Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

:cool2:

 

Miałem kiedyś uszkodzony kat i dpf po czyszczeniu chemicznym, i zapach spalin był dla mnie nie do zniesienia. Wydech był okopcony jak w Starze :wink: Kupiłem później praktycznie nówkę DPF. Od 4 lat zero problemów. Zapach spalin normalny. Końcówka wydechu zawsze czysta...no i środowisko mniej zatrute.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

wręcz przeciwnie . będę robił wszystko poza zakupem nowego by go zostawić na miejscu, problem w tym że po wymuszeniu wypalania kilka dni jest ok a potem do 2tyś obrotów nie jedzie

Opublikowano
u mnie podobnie od dołu nic się nie dzieje, tak chciałem ocalić DPF ale mam wrażenie że nie chce mi już służyć i chce się ze mną rozstać :cry2:

Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

wręcz przeciwnie . będę robił wszystko poza zakupem nowego by go zostawić na miejscu, problem w tym że po wymuszeniu wypalania kilka dni jest ok a potem do 2tyś obrotów nie jedzie

Bo prawdopodobnie jest zapchany popiołem a nie sadzą i dlatego nie ma możliwości tego wypalić i jedynie wymiana pomoże.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mój DPF po programie służy mi już 30 tysięcy kilometrów i wcale się nie chce zapchać :) Więc nie wiem dlaczego chcesz się z nim rozstać bo ja nie mam zamiaru i czyściutkie końcówki wydechu to dla mnie priorytet :)

 

:cool2:

 

Miałem kiedyś uszkodzony kat i dpf po czyszczeniu chemicznym, i zapach spalin był dla mnie nie do zniesienia. Wydech był okopcony jak w Starze :wink: Kupiłem później praktycznie nówkę DPF. Od 4 lat zero problemów. Zapach spalin normalny. Końcówka wydechu zawsze czysta...no i środowisko mniej zatrute.

I chwała ci za to. Tu nie chodzi o środowisko nawet. Sadza jest rakotwórcza. W ten sposób dbasz o zdrowie i życie swoje i innych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Moja stara 318d ma już prawie 40k od programu klepnięte i żadnych problemów z filtrem. Jedyne co można zauważyć to minimalny wzrost dynamiki, jeśli auto zrobi powiedzmy kilkaset kilometrów trasy w stosunku do codziennych dojazdów do Poznania. Ale nawet na dojazdach nie ma najmniejszych problemów, nie wiem co to jest filtr, cieszę się czystą rurą i brakiem dymka :cool2: Ważne, żeby nie używać tego auta na zasadzie dojazd 10 km bo nawet się dobrze nie wygrzeje no i częsta wymiana oleju niskopopiołowego jest bardzo wskazana.
Opublikowano
Moja stara 318d ma już prawie 40k od programu klepnięte i żadnych problemów z filtrem. Jedyne co można zauważyć to minimalny wzrost dynamiki, jeśli auto zrobi powiedzmy kilkaset kilometrów trasy w stosunku do codziennych dojazdów do Poznania. Ale nawet na dojazdach nie ma najmniejszych problemów, nie wiem co to jest filtr, cieszę się czystą rurą i brakiem dymka :cool2: Ważne, żeby nie używać tego auta na zasadzie dojazd 10 km bo nawet się dobrze nie wygrzeje no i częsta wymiana oleju niskopopiołowego jest bardzo wskazana.

Dokładnie, zgadzam się :cool2: Dlatego stosuję olej z niską zawartością popiołu i wymieniam co 8-10 tysięcy kilometrów :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ja zmieniam co 15kkm, ale mam po pierwsze trochę mniej wysiloną jednostkę, po drugie z każdej wymiany średnia prędkość >40 km/h :)
Opublikowano

Zrobiłem od chipa ok 40kkm, praktycznie zrobiłem go dwa tygodnie po kupnie auta. Wcześniej jednak przygotowałem auto do tego zabiegu: wymieniłem sprzęgło i dwumasę, sprawdziłem w serwisie partnerskim BMW wszystkie parametry pracy silnika i osprzętu. Wynik pozytywny. Gdy robiłem chip u Rogala, poprosiłem o delikatny program, a wyszło co w podpisie. Rogal był zaskoczony, że przy niewielkim podkręceniu parametrów wyszedł taki wynik i mówił, że można więcej trochę ale po testowaniu ma autostradach uznałem, że mi wystarczy. I jestem zadowolony, bo program bezdymny, a dpf jest w znakomitej formie przy ponad 200kkm przebiegu.

