Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Miałem też kiedyś od nas z forum klienta , który umówił się na update i kodowanie e65 750iL, po przyjeździe spytał ile już takich modeli zrobiłem - zgodnie z prawdą powiedziałem że ani jednego bo to mało popularny model... Zostałem obrażony już na starcie , potem wyśmiany i na końcu usłyszałem że jestem partaczem, pozerem i w ogóle moja firma to pomyłka.

 

No cóż, robiłem już e65 760i 745i 745d 730d tak samo F01, no ale że taka akurat się nie trafiła to jak to mówią pewnie w dupie byłem i gówno widziałem :mrgreen:

 

Koledzy z TC dobrze piszą - sterownik to sterownik , auto to auto a moduł to moduł. To że nie robili 550xd nie oznacza przecież, że od startu nie zrobili be tego dobrze :mad2: :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie , różni ludzie, różne gusta, różne decyzje, każdy robi to co uważa :D , Koledzy z TC to profesjonaliści w tym co robią i tego nic nie zmieni :D

Ps. Jak miałbym do wydania 500tyś na auto to na pewno nie było by to M550xd :shock:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Pomimo, że TC nie darze jakąś ogromną sympatią to choćby czytając opinie o nich nie można powiedzieć chyba za wiele złego o ich wykonanej robocie... Piszesz, że gdyby ktoś miał auto za 500 tysi to by inaczej mówił - hmm gdyby było mnie stać na takie auto miałbym w "4 literach" to czy ktoś zrobił tych aut tysiąc czy nie. Jak sądzisz - ta firma do której pojechał Twój kolega - nigdy pierwszego auta nie robiła tak? Od razu było to 10-te auto z kolei - BRAWO!!! Ty pewnie idąc do pracy od razu Jesteś na którymś z kolei szczeblu, prawda? Swoją drogą - skoro ktoś zrobił np. 1000aut i powiedzmy 990 nie wróciło z uszkodzeniami to jaka jest szansa, że akurat ten model zrąbią? W ogóle kolego - myślisz, że firma, która jest zarejestrowana pozwoli sobie na "zepsucie" komuś auta za 500k? Sam nie zdecydowałem się na chipa (jeszcze) bo mam strach tego by coś w aucie nie padło i nie dlatego, że zrobi to GC-s, TC, Tuneforce, GoodHope czy jakakolwiek inna firma. Oczywiście, że jeśli już to nie pojadę do pierwszego lepszego łepka, ale skoro np. Firmy, które wymieniłem maja setki aut na swoim koncie to nie sądzę, że skrzywdzą moje auto bardziej niż którykolwiek inny tuner... Swoją drogą - wyobraź sobie, że taka firma skopała komuś takie auto - śmiem twierdzić, że mogliby zamknąć działalność bo odbiłoby się to sporym echem... Zawsze jest ten pierwszy raz a mimo wszystko jak widzisz Panowie nadal działają i nie narzekają na brak klientów - jak sądzisz - dlaczego? Bo są do bani? Masakra... Poleć koledze kupno nowego Veyrona - nie będzie musiał chipować i wszystko będzie GIT ;) Pozdrawiam
Opublikowano
Oczywiście, że jeśli już to nie pojadę do pierwszego lepszego łepka, ale skoro np. Firmy, które wymieniłem maja setki aut na swoim koncie to nie sądzę, że skrzywdzą moje auto bardziej niż którykolwiek inny tuner... Swoją drogą - wyobraź sobie, że taka firma skopała komuś takie auto - śmiem twierdzić, że mogliby zamknąć działalność bo odbiłoby się to sporym echem... Zawsze jest ten pierwszy raz a mimo wszystko jak widzisz Panowie nadal działają i nie narzekają na brak klientów - jak sądzisz - dlaczego? Bo są do bani? Masakra... Poleć koledze kupno nowego Veyrona - nie będzie musiał chipować i wszystko będzie GIT ;) Pozdrawiam

 

Nie każdy musi się znać, że w M550d siedzi taki sam sterownik jak w innych modelach silnikowych i to całkowicie normalne, że ktoś woli jechać ze swoim samochodem do kogoś, kto może powiedzieć: "Tak, robiłem ten model z tym silnikiem, wszystko jest ok, tak wygląda wykres a to jest numer telefonu do właściciela",

niż do kogoś, kto dobrze robił inne samochody. A nawet jak właściciel takiego auta wie, że sterownik jest ten sam to i tak dla mnie nie jest niczym dziwnym, że woli przejechać kilkaset kilometrów więcej, żeby jechać do innego tunera, żeby zmniejszyć prawdodpodobienstwo spartaczenia programu nawet o 1%.

I wydaje mi się, że tym bardziej z "droższymi" samochodami.

