Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejne E90 320D 177KM :

 

Seria niedomagała - dziura w dolocie i kupa dymu który zapchał DPF więc i on wypadł.

 

10623551_941936602502736_8720710660591803585_o.jpg

10680059_941936749169388_495943196989157417_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

pod koniec miesiąca będę w Łodzi może zajade na sprawdzenie swojej, macie 4x4 ?

 

Czesc,

zakladam, ze Kolega z Lodzi ma do 4x4 tylko hamownie drogowa (tak wyniak z podpisu).

Dziala ona tak, ze zaklada sie tarczke na kolo mierzaca obroty. Podlaczone to do laptopa, mierzy przyspieszenie (zmiany predkosci) na jedym biegu a nastepnie mierzy odwrotnie.. czyli czas wytracania predkosci przez auto by zmierzyc nazwijmy to "opory toczenia"

Program ma do wpisania n parametrow typu temp powietrza, cisnienie atm, szerokosc opon, waga auta i na tej podstawie przelicza moc/moment na silniku

Jest np taka hamownia dynomet i tak wyglada soft do niej (sam soft chyba w wersji demo jest do sciegniecia ze strony prducenta)

http://images70.fotosik.pl/281/25bc4a7933beaad9m.jpg

 

Zwroccie uwage co jest zmierzone

- timestamp (dla nieinformatykow powiem: czas z dokladnoscia do jakis czesci sekundy)

- speed

- dist (distance)/chyba nieistotne/

- Pulser to chyba ilosc impulsow z obracajacej tarczki na kole... pewnie speed wyliczany na bazie tego i ratio/wielkosci kol a do samych dalszych obliczen nieistotne)

 

Czyli: jakby zmierzyc przez kabel do pliku txt tms, speed (da sie i to latwo kablem od INPY) i to wprowadzic do tego programu to bez brudzenia tarczki mozna wygenerowac "wykresik", prawda?

 

@JNX - czy da sie do softu Twojej "drogowki" wcisnac dane z zewnetrzenego pliku czy schowka?

 

Wracajac do "dziquso-buni" (a moze "budziq"? :) )

Na screeshocie, ktory zamiescilem jest parametr "total ratio" - po to aby przeliczyc na podstawie obrotow kola => obroty silnika... w manualu zaden problem (znamy promien kola, przelozenie danego biegu w skrzyni jest stale)

Jaki problem ma Dziqusek? - jezdzi automatem czyli NIE ISTNIEJE cos takigo jak stale przelozenie (poslizg w skrzyni jest nieznany i przeciez zalezec moze od aktualnego momentu na silniku/roznego w zaleznosci od obrotow!/...nawet od tego jaki mamy olej w skrzyni, jego poziom itp)

Wiec program "piate przez dziesiate" bedzie te obroty na silniku aproksymowal i przeliczony moment "przypisywal" na wykresie do nich (z moc to juz wylicza sie latwo bo moc = obroty * moment / 7022)

 

Ogolnie hamowanie automatu obarczone jest "pewnym zalozeniem pt "przyjmijmy ze ratio = X" (to daloby sie wyliczyc robiac loga kablem od impy: zlogowac do pliku predkosc i obroty przy pelnym bucie i juz)... tyle ze hamownia drogowa obrotow z silnika nie czyta

Ponawiam pytanie: czy soft do drogowki "łyknie" dane niekoniecznie zczytane z tarczki

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Nie wiem czy przyjmie te dane ...

Podejrzewam ze koledze Dziqusek chodzilo raczej o cos innego niz dynomet ;) niestety jesCze nie posiadamy wersji 4x4 , dopiero JNX zdarzyl wyposazyc hamownie w hamulec elektrowirowy, 4x4 moze w przyszlym roku takze dynomet jest na razie koniecznoscia jesli ktos nie chce rozpinac napedu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
...dynomet jest na razie koniecznoscia jesli ktos nie chce rozpinac napedu ...

no nie wpadlem na to :x ... przeciez Xdrive to nadal jest tylnionaped z dolaczanym (oczywiscie nie zero-jedynkowo) przodem

Wyciaga sie jedna wtyczke i jest tylko tyl

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

nie wiem czy zostawienie unieruchomionego przodu przy krecacym sie tyle jest w 100% bezpieczne dla skrzyni (podobnie jak w max obrotach wrzucanie na N w automacie przy pomiarze :D )