Podsumowując, planując podniesienie mocy poprzez chip najpierw zbadaj dokładnie auto, szczególnie silnik i osprzęt tak, by nie było potem niespodzianek i pretensji do nie wiadomo kogo. Na koniec sam zabieg chipowania powierz sprawdzonemu tunerowi.

-------------------

Artur

Opublikowano
Mnie w E91 powstrzymuje mnie właśnie jeszcze stare oryginalne sprzęgło i dwumas :( Trzeba zacząć od wymiany tych elementów...dopiero później chip. Ogólnie bardziej chip przydał by się w 118d, bo porównując to do 3.0d R6, to jest przepaść.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ładny moment mu przy tej mocy wyszedł. Podejrzewam że fajny płaski wykresik. Można zrobić i 440nm ale wąsko i z górką, zalezy co kto lubi :cool2:
Opublikowano
Btw znacie może kres wydajności wtryskiwaczy 18d w M47N2 ? Widywałem już wykresy po samym sofcie pod 170ps, ale ograniczone były raczej ze względu na turbo ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
silnik N47 - orientuje się ktoś czy turbo z wersji 184KM podejdzie p&p do wersji 177KM i czy taka zamiana ma sens w sensie mocy,czy lepiej modyfikować oryginalne turbo 177KM? Edytowane przez kulfon3
Opublikowano
Arturl1 coś słaby moment Ci wyszedł...

Wyszedł przyzwoity. Mogłem i ok 420-430NM ale po co. Wolałem płaski i miękki, a założenie było takie, aby moment był płynnie rozwijany i stabilny w najczęściej przeze mnie używanych obrotach, czyli 2000-3500rpm. Podrożuję dużo autostradami i zależało mi na elastyczności przy wyprzedzaniu (to też było założeniem dla Rogala), nawet przy wysokich prędkościach. I mam to, co chciałem (wykres na str 203).

-------------------

Artur

Opublikowano
Coś mi znajomo wygląda to auto :D

Tak Mariusz to znajome auto :D :cool2:

 

są plany na dalej czy to koniec modzenia ??

po hybrydach można było spodziewać się więcej, chyba że paliwa już brakło

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Plany są ale trzeba poczekać bo ori komputer nie puszcza większych ładunków , na obecną chwilę tylko cobb i przez niego "wpuszczony" program :oops: , a może za jakiś czas ktoś rozpracuje sterownik DME MSD81 i będzie można dokładać więcej koksu :idea: :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Plany są ale trzeba poczekać bo ori komputer nie puszcza większych ładunków , na obecną chwilę tylko cobb i przez niego "wpuszczony" program :oops: , a może za jakiś czas ktoś rozpracuje sterownik DME MSD81 i będzie można dokładać więcej koksu :idea: :cool2:

sterownik jest rozpracowany ;) chodzi o to ze na chwile obecna aby wylaczyc monitorowanie tej funkcji potrzebny jest odczyt zapis za pomoca sprzetu Frieling - Racing a koszt dosyc spory 2800 Euro netto za sprzet i protokoly tylko do msd8x :/ wiec pozostaje Cobb ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ciekawy projekcik :)

 

E46 330D 184KM STAGE 2 @ 250KM

końcówki wtrysków 535D

GT2260

fmic

 

11032357_1053912307971831_4997325515196828803_o.jpg

10982288_1053912274638501_6395445834185189900_o.jpg

 

Noi kolejna F'ka :)

 

BMW F01 730D 245KM @ 300KM

 

przyrost przy 4500obr to 100KM :) właściciel w rozmowie telefonicznie przyznał że tego mu było trzeba :)

 

11127844_1053924311303964_3573262337575374345_o.jpg

11091037_1053924324637296_2348005084859134856_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
jnx, w tej e46 co teraz "trzyma" moc przed pójściem dalej ??
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
Kolejne auto z polecenia...

 

BMW F10 520D 184KM - chiptuning w wersji light

 

11080311_1054500241246371_153513454767838194_o.jpg

11102873_1054500227913039_7013455919589798991_o.jpg

Ten mi się podoba, ładnie wyszedł. Gładko, płaski łagodnie rosnący moment. Pięknie!

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.