Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To czy się posypie czy nie nie zależy od wykresu. Wykres masz całkiem ładny.

Moment oczywiście można na dole przyciąć, wtedy spadek będzie mniejszy. Realnie jednak żeby wykres momentu byl w miarę plaski potrzeba dwóch turbin. Pomiędzy Maks momentem a Maks mocą nie masz nawet 30 procent spadku momentu, uważasz że to dużo?

Pamiętaj że to maksymalny moment decyduje przede wszystkim o obciążeniach mechanicznych silnika i układu przeniesienia napędu. Moc może być problemem jeśli idzie o termikę. Będziesz używał auta z głową, to raczej silnika nie przegrzejesz.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fajny standardowy przyrost. Braki momentu obrotowego z dołu spowodowane ospałą i zarazem agresywną turbosprężarką choć na szczęście bez overboostów.

 

10679803_996883170341412_2843988828199898897_o.jpg

10926239_996883177008078_2995463738265354698_o.jpg

 

A tutaj już młodsza wersja 320D ze 177konnym silnikiem okrojonym na 163KM w automacie. Moment obrotowy poprowadzony płasko jak się tylko da :D

 

10887137_996886030341126_7218459340858916661_o.jpg

10926791_996886057007790_6722807609728674636_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

Kolejna sztuka : 320D 163KM

 

10923745_998183710211358_2013471048077097126_o.jpg

10896444_998183796878016_7963838530833021629_o.jpg

 

Oraz E92 320D Chiptuning i DPF OFF - niuton płaski jak stół do ping ponga :)

 

10923707_998178100211919_5283496855089029890_o.jpg

10922379_998178180211911_8091948476342470259_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Opublikowano
Większość nie trzyma serii, jeszcze się do tego nie przyzwyczailiście? Seria zblokowana na 163KM i tych 163 koni też nie trzyma (na wykresie błąd z tymi 150KM). Ile sztuk przerobiliście że JESZCZE macie obiekcje do tego że nie trzyma serii? :lol:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano
O Matko...sorrryyyy.... Zapomnieliśmy że przecież jesteś alfą i omega i nikt nie może zadać pytania... Pracuj dalej nad sobą , jest lepiej ale jeszcze trochę brakuje żeby było dobrze, pozdrowienia w nowym roku :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dobrze, teraz specjalnie dla dziquska :

 

Silniki N47 177/184KM (wliczamy w to limitowane wersje 163KM) nie trzymają serii zarówno z DPF jak i już z wyciętym. Dziqusek sobie zapisze bo tego nie wie. A skoro wie to czemu nie wytłumaczy innym użytkownikom?

 

Wracając do tematu, pytań odnośnie tego było tak dużo że wystarczy przejrzeć wstecz kilka stron, ale nikomu się nie chce, nawet tym co siedzą w temacie, wolą napisać jakąś podpałkę aniżeli powtórzyć.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

No tam w opisie wykresu jest błąd mogłem wcześniej napisać, oczywiście 177KM@163KM zmulowana wersja. Po zabiegu pacjent zadowolony z operacji :)

 

BMW E90 318D 122KM - Chiptuning

 

10917222_1004450599584669_3140822403592392327_o.jpg

10922579_1004450706251325_430134522263610496_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

E92 335D CHIPTUNING

 

DPF na swoim miejscu. Wszystko seria. Z początku były problemy z wężykami podciśnienia (częsty przypadek w biturbo) ale pączek ogarnął i o to mamy efekt Emotikon wink

 

10928906_1007541985942197_9174085172889526654_o.jpg

 

10920256_1007541959275533_48102304557774965_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Przyrost mocy o 30% i momentu o jakieś 25%... Czy to jest bezpieczne dla samochodu? Nie spodziewałem się takich przyrostów...
Opublikowano
Skrzynia znosi 800Nm, lecz nie ma sensu takiego niuta zapodawać bo gdy mamy przyśpieszać to i tak auto jedzie górą.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Dzieki Panowie:) widze, ze cena wszedzie praktycznie taka sama... czyli jak dla mnie jeszcze troche trzeba poodkladac:) wiem, ze tego typu pytan bylo milion, ale z tego miliona nie widzialem jakiejs w miare konkretnej odp. Czy mozecie z grubsza ocenic jak po modzie na np 180/380-390 wzrasta awaryjnosc tego autka? Pytam, bo chcialbym sie malenstwem nacieszyc jak najdluzej. Wy macie dosiwdczenie i robicie tego sporo wiec poglad na to rowniez spory.
Opublikowano
W koncu jakas symatyczna i konkretna odpowiedz, dzieki!!! Rozumiem, ze stan motoru tuner w jakis sposob jest w stanie okreslic?
Opublikowano

Hehe rozumiem :) Dzięki za rzeczową odpowiedź, teraz przynajmiej wiem co ryzykuję. No cóż, muszę się mocno zastanowić, nie chcę autku zaszkodzić a przede wszystkim za bardzo swojej małej kieszeni... ;P Szkoda, że nie da się jakoś określić tego jak auto będzie się spisywać no, ale faktem jest, że nikt z Nas w aucie nie siedzi...

 

Co do tunerów z WLKP to o TuneFORCE Poznań jeszcze nie słyszałem. Koniec mojego dywagowania, jeśli zapadnie decyzja o modzie, poszukam kogoś może na jakąś grupówkę i ognia :)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Moją E90 z M47 robiłem w tuneforce, nakręciłem 30tkm i złego słowa nie powiem, ekologia na miejscu. Jeśli chodzi o słupek to są bardzo trwałe silniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.