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

nie ma sensu wrzucać każde auto na forum, ale jak coś wyjątkowo ładnie poszło, warto :)

zdrowa seria, dpf aut i bezdymne, bez wibracji napędu, 293KM

jeszcze IC do wymiany i 300 lekko pęka :mrgreen:

 

 

 

 

http://images67.fotosik.pl/284/3ebf9d2b12a3dbf6med.jpg

Opublikowano
nie ma sensu wrzucać każde auto na forum, ale jak coś wyjątkowo ładnie poszło, warto :)

zdrowa seria, dpf aut i bezdymne, bez wibracji napędu, 293KM

jeszcze IC do wymiany i 300 lekko pęka :mrgreen:

 

 

 

 

http://images67.fotosik.pl/284/3ebf9d2b12a3dbf6med.jpg

Piękny wynik :cool2:

Też tak chcę w kompakcie :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

procentowo wychodzi podobnie...

 

ze 163 wychodzi i po 200 koni , czyli przyrost ponad 20% , przy 280 koniach 20% = 56 koni daje 336-340 i tak tez sie kreca 35d.

177/184 , jesli trzymaja serie generuja przyrosty troche mniejsze.

 

co do 40d to tylko box , czyli cudow nie bedzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Seryjne 320D 150KM - to już chyba rzadkość na naszych drogach :D

 

1614418_945785315451198_7265696839912889940_o.jpg

 

Oraz zmodyfikowane 320D 150KM + GTB1752 + FMIC - soft miejski

 

10712640_945772968785766_3146228231785857126_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Panowie niby było ale każdy inaczej mówi mam e90 2005 320d 162km na 200 km i mam do wymiany intercooler wymienić na ten co był czy coś większego innego np z alpiny albo 330d ma to jakiś sens?
Opublikowano
Wersja poliftowa ECU 21 styczen 2011r i softowo niewiele sie rozni od przedlifta, nie z każdego auta wyciska się ostatnie poty tymbardziej że na pokładzie 6HP21 :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Wersja poliftowa ECU 21 styczen 2011r i softowo niewiele sie rozni od przedlifta, nie z każdego auta wyciska się ostatnie poty tymbardziej że na pokładzie 6HP21 :D

No to moim zdaniem troche słabo wyszło. Ja tez mam te skrzynie i tez miałem życzenie żeby nie było za wiele momentu. Momentu wyszło wiec mniej wiecej tyle co u was ale mocy jednak zauważalnie wiecej. (267KM). A do maksa to jest jeszcze daleko. Nie żebym krytykował, bo nie być moze taki egzemplarz sie trafił.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Tak naprawde tutaj przyrost wyszedł 51KM u Ciebie przyrost wyszedł 59KM zatem masz 8KM więcej. Pomiar robiłem na bardzo mocnym obciążeniu i grzał się już trochę IC. Z tymi wtryskami to dziwnie piszą bo np na realoem dla wybranego modelu 123D z 2007r mamy ten sam wtryskiwacz niezmienny do 2013r :

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UK11&mospid=50483&btnr=13_1226&hg=13&fg=15

 

Wyskalowanie w sofcie jest podobne. KWestia czasów otwarcia bo niby ten sam numer wtrysku a jednak odrobinke wydajniejsze. Często u Rogala wychodzą bonusy albo masz poprostu minimalnie bardziej wtryski otwarte bo ich wydajność seryjna kończy się na troszke innym pułapie wynikowym :wink:

 

Wiesz dla Nas nie ma już cudów odnośnie sterowników Bosch :D prawdopodobnie masz zrobione w ten sam sposób tylkobardziej na obrotach dociągnięte o 100obr by dawke utrzymać i tyle wystarczyło by wyszło te 8KM więcej w stosunku do serii :D

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Temat jest po to aby inni mogli zobacz wykresy aut , pokazac swoje itp ...nikt nie pisze zeby sie chwalic , poniewaz od chwalenia mamy fanpage na fb gdzie zamieszaczmy rozne autka nie tylko bmw oraz watek sponsorowany ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Kolejne Biturbo na rozkładzie tym razem w wersji 3 litrowej czyli E61 535D 286KM chiptuning + dpf off :

 

10556922_947707138592349_1122459669786054255_o.jpg

10344346_947707108592352_4965036377910918114_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.