" tylko jednostajny i równomierny wzrost. Najwyższy Nm nie powinien przekroczyć 600 - 620 Nm.

...dokładnie :8)

 

Jednak kilkanaście lat studiowania tematów motoryzacyjnych coś mnie nauczyło :D

Opublikowano
wbrew słusznej opinii, że hamownie obciążeniowe są lepsze od inercyjnych jestem coraz większym fanem inercji, nie można przekłamać wyniku i zawsze będzie możliwość porównania wyników z różnych warsztatów...

obciążenie to Rogal/Witek/MR

inercja to KREATOR/Rafał

tu i tu po telefonicznej rozmowie 100zl za auto 4x4....

 

w Kreatorze chca 200pln. Wstepnie umowilem sie na jutro. pozdr

ponegocjuj na miejscu, powołaj się na kolegów, zejdzie :cool2: ...

Poniżej wykres auto było na wycięciu dpfa. Pierwszy wykres to auto w takim stanie jak przyjechało do firmy, drugi to seria już po wycięciu dpf, trzeci to auto po modzie.

 

Auto ma oczywiście za dużo Nm. Przyjąłem, iż optymalnie będzie zmniejszyć moment w taki sposób aby linia mocy nie miała żadnej "dolinki" tylko jednostajny i równomierny wzrost. Najwyższy Nm nie powinien przekroczyć 600 - 620 Nm.

1) zobacz na różnice w parametrach w odniesieniu do wyników "super MASTERS" (238/530) :cool2: ,

2) zetnij garba pomiędzy 1900-3000 na 600Nm i będzie malina...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Panowie, czytałem ten temat z zainteresowaniem, dlatego postanowiłem dowiedzieć się u źródła jak wyglądałoby podniesienie mocy w moim przypadku. Samochód to 118d 143PS z marca 2009(data produkcji). Szczęśliwy, że koszt podniesienia mocy w przypadku tego modelu to około 1000 zł (tak wywnioskowałem z kilku postów z tego i z innych tematów) nieco zdziwiony usłyszałem u jednego z polecanych tu tunerów, że w tym przypadku przez złącze nie da się nic zrobić-niestety trzba pruć komputer na stole co wiąże się z dużym ryzykiem jego uszkodzenia i koszt w takim wypadku oscyluje w granicach 2500zł(cały dzień pracy przy czymś takim). Podobno do 2008r. produkcji ww. modelu można było działać przez złącze a później niestety już nie. Czy to prawda? Nie znalazłem nigdzie żadnego postu po którym mógłbym się domyślać, że wystąpiły takie trudności-jeżeli tak jest to za wiedzę i umiejętności będę niestety musiał zapłacić trochę więcej.
Opublikowano

A więc mam wykres i czekam na wasze opinie... słabszy pomiar prawdopodobnie jest serią. Po wykonaniu pierwszego pomiaru z BOXem odłączyliśmy na chwilę zasilanie - GCS miałeś rację, samochód nie zapalił. Po chwili podpięto zasilanie i dokonano pomiaru.

Prawdopodobnie to była seria i BOX nie zdążył zaskoczyć... pozdr

 

 

Pomiar

http://img832.imageshack.us/img832/926/wykreskreatorr.jpg

 

 

 

 

 

 

Wartości ze strony Schnitzera

 

http://img834.imageshack.us/img834/9120/wykressschnitzer.jpg

Opublikowano

Tak czytam Wasz watek i mimo,ze sama mam program zrobiony w Compsporcie to Pat dla mnie jest specjalistą w Audi,VW...

chodz po mału BMW też :)

Opublikowano

kreski wzorcowe...moc max troszkę brakuje...no ale to na ori ciśnieniu turbinki...więc ok....zdziwił bym się gdyby dociągnął 265KM

...a z tm "wyłączonym" boxem może być prawda...

,,Kremator nie napisał że to Schnitzer? :8)

Opublikowano
Tak czytam Wasz watek i mimo,ze sama mam program zrobiony w Compsporcie to Pat dla mnie jest specjalistą w Audi,VW...

chodz po mału BMW też :)

...z VAG-iem nie podskoczę...ale BMW i z Fordem daję sobie radę :mrgreen:

Opublikowano

,,Kremator nie napisał że to Schnitzer? :8)

 

Nie, jakiś jego "ludzik" dokonywał pomiaru, pytał tylko czy to seria, powiedziałem że z boxem i tyle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wbrew słusznej opinii, że hamownie obciążeniowe są lepsze od inercyjnych jestem coraz większym fanem inercji, nie można przekłamać wyniku i zawsze będzie możliwość porównania wyników z różnych warsztatów...

obciążenie to Rogal/Witek/MR

inercja to KREATOR/Rafał

tu i tu po telefonicznej rozmowie 100zl za auto 4x4....

 

w Kreatorze chca 200pln. Wstepnie umowilem sie na jutro. pozdr

ponegocjuj na miejscu, powołaj się na kolegów, zejdzie :cool2: ...

Poniżej wykres auto było na wycięciu dpfa. Pierwszy wykres to auto w takim stanie jak przyjechało do firmy, drugi to seria już po wycięciu dpf, trzeci to auto po modzie.

 

Auto ma oczywiście za dużo Nm. Przyjąłem, iż optymalnie będzie zmniejszyć moment w taki sposób aby linia mocy nie miała żadnej "dolinki" tylko jednostajny i równomierny wzrost. Najwyższy Nm nie powinien przekroczyć 600 - 620 Nm.

1) zobacz na różnice w parametrach w odniesieniu do wyników "super MASTERS" (238/530) :cool2: ,

2) zetnij garba pomiędzy 1900-3000 na 600Nm i będzie malina...

pozdr.

 

Moment wyższy a moc ... chyba badanie pod obciążeniem jest mocniejszych autach bardziej wiarygodne. Istnienie obciążenia powoduje że turbosprężerka ma lepsze warunki do pracy (więcej spalin).

 

Ale może sie mylę. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chciałem jechać na obciążeniową ale wszyscy dzisiaj byli zajęci. Z braku laku pojechałem do Kreatora. pozdr

 

Moim zdaniem najistotniejsze jest aby porównywać wykresy z pomiarów dokonywanych na podobnym sprzęcie. Jeśli zaczyna się coś robić i pomiarów dokonuje na inercji to potem trzeba się tego już trzymać.

 

ps:

 

ja w poniedziałek jadę do krematora na wycięcie mojej górki.

 

Jak popatrzyłem na wykres załączony przez Ciebie ten wzorcowy od AC S to widzę, że ta m "tylko" 550Nm więc zastanawiam się czy u mnie nie powinno być podobnie. To co jest w tej chwili u mnie to niestety ale sprzęgło tego nie lubi i przy pełnym bucie zaczyna się już ślizgać.

Opublikowano

...spoko...na dobrej inercji zmierzysz dokładnie...jeśli rolki będą lekkie..to tylko moment się przesunie lekko w prawo...ale do osiągnięcia mocy max. ok 4000obr. jest daleko i turbinka dawno osiąga ciśnienie max....tym bardziej że to 4x4 + hamulce obciążeniowe...bo kremator takowe posiada...więc obciążenie było spore :D

...a 550Nm...to na boxie...z takim ładnym wykresem jest ok...ale na chipsie zrób płaskie 600.. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.