Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Seria idealnie 150 koni i 350nm, chip 197 i 430nm ale ustawiliśmy bezdymne 188 koni i 420nm. Mam 2006 rok więc dpfa nie ma fabrycznie :) . Czuć różnice i wciska w fotel, dużo łatwiej wejść w drift :). Polecam, choć kolega z TC założył mi tunel dolotu powietrza odwrotnie :) ale poprawiłem :D . Widać że ma sporo klientów więc nawet nie było okazji normalnie pogadać. Ogólnie jestem zadowolony i kolegę z TC mogę polecić.

TC czekam na wykres :D

Opublikowano

Ja też byłem w TC w środę, u mnie seria wyszła 151KM i 331Nm, po programie i usunięciu DPF wyszło 192KM i 401Nm praktycznie bezdymnie.

Wracając czułem sie jakbym jechał nowym autem i tak samo bardo polecam TC, bardzo konkretny fachowiec który odpowie na każde pytanie i wytłumaczy co i jak.

p.s. też czekam na wykres :)

Opublikowano (edytowane)

sprawdźcie poczte wysłałem już wcześniej, może w spamie wylądowało...

 

a ten dolot to w pozycji tej co był to zsuwa się z filtra więc założyłem w drugą stronę i chyba siedział ładnie,ciasno i się nie zsuwał :D Mam nadzieje że podróż powrotna była przyjemniejsza :) Okazji pogadać nie było sami widzieliście ile ludzi Nas odwiedza i musiałbym nie robić żadnego auta a i wówczas pewnie nie mógłbym z każdym pogadać bo ciągle coś :D

 

Miło było poznać :diabel_faja:

Edytowane przez jnx

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

BMW F01 730D 245KM 2012r @ 300KM/650Nm

 

10648974_1047898988573163_1593880934497784040_o.jpg

10999926_1047899018573160_3021242783303125131_o.jpg

 

BMW E90 320D 122KM @ 165KM

 

1598660_1047913265238402_468471227004283743_o.jpg

 

BMW E90 320D 143KM @ 173KM

 

10911345_1047912168571845_172580420306499619_o.jpg

 

BMW E90 320D 150KM @ 184KM

 

11061175_1047909968572065_2452604905683923522_o.jpg

 

BMW E90 320D 163KM @ 191KM

 

10497868_1047909965238732_5363946849045368260_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

jnx, bardzo fajnie wyszła ta 318d 122KM - też taką mam i wynik 160KM/354Nm ale robiłem gdzie indziej.

Mam pytanie, teraz się nad tym właściwie zastanawiam - układy CR (common rail) podają paliwo w kilku dawkach, zazwyczaj wstępna, właściwa i dopalająca (nawet do 5-7 wtrysków paliwa na 1 cykl pracy tłoka), czy po chipie tuner pozostawia sposób podawania paliwa czy to jest zmieniane?

 

cytat:

"Teoretycznie wtrysk odbywa się w 3 fazach.Najpierw odbywa się tzw. "przedwtrysk", podawana jest dawka pilotująca tuż przed osiągnięciem górnego maksymalnego położenia tłoka. To dzięki niej praca silnika jest bardziej miękka, łagodna. Wcześniejsze odparowanie i zapłon tej dawki umożliwia spokojniejsze spalenie się głównej dawki. Ciśnienie w cylindrze nie narasta tak gwałtownie jak ma to miejsce w tradycyjnych dieslach. Następnie inicjowana jest dawka właściwa. Po niej następuje dawka dopalająca. Ta akurat korzystnie wpływa na ekologię silnika. Podnosi temperaturę spalin dzięki czemu katalizator nagrzewa się szybciej, a praca filtra cząstek stałych jest bardziej wydajna. Zależnie od zastosowanej generacji układu Common Rail, wtrysk może odbywać się nawet w 7 etapach. Liczba ta nie musi być stała i zmienia się zależnie od obciążenia silników, obrotów i innych warunków pracy."

źródło" http://autokult.pl/13245,kulturalne-diesle-czyli-jak-dziala-common-rail

Opublikowano
Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale wydaje mi się, że przy normalnym programie nie wydłuża się czasu wtrysku zatem nie zmienia się również strategii sterowania w funkcji położenia tłoka. Zwiększa się nieznacznie ciśnienie, przez co uzyskana dawka jest większa (jeden z dwóch sposobów jej regulacji). Po drugie te wielokrotne dawki są mocno ograniczone bezwładnością elementów wtryskiwacza. W praktyce systemy osiągające do 7 dawek przy wysokich obciążeniach silnika (prędkościach obrotowych) nie przekraczają dwóch dawek na cykl.
Opublikowano

zostaje bez zmian ... choc jest mozliwosc zmian np post-injection , jednak lepiej jak pozostaje to bez zmian , wystarczy ze wielu tunerow niepotrzebnie grzebie przy czasach wtrysku glownego.

 

 

co do postu wyzej to zwiekszenie cisnienia paliwa wcale nie oznacza zwiekszenia dawki paliwa , jedynie w skrajnym przypadku gdy zadane cisnienie przekroczy max cisnienie z tabeli kalibracji czasu wtrysku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Mam pytanie mam e90 163km chip na 200km 400 no i jest to ok

 

ale mam okazję kupić f10 520d 184KM ile można z niej wyciągnąć jaki chip?

 

czy przesiadając się z e90 na f10 z praktycznie tym samym silnkime będę czuł jakąś rewolucje?

 

Patrze oczywiście tylko pod względem przyśpieszenia nie komfortem itp

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW F01 730D 245KM 2012r @ 300KM/650Nm

 

10648974_1047898988573163_1593880934497784040_o.jpg

10999926_1047899018573160_3021242783303125131_o.jpg

 

BMW E90 320D 122KM @ 165KM

 

1598660_1047913265238402_468471227004283743_o.jpg

 

BMW E90 320D 143KM @ 173KM

 

10911345_1047912168571845_172580420306499619_o.jpg

 

BMW E90 320D 150KM @ 184KM

 

11061175_1047909968572065_2452604905683923522_o.jpg

 

BMW E90 320D 163KM @ 191KM

 

10497868_1047909965238732_5363946849045368260_o.jpg

 

Co tak słabo z dołu przy 2 tys. obrotów, w tym 320d 163km w porównaniu do słabszych wersji?

Opublikowano
Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

-------------------

Artur

Opublikowano
318d 122 ma bardzo małe turbo więc wcześnie wstaje. U mnie już od 1500 czuć że zdecydowanie pracuje.
Opublikowano

Koło kompresji jest 2mm mniejsze i dlatego szybciej się budzi. Niektóre turbosprezarki są równiez po regeneracjach i jak komuś padło turbo i zeszlifowało troszkę muszle to nikt przeciez materiału nie nałoży dlatego szczelność dolotowa nie jest jak ORI i dlatego czesto turbiny po regeneracjach wstają 200obr później.

 

Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

 

Wybacz ale nie ucz ojca dzieci robić :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Swoją drogą to 180ps w 318d na oryginalnych wtryskach po zmianie sprężarki to z dymem czy bezpiecznie dla filtra ?
Opublikowano
Koło kompresji jest 2mm mniejsze i dlatego szybciej się budzi. Niektóre turbosprezarki są równiez po regeneracjach i jak komuś padło turbo i zeszlifowało troszkę muszle to nikt przeciez materiału nie nałoży dlatego szczelność dolotowa nie jest jak ORI i dlatego czesto turbiny po regeneracjach wstają 200obr później.

 

Turbo wstawało tak a nie inaczej, dlatego :wink:

To coś nie tak może być z turbiną lub przepływomierzem.

 

Wybacz ale nie ucz ojca dzieci robić :)

U mnie jest inaczej, a osiągi podobne jak w tym 163KM (mój wykres na stronie 203)

-------------------

Artur

Opublikowano

Kolejny EDC17CP45...

 

BMW X6 4.0D 306KM @ 383KM

 

Płasko mocno i bezpiecznie, dpf siedzi na swoim miejscu więc nie przesadzaliśmy z paliwem :)

 

 

11052888_1049523131744082_4667352539871742385_o.jpg

11083713_1049523258410736_6196232812133789007_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Do fzhut

Dlaczego z dymem? Powietrza jest pod dostatkiem.

W moim przypadku szukam wtrysków bo znając życie będę miał niedosyt.

A z drugiej strony pewnie bym je zarżną za pare tkm.

odpowiednia ilosc powietrza nie jest gwarantem bezdymnego softu. jeszcze paliwo musi zostac podane w odpowiednim czasie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.