Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szczerze to nie wiem czy skrzynia jest ta sama , ale na zagranicznych forach bardzo duzo jest dziwnych informacji takze nie ma co brac tego za wyznacznik ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na stronach ZF znajdziesz specyfikację odnośnie wymiany oleju w skrzyniach ZF i tam jest podane że do alpiny szły skrzynie z oznaczeniem X na końcu.
Opublikowano (edytowane)
Wstawiam wykresy pierwszy przed wycinka filtra i program robiony duzo wczesniej w innej firmie i drugi (obecny) po wycince dpfa robiony w kreatorze. Czy ten drugi jest ok? Czy nadaje sie tylko do korekty ?http://zapodaj.net/a5a77f873940b.jpg.html http://zapodaj.net/images/a5a77f873940b.jpg Edytowane przez michal_325d
Opublikowano
A wracając do tematu wykresów.

 

 

BMW E90 335i 306KM - Chiptuning

 

Wystroiliśmy wieczorową porą auto na seryjnym setupie. Szczerze? Ten silnik jest boSSki Wciska jak należy, narastający moment odzwierciedla wrażenia z przyśpieszania :cool2:

 

1658413_956863754343354_589307831897096074_o.jpg

1921074_956863794343350_2328578088152876292_o.jpg

 

Auto porządnie dociążone - pomiar trwał 40 sekund. IAT na górze już zaczęło robić swoje, dlatego niebawem wpada porządny IC i lecimy dalej :D

 

Pierwszy pomiar i 40 Nm wiecej niz seria ? Chyba nie byl to w 100% seryjny samochód ? Zaskakujaco duzo Nm wam wyszło , przegladajac wykresy 335i gdzie moc byla w granicach 360-380km to moment nie przekraczał 500Nm

Opublikowano

... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

Edytowane przez nonam3k
Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

nie uda się :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jestem bardzo ciekawy tego 500+ , jak będą jakieś fotki z budowy tego 335i to chętnie zobacze. Jaki dolot ? Ja mam afe power i wydaje mi się że przy ostrej jezdzie filtry nagrzewają się od silnika :shock:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Jakie turbiny na te 500+? Ja już przed nowym rokiem nie przyjadę do Łodzi ale zaraz po jak nie będzie śniegu zaczynamy zabawę z moją e91, jest już gotowa do tańca :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

Między świętami wleci metanol (jak o tym samym aucie piszemy)

Opublikowano (edytowane)
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan.

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

Edytowane przez blademan89
Opublikowano
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan. Cholerne limitery....

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

 

Jaki był wynik na 1.3 bara ?

Opublikowano
tak Tombo o tym samym ;)

 

Wczoraj zamawiałem dolot i "osiołka" Miechowi ;)

 

Teraz felgi w poszukiwaniach.

 

Na 1.3 bara to był szatan. Cholerne limitery....

 

P.s. będzie lotka i nowe markery więc z wyglądem też jest coś działane :twisted:

 

Jaki był wynik na 1.3 bara ?

 

 

Pytanie do TC, ale było ponad 400KM dobrze ;)

Opublikowano
... to co jest na wykresie to żadna rewelacja ... aktualnie jesteśmy w trakcie projektu na 500 + KM , autko ma już wydech MG , masywny IC zbliżony wymiarami i kształtem do Wagnera ( stałe 37 stopni w dolocie ) , NOWA POMPA HPFP , wyczyszczone zawory dolotowe i całkiem ładnie to jeździ .... fotki z prac i jakieś pomiary z racelogika postaram się wkleić , jeśli tylko czas pozwoli lub założymy odzielny temat aby każdy mógł obserwować pracę nad autem

 

czekamy teraz na paczkę z turbinami , układ dolotowy , downpipy , rure dolotowa i kilka innych przydatnych rzeczy ;)

 

Tez kolekcjonuje graty do mojego 335i , Downpipe 3" custom, duzy custom IC o pojemności 14500cm3 , lewa strona dolotu od IC 3" z pojedynczym blowoffem , u kład wydechowy Miltek , wydajniejsza pompa . Na dniach bede jeszcze czyścił zawory bo juz 120tys i początkiem miesiąca na program. Mam nadzieje ze 430-440 na seryjnych turbinach uda sie zrobic .

nie uda się :)

 

Zobaczymy. Znajomemu w UK z modami ( wiekszy IC , dowpipe 2.75" , Dolot sportowy , Cobb access port v3 + normalne paliwo ( nie e85 ) . Wyszlo 431km .

Opublikowano

tak to bardzo możiwe , ale ... użyłeś magicznego słowa COBB ACCESS PORT ;)

bez tego lub bez sprzętu Frieling Racing nie jestesmy w stanie przeskoczyć pewnej granicy ładunku , bez wyłączenia monitorowania pewnej funkcji , a popularne sprzęty nie są w stanie przeliczyć CRC w obszarze który potrzebujemy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
lub bez sprzętu Frieling Racing nie jestesmy w stanie przeskoczyć pewnej granicy ładunku , bez wyłączenia monitorowania pewnej funkcji , a popularne sprzęty nie są w stanie przeliczyć CRC w obszarze który potrzebujemy ...

...hmmm, ale to chyba już stara historia, ładować można do bólu, w tym siemensie wszystko się przeliczy...się mi wydaje :wink:

Opublikowano

A wracając do tematu wykresów :

 

E60 525D 197KM - Chiptuning + dpf out - automat

 

10835245_990982067598189_8804180112472725767_o.jpg

10862587_990982317598164_5169570538140532740_o.jpg

 

BMW E93 325D - Chips + DPF OUT - automat

 

10873432_990981017598294_1759477282530691402_o.jpg

1782358_990981217598274_9065858682512014288_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.