 

Piszesz, że gdyby ktoś miał auto za 500 tysi to by inaczej mówił - hmm gdyby było mnie stać na takie auto miałbym w "4 literach" to czy ktoś zrobił tych aut tysiąc czy nie.

Dlaczego miałbyś w 4 literach? Tzn gdybyś miał jakiegoś trupa e46 czy coś innego wartego 10k jeździłbyś po całej Polsce szukając dobrego tunera żeby zrobił program a mając M550d oddałbyś gdziekolwiek? :lol:

 

 

Jeszcze raz chcę podkreślić, że nie mam nic do chłopaków z TC tylko dziwi mnie twierdzenie niektórych użytkowników, że wybór tunera, który robił M550d jest bezsensowny.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Gdyby było Cię kolego stać na auto za 500 tysięcy raczej byłoby Cię stać też na ewentualne naprawy, tak? O to mi chodziło. Zawsze coś może się zepsuć i niekoniecznie musi to być wina tunera. Zgadzam się, że to wybór danej osoby czy pojedzie tu czy tam - jego prawo, ale niech nikt nie pisze, że ktoś jest "słaby" czy chwali się jakby był Bóg wie kim a nie zrobił akurat takiego auta bo jak dla mnie to totalne nieporozumienie... Nikogo nie bronię, po prostu nie cierpię takiego nastawienia ludzi... Co więcej - nie uważam iż jeśli ktoś zrobił nawet i 100 takich aut to 101 może mu nie pójść choć nie sądzę by jakakolwiek firma podejmowała się chipa nie mając pojęcia o tym co robi i późniejszych konsekwencjach. Swoją drogą mają 500k napewno kupiłbym inne auto - takiego, którego nie "trzeba" chipować. Aaaa i jak mogłeś zauważyć posiadam trupa e46 i nie narzekam ;) Stać mnie niestety tylko na takiego (wygodnego jak dla mnie i całkiem nieźle wyglądającego) trupa dlatego nim jeżdżę i mając to auto właśnie zastanawiam się czy w ogóle chipa robić bo niestety nie stać mnie na ewentualny wzrost ryzyka "zachorowania" mojego autka ;)
Opublikowano
Śmieszy mnie podejście że jak zarabiasz więcej to stać cie na ewentualną naprawę za 20 tyś to co myślisz że jak ktoś zarabia więcej to pieniądz do niego jest mniej wartościowy?? Bez sensu trochę temat wiądom jedziesz tam gdzie chodź 1% jak ktoś wspomniał jest mniejsze ryzyko a nie jedziesz do firmy która tylko swoimi przechwałkami może cie zapewnić liczy się praktyka ciut poniżej teoria.
Opublikowano
Gdyby było Cię kolego stać na auto za 500 tysięcy raczej byłoby Cię stać też na ewentualne naprawy, tak? O to mi chodziło. Zawsze coś może się zepsuć i niekoniecznie musi to być wina tunera. Zgadzam się, że to wybór danej osoby czy pojedzie tu czy tam - jego prawo, ale niech nikt nie pisze, że ktoś jest "słaby" czy chwali się jakby był Bóg wie kim a nie zrobił akurat takiego auta bo jak dla mnie to totalne nieporozumienie... Nikogo nie bronię, po prostu nie cierpię takiego nastawienia ludzi... Co więcej - nie uważam iż jeśli ktoś zrobił nawet i 100 takich aut to 101 może mu nie pójść choć nie sądzę by jakakolwiek firma podejmowała się chipa nie mając pojęcia o tym co robi i późniejszych konsekwencjach. Swoją drogą mają 500k napewno kupiłbym inne auto - takiego, którego nie "trzeba" chipować. Aaaa i jak mogłeś zauważyć posiadam trupa e46 i nie narzekam ;) Stać mnie niestety tylko na takiego (wygodnego jak dla mnie i całkiem nieźle wyglądającego) trupa dlatego nim jeżdżę i mając to auto właśnie zastanawiam się czy w ogóle chipa robić bo niestety nie stać mnie na ewentualny wzrost ryzyka "zachorowania" mojego autka ;)

 

Obawiam się , że długo jeszcze nie zrobisz chipa w swoim e46 z takim podejściem do sprawy i takim budżetem - bo z tego co piszesz to nawet na to auto Ci nie stać w razie poważniejszej awarii.

Opublikowano
Dzień chipa zbliża się dużymi krokami :D

a co...? zamierzasz z chipować własną babe na 8 marca :norty: :mrgreen:

znów off...niech mnie za to zamkną,ale nie mogłem się powstrzymać :8)

Back to the roots...
Opublikowano
Zgadzam się, że to wybór danej osoby czy pojedzie tu czy tam - jego prawo, ale niech nikt nie pisze, że ktoś jest "słaby" czy chwali się jakby był Bóg wie kim a nie zrobił akurat takiego auta bo jak dla mnie to totalne nieporozumienie... Nikogo nie bronię, po prostu nie cierpię takiego nastawienia ludzi...

 

Ale nikt nie napisał, że TC są słabi, tylko że właściciel wybrał innego tunera bo ten inny tuner robił już M550d a ty się czepiasz.

 

Aaaa i jak mogłeś zauważyć posiadam trupa e46 i nie narzekam ;) Stać mnie niestety tylko na takiego (wygodnego jak dla mnie i całkiem nieźle wyglądającego) trupa dlatego nim jeżdżę i mając to auto właśnie zastanawiam się czy w ogóle chipa robić bo niestety nie stać mnie na ewentualny wzrost ryzyka "zachorowania" mojego autka ;)

 

Nie mam nic do Twojego samochodu, nie wiem czy jest trupem czy nie. Napisałem ogólnie, że jakiś trup e46 (bo nie wiem czy e36 da się chipować) za 10k vs. M550d :cool2:.

 

 

Sorry za oftop, już skonczyłem :oops:.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Top Boy przymierzam się nie do daty a czasu kiedy na stałe będzie powyżej 10 stopni, bo co z tego jak zrobię chipa teraz jak na serii się ślizga jak zimno...

idac tym tokiem to ja w deszcz powinienem z garazu nie wyjezdzac ..moze sprawdz dobrze opony jak Ci sie 163 konie slizgaja :mrgreen: :mrgreen: , co Ty pozniej bedziesz w zimie robil z tym czipem :wink: , lepiej dobrze przemysl sprawe

Opublikowano
Umiejętności to jedno a stan auta (w tym opon) to drugie. Przy 204 KM w jedynce da sie ruszyć na dobrych oponach z gazem w podłodze na jedynce bez uślizgu kół. Zima na mokrym.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
@ Blade1984 , wybacz ale jak piszesz takie kocolapy to zaczynam sie bac... o stan Twojego ogumienia i moze poniekad o Twoje doswiadczenie ztym typem napedu... :D . Nie slyszalem zeby komus 200 koni przeszkadzalo w tylnym napedzie...co innego w przednim .
Opublikowano
@ Blade1984 , wybacz ale jak piszesz takie kocolapy to zaczynam sie bac... o stan Twojego ogumienia i moze poniekad o Twoje doswiadczenie ztym typem napedu... :D . Nie slyszalem zeby komus 200 koni przeszkadzalo w tylnym napedzie...co innego w przednim .

 

 

No Panowie , nowe opony Bridgestone Turanza RE050A RFT 255/35/18 tył i na mokrym nie ma trakcji dooość długo , może to jest trochę więcej niż 200KM ale rozumiem kolegę Blade1984 :D

Ps . chodzi oczywiście 1er 120d

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
mmcv sam jesteś kocopał... Nigdzie nie piszę że mi przeszkadza tylko czasami ślizgał się jak było około 0 stopni... Opony mam dobre Continental RF. A na chipa się umówiłem na 21.03 :D . Co do jazdy zapraszam na jakiś spot na gokarty i wtedy zobaczymy czy tak wspaniale jeździcie...
Opublikowano
@ Blade1984 , wybacz ale jak piszesz takie kocolapy to zaczynam sie bac... o stan Twojego ogumienia i moze poniekad o Twoje doswiadczenie ztym typem napedu... :D . Nie slyszalem zeby komus 200 koni przeszkadzalo w tylnym napedzie...co innego w przednim .

 

 

No Panowie , nowe opony Bridgestone Turanza RE050A RFT 255/35/18 tył i na mokrym nie ma trakcji dooość długo , może to jest trochę więcej niż 200KM ale rozumiem kolegę Blade1984 :D

Ps . chodzi oczywiście 1er 120d

Nie wiem co to jest dooość długo, ale u mnie przy blisko 270KM dalej nie było dramatu z trakcja. RE50A RFT miałem w pierwszej jedynce. To są fajne opony, ale tylko w jednej sytuacji. Na dobrym suchym asfalcie i po dobrym rozgrzaniu opon. Na mokrym przy codziennej jeździe te opony miały problemy z trakcja przy 143KM, jak zgubiły trochę bieżnika to na mokrym już był dramat . Ale miałem rozmiar 205.

No ale to chyba nie o oponach temat...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
mmcv sam jesteś kocopał... Nigdzie nie piszę że mi przeszkadza tylko czasami ślizgał się jak było około 0 stopni... Opony mam dobre Continental RF. A na chipa się umówiłem na 21.03 :D . Co do jazdy zapraszam na jakiś spot na gokarty i wtedy zobaczymy czy tak wspaniale jeździcie...

Ja się mogę z tobą zmierzyć :norty:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Moje 335xi

 

http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg

 

IC Wagner Stage I

dolot aFe odseparowany

drugie katy zastąpione de catami

tłumik końcowy MG Motorsport

remap Dynosoft

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.