Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

Moje 335xi

 

jaką masz skrzynie? ZF6 czy manuala?

Manual

 

Wiecie może ile jest w stanie znieść seryjne sprzęgło momentu?

 

544Nm nie jest w stanie przenieść żadne seryjne jednotarczowe sprzęgło w BMW. Miałem ok. 520Nm w 330xd i cały czas miałem wrażenie, że sprzęgło pracuje na granicy swoich możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Easy, ludzie już w E46 manualach robili po 600+ nm i trzymało, a skrzynia wręcz pancerna. Daleko nie sięgając, 330d E90 miao seryjnie 520Nm, po programach mają po 600 i zero oznak uślizgu sprzęgła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Easy, ludzie już w E46 manualach robili po 600+ nm i trzymało, a skrzynia wręcz pancerna. Daleko nie sięgając, 330d E90 miao seryjnie 520Nm, po programach mają po 600 i zero oznak uślizgu sprzęgła.

 

to, że sprzęgło nie będzie się ślizgać na dzień dobry przy nawet 600 czy 650Nm to jest jasne. ale nikt już nie mówi o tym, ile takie sprzęgło wytrzyma i jaki będzie komfort jazdy na nim. ja w E90 330xd (seria ~230KM i ~520Nm) wymieniałem sprzęgło dwa razy. pierwszy raz przy przebiegu 115k a później przy przebiegu 195k. jak łatwo policzyć, sprzęgło LUK wytrzymało u mnie 80k km, a wcale go nie katowałem i obsługiwałem je świadomie i delikatnie. samo włączanie tego sprzęgła działało topornie, czuć było że jest za slabe do tego silnika. jazda na półsprzęgle była praktycznie niemożliwa, bo momentalnie kończyło się to smrodem palonej tarczy.

 

powiecie "ok, skoro ktoś wrzuca chipa na +150Nm to musi liczyć sie z tymi niedogodnościami". jasne, ale przy 600-650Nm tarcza sprzęgła wystarczy już na prawdę na BARDZO krótko i będzie wymagała OGROMNEJ ostrożności. Sachs podobno robi wzmocnione sprzęgła 240mm do BMW, które nawet dają się po ludzku obsługiwać - to jest absolutny must have powyżej 400Nm moim zdaniem.

 

jak myślicie, dlaczego do F30 330d i 335d nie da się już zamówić skrzyni manualnej a jedynie automat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepska trwałość i utrudniona obsługa sprzęgła to częściowo "zasługa" zaworu CDV w pojazdach BMW. Sam się dziwię, czemu dopiero teraz się tego pozbyłem. Oczywiście stara tarcza sprzęgła przypalona a obsługa toporna, nie raz start z szarpaniem, bardzo ciężkie redukcje z międzygazem. Dwa zalezy wiele od "stylu" ruszania kierownika i przy jakich wartościach momentu obrotowego następuje zasprzęglanie. Na trwałość sprzęgła zasadniczy wpływ ma praca tarcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia pewnie zniesie te 550Nm ale jak długo, nie mówiąc o przeniesieniu napędu :o

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Sachs Performance na 540+Nm , jest trochę twardo ale wytrzymuje , myślę że przy mądrej jezdzie wytrzyma do 600Nm :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia pewnie zniesie te 550Nm ale jak długo, nie mówiąc o przeniesieniu napędu :o

 

Dlatego właśnie zamontowałem całe zawieszenie z M3 :cool2: łącznie z wałem bo też jest większy :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmcv sam jesteś kocopał... Nigdzie nie piszę że mi przeszkadza tylko czasami ślizgał się jak było około 0 stopni... Opony mam dobre Continental RF. A na chipa się umówiłem na 21.03 :D . Co do jazdy zapraszam na jakiś spot na gokarty i wtedy zobaczymy czy tak wspaniale jeździcie...

nie bardzo wiem co ma wspolnego jazda gokartem po zamknietym torze do jazdy samochodem w normalnych/deszczowych warunkach :D ale ok , ciesze sie ze dobrze jezdzisz gokartem . :cool2: , byla to informacja mi niezbedna.

Pozatym oszczedz sobie wycieczki osobiste w moim kierunku i czytaj ze zrozumieniem. Napisalem ze piszesz kocolapy a nie ze nim jestes. :mad2: :mad2: . Chyba ze nie widzisz roznicy to sorry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

530d 218 w manualu większy IC, hybryda na kółku 65, drobne rozluźnienia w wydechu

na seryjnych wtryskach koniec paliwa, w dalszym etapie wpadną wtryski i działamy dalej

 

 

http://images70.fotosik.pl/708/fd5259f395b6793emed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek , co ze sprzeglem ?Mialem 600nm w manualu i po czasie zaczelo slizgac... wiec sadze ze tu moze jeszcez szybciej slizgac. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile można liczyć w 122km wersji z turbiną od 163km na seryjnych wtryskach?

Dużo więcej można uzyskać wymieniając wtryski na te od 163 czy nie bardzo się to opłaca?

Na ori wtryskach 170 może 180KM .....na turbine i wtryskach od 163 około 200KM 400Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z pomorskiego mam w okolicy v-tech i compsport, o vtechu nie specjalnie się wypowiadacie więc zadzwoniłem do compsport chciałbym zrobić program w 2.0d 163 km ale mam dpf i nie specjalnie chciałbym się go pozbyć , na pytanie czy mi go sprawdzą na miejscu przed chipowaniem pan przez telefon stwierdził że na pewno jest już do wycięcia(240 tyś) lecz oni tym się nie zajmują, samą diagnostyką dpf też nie. Może ma ktoś namiary na kogoś w pomorskim kto posprawdza dpf i tubbo? jak nie to wybiorę się gdzieś w Polskę :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
swego czasu na forum a-3club.net dużo dobrego pisali o compsport - bynajmniej o ich głównej siedzibie ,bodajże w bielsku białej. bez sensu gadka, ja robiłem program przy ok.230 000 i tuner (jetronik-wrocław) mówił jasno,że jeżeli dpf jest ok to nie ma co wycinać